Philips PerfectCare Azur GC4924 - Reviews

Continue stoom
50 g/min.
Kleuren
blauw, wit

Beoordeling op basis van 28 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

MarliesBb 26-12-2015
  • Product maand in bezit

Ik heb dit strijkijzer getest voor Philips, ben er superblij mee! Strijken gaat veel sneller met veel stoom en kleding kan blijkbaar niet meer beschadigen omdat je alles op 1 stand kunt strijken. Wel eerst getest met oude blouse, maar werkt perfect! Het strijkijzer is wel iets duurder dan normaal, maar dat vind ik zeker de moeite waard. Degelijkheid kan ik nog lastig punt geven, maar strijkijzer ziet er goed uit.

Marjolein 26-07-2016

Makkelijk in gebruik

Ik zei altijd dat ik niet kon strijken, wat blijkt mijn strijkbout kon het niet... Na heel veel jaar eindelijk een nieuwe en dat had ik jaren eerder moeten doen! Hij werkt super makkelijk en je hoeft niet op de temperatuur te letten. Een kind kan de was doen. (en nu dus ook strijken...)
Het waterresevoir was bij mij vrij snel leeg, maar kleding was flink gekreukt en heb dus ook vaak stoomstoot moeten geven. Maar hij vult makkelijk bij, dus dat scheelt. De strijkbout zelf is best zwaar. Maar ik weet ook niet of hij zwaarder is dan andere en tijdens het strijken had ik er ook niet echt last van. Het snoer is lang genoeg en ik vind het makkelijk dat hij omhoog staat en meebeweegt, dus weinig kans over je snoer te strijken.

Mariska 26-07-2016

Een supermakkelijke strijkijzer

Ik heb dit strijkijzer sinds kort en ben erg tevreden over de strijkresultaten. Het apparaat strijkt alles snel en goed glad. Het is ook erg fijn dat het apparaat niet elke opnieuw ingesteld hoeft te worden omdat het apparaat dit zelf regelt. Er is dan ook geen standen knop. Aanzetten en strijken maar. De stoomfunctie is ook ook ruim voldoende

esrima 24-07-2016

Teleurgesteld

Ik ben toch wel enigszins teleurgesteld door dit product. De omschrijving klinkt zo veel belovend. Helaas is het strijkijzer erg zwaar.
Je hoeft weliswaar de temperatuur niet aan te passen aan het kledingstuk, maar de gladheid is niet bij alles optimaal. Zeker T-shirts worden niet super glad.

DanielleRiu 12-12-2015

Super tevreden! Deze strijkijzer heb ik een tijdje geleden cadeau gekregen van een vriendin. Groot pluspunt is dat je niets hoeft in te stellen maar toch al je kleding snel perfect gestreken krijgt. Makkelijk in gebruik dus echt een aanrader!

Karin 11-10-2017

Heel zwaar strijkijzer

Strijkt goed, maar is heel zwaar in de hand, ook als je deze maar voor de helft met water vult.
Maakt het strijken niet tot een pretje, als het dat al was....

Pluspunten

• strijkt goed

Minpunten

• ligt zwaar in de hand

Eric & Sandra 19-09-2017

Philips Perfectcare Azur 4924/20

Gekozen voor een Philips strijkijzer vanwege mijn vorige ervaringen. Goede stoomstoot, degelijk materiaal. Staat stevig op zijn voet. Eén maal mee gestreken, dus meer informatie hebben we nog niet.

Pluspunten

• Stevig
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• (Nog) niet gevonden

Cindy74 31-07-2017

Fijn strijkijzer, doet wat ie moet doen

Fijn strijkijzer, vind hem aan de zware kant ten opzichte van mijn vorige. Maar dat zal een kwestie van gewenning zijn. Uitstraling is mooi, ben vooral blij met de Calc-clean knop.

SaMaTi 11-08-2016

Een strijkijzer die zijn geld echt waard is!

