Philips PerfectCare Azur GC4928

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Azur GC4928 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

A.Jellesma 26-11-2016

Lichtgewicht strijkijzer

Strijkijzer dat niet ingesteld hoeft, gewoon leidingwater nodig heeft en super strijkt. Snoer aan de korte kant, maar wel met handige "lus" om uit het stopcontact te trekken.

Pluspunten

• gewicht
  • hoeft niet ingesteld

Minpunten

• snoerlengte

goudzwaard4592 09-08-2016

Hiermee word strijken een FEESTJE!

Dit strijkijzer doet alles wat je van een strijkijzer kan verwachten, maar nog veel meer!. De punt is super handig je strijkt makkelijk rond ritsen en knopen heen. Over de temperatuur hoef je ook niet meer na te denken dat gaat geheel automatisch. Het navullen gaat echt heel gemakkelijk grote vulopening en handige schenkkan. Het water gaat ook redelijk lang mee. Hij ligt makkelijk in de hand en is lichter dan ik had gedacht. De speciale zool is echt super fijn ik ben nog nergens aan blijven plakken en heb ook geen glimmende plekken meer in mijn kleding gehad. Er zit een heel lang snoer aan en er zit ook een handige clip bij waarmee je hem kunt vastmaken aan de plank en waarmee je hem begeleid lang de plank. Ik wist van tevoren niet wat het toestel in de winkel kost echter nadat ik hem heb gebruikt is hij het geld zeker waard!

Pluspunten

• fijne zoolplaat
  • lang snoer

Rilo 09-08-2016

Handig en fijn strijkijzer

Wij zijn erg tevreden met dit strijkijzer. Het is fijn dat je geen rekening meer hoeft te houden met de soort stof en dus de temperatuursinstelling. Dat scheelt weer een hoop voorbereidend werk. Nadeel is alleen wel het gewicht van het strijkijzer. Misschien gewoon een kwestie van wennen, maar het strijkijzer is wel een stuk zwaarder dan mijn oude strijkijzer. Over het algemeen zijn wij wel erg blij met dit strijkijzer.

Marieke 04-08-2016

Strijkijzer van deze tijd

Mooie vormgeving met heel veel gebruikersgemak. aanzetten en klaar! geen geregel hoe warm het moet, hij past het zelf aan. strijkt goed glad, enige nadeel is dat hij nogal zwaar is.

Ellen 02-08-2016

Prima strijkijzer

Fijn strijkijzer, bespaart veel tijd en je bent tevreden over het eindresultaat. Heel af en toe een paar keer overstrijken om goed glad te krijgen. Maar met welke strijkijzer niet.
Na half uur vind ik hem wel zwaar aanvoelen

Jeem87 26-07-2016

Fijn strijkijzer

Na dat mijn oude stoomstrijkijzer overleed heb ik deze aangeschaft. Wat een vooruitgang zeg! Met heel wat overhemden te strijken iedere week bespaar ik nu toch weer tijd aan leuke dingen! Hij ligt fijn in de hand, wordt goed warm en regelt zelf de temperatuur. Glijd goed over de stof een groot waterreservoir waardoor je hem tijdens het strijken niet constant hoeft bij te vullen.

itsme35 24-07-2016

Meer dan tevreden!

Voor iemand ie liever niet strijkt nu toch echt de strijkbout naar wens gevonden. Ik heb echt blij staan strijken, de strijkbout voldoet aan alle verwachtingen.

Flientje1980 23-07-2016

Alles strijken met 1 temperatuur!

Handige stoomstrijkijzer doordat je geen temp. meer hoeft te wijzigen. Warmt snel op (binnen 2 min.) en glijd over het wasgoed heen. Van spijkerbroek tot katoenen overhemden tot babykleding. Is wel wat zwaar in gebruik en ik vind dat het water reservoir snel leeg was maar het voordeel is dat je dus kan kiezen voor stoomtoevoer in Eco-stand (wat ik dus niet had gedaan) Handige accessoire om je snoer te geleiden. Fijn dat het ijzer zelf uitschakelt als je hem paar minuten op je plank laat liggen.

Naartjie 23-07-2016

Strijkt niet kreukvrij

Strijkt lang niet zo kreukvrij als mijn oude Tefal strijkijzer, beslaat wel een groter oppervlak en is snel warm.

GMark 23-07-2016

Super makkelijk

Na 10 jaar ons strijkijzer vervangen en door de vele keuzes en variaties wisten we eigenlijk niet meer waar we op moesten letten. Omdat ik niet te veel tijd kwijt wil zijn en weinig fouten wilde maken met de instellingen - was de keuze makkelijk aangezien je deze moet vullen, aanzetten en je kunt beginnen. Resultaat was goed enige minpuntje dat het apparaat al bijgevuld moest worden na 15 mins. Maar omdat ik daar geen ervaring mee heb weet ik niet of dat snel is of niet.

Moon69 22-07-2016

Snel op temperatuur

Hij is snel warm en glijd makkelijk over de stof, het design is leuk zeker het warmte lampje ,hij knippert eerst en als hij op temperatuur is blijft hij aan

LeaWeijts 22-07-2016

niet meer sorteren, makkelijk in gebruik

Erg makkelijk in gebruik en je hoeft de strijk niet meer te sorteren. Voorheen deed ik alle spijkerbroeken eerst, daarna theedoeken, t-shirts enz. Was eerste keer wel een beetje eng, maar strijkt alles keurig. Zal in toekomst wel weer tegenvallen als ik er weer 1 zou nemen waarbij je handmatig temperatuur moet instellen. De strijk is ook platter dan bij mijn vorige strijkijzer, zag het verschil direct in de kasten. Bij een groot gezin met veel strijk is dit een aanrader. Nog een voordeel, het lange snoer, met klem om aan strijkplank te bevestigen. Als ik 1 nadeel zou moeten noemen: Zou misschien iets lichter in gewicht kunnen. Dus voor oudere mensen lijkt hij mij niet handig. Verder: stekker erin en gaan. Ik ben er blij mee.

myrna 22-07-2016

zeer fijn in het gebruik

vind het een heel fijn strijkijzer,hij ligt goed in dehand,niet te zwaar en de automatische temperatuur regeling is geweldig. een echte aanrader

Yet74 18-07-2016

Prima strijkijzer .

Prima strijkijzer, pluspunten : makkelijk dat hij altijd de juiste temp heeft. En dat hij aangeef wanneer hij gereinigd moet worden.
Nadeel : duurt langer voordat hij warm is, onhandig voor even een blouse tussendoor en hij is redelijk zwaar als ik hem vergelijk met mijn oude strijkijzer.

vsterk 19-12-2015

Dit is een prima strijkijzer. Ben er erg tevreden over.

Plus:
Niet meer bang zijn voor een verkeerde temperatuur instelling
Super strijkresultaat

Min:
Opwarmtijd lijkt iets langer dan mijn oude strijkijzer.

Veen 25-02-2016

Waardeloos strijkijzer. Hij is loodzwaar, glijdt niet over het strijkgoed, maar je bent continu in gevecht om de kreukels eruit te krijgen. Daarnaast wordt hij niet warm genieg om overhemden goed te strijken en lekt hij daarbij veel water, waardoor je je wasgoed nogmaals moet laten drogen. Ik heb hem vandaag gekocht en breng hem morgen terug naar de winkel.