Deze strijkijzer doet alles wat je van een strijkijzer kan verwachten, maar nog veel meer!. De punt is super handig je strijkt makkelijk rond ritsen en knopen heen.
Over de temperatuur hoef je ook niet meer na te denken dat gaat geheel automatisch. Het navullen gaat erg makkelijk door de grote vulopening en de meegeleverde schenkbeker. De strijkijzer ligt makkelijk in de hand en is veel lichter dan ik had verwacht.

MHZH 02-08-2016

Snel en makkelijk

Ik heb een hekel aan strijken dus een temperatuur is ideaal voor mij. Alleen even water erin doen en aanzetten. Als hij warm is kan je meteen aan de slag. Simpel en effectief.

Anja 01-08-2016

Vlot strijken

Dit strijkijzer strijkt vlot en mooi strak. Helaas voor mij (door kleine handen) te zwaar als hij gevuld is. Het is een stevig apparaat, wat makkelijk werkt. Ook zonder gebruiksaanwijzing weet je precies wat je moet doen. Extra fijn: geen temperatuurinstelling.

AK77 01-08-2016

Strijkt vlot, groot apparaat

Prima strijkijzer! Strijkt vlot en goed. Voor mijn kleine handen helaas te groot en daardoor te zwaar als hij gevuld is.

Annemarie-Hugo 27-07-2016

superfijn strijkijzer

Deze Philips is een fijn strijkijzer met een supergladde zool. Het ideale is dat je je strijkgoed niet meer hoeft te sorteren; katoen, zijde, linnen enz. alles kan door elkaar en het strijkijzer past de temperatuur zelf aan. Er zitten dan ook geen warmtestanden op.
Hij geeft flinke stoom met zelfs een extra stoomknop.
Hij is wel aan de zware kant maar dat went snel.

MrsA 27-07-2016

Wat een beauty

De doos gaf al een goede indruk van het apparaat. Wat een mooi ding. Het werkt heel eenvoudig. Je hoeft geen rekening te houden met het soort stof wat je gebruikt. Want het stelt de temperatuur zelf in.

Wel vond ik hem iets aan de zware kant en vond ik dat het apparaat niet lekker over de stof glijdt. Dat vond ik wel jammer.

Marjolein2603 26-07-2016

Heel makkelijk in gebruik

Marian 25-07-2016

Fijn strijkijzer

Het strijkijzer strijkt snel glad en heeft een heerlijk lang meedraaiend snoer, reinigt zichzelf en ziet er ook nog mooi uit

Annemarie50 25-07-2016

Fijn strijkijzer

Het in een fijn strijkijzer, wel zwaar maar dat went snel. De zool is superglad en het geeft veel stoom af.
Het is fijn dat je je niet druk hoeft te maken om de temperatuur; je hoeft je strijkgoed niet eerst te sorteren !
Het heeft een mooi design met blauwe verlichting.

esrima 24-07-2016

Teleurgesteld

Je hoeft weliswaar de temperatuur niet aan te passen aan het kledingstuk, maar de gladheid is ook niet bij alles optimaal. Zeker T-shirts worden niet super glad.

wittywitch 24-07-2016

Geweldig apparaat

Dis strijkijzer glijd gemakkelijk over de stof, heeft een lang snoer die mee draait vanuit het apparaat en een groot waterreservoir, dit is heerlijk, het zelf reinigen vind ik ook geweldig, hierdoor is er weinig tot geen kalk aanwezig. Ik vind het een aanrader

Alfajer 22-07-2016

Zeer goede strijkijzer

Wat een prettige strijkijzer om de strijkwas mee te doen. Werkt heel simpel doordat het zich automatisch aanpast aan de stof dat gestreken wordt. Tevens is de vulopening zodanig groot dat het makkelijk te vullen is en een groot voordeel is dat het snoer kan bewegen vanuit het strijkijzer, waardoor je meer bewegingsvrijheid hebt.