Philips GC1433 - Reviews

tile-stoomopbrengst
25 g/min stoomopbrengst
Functies
variabele stoom, sprayfunctie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC1433 op Kieskeurig.nl.

omaatjelief60 28-08-2019

tegenvallen

Geschreven voor: Philips GC1433

Dit strijkijzer voldoet niet aan mijn verwachtingen.
Strijkt matig, moet dikwijls over de kreukels gaan willen ze minder worden.
Wat ik ook een nadeel vind dat de snoer vrij kort is!
Dit strijkijzer gaat retour.
Ik betaal liever iets meer voor een strijkijzer wat wel goed zijn werk doet
Hierbij geldt, Goedkoop is duurkoop!!

Bopzster 17-08-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips GC1433

Een prima strijkijzer zeker voor deze prijs. Heb met de andere ook 7 jaar gedaan. Hij doet wat hij moet doen.

Martens 30-07-2019

Lichtgewicht en toch degelijk toestel

Geschreven voor: Philips GC1433

omdat ik een simpel strijkijzer nodig had, heb ik me dit toestel aangeschaft.
ik ben er zeer tevreden over, geen klagen over gehad. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 20-07-2019

Ik raad dit product aan

Geschreven voor: Philips GC1433

Licht in gewicht, stoom is voldoende, de snoer is lang genoeg en een eenvoudige bediening. Strijken is een plezier geworden door deze stoomstrijkijzer van Philips.
In het algemeen: Een zeer goede stoomstrijkijzer voor een zeer mooie prijs. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rémy 16-07-2019

Precies wat ik nodig heb!

Geschreven voor: Philips GC1433

Als u op zoek bent naar een eenvoudig maar betrouwbaar strijkijzer, dan is dit meer dan voldoende! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Elien 12-07-2019

Aangenaam strijken

Geschreven voor: Philips GC1433

Het strijkijzer ligt, in tegenstelling tot andere strijkijzers, makkelijk in de hand waardoor het strijken enorm vlot verloopt. Het is makkelijk bij te vullen & de zoolplaat is een plezier om bewegingen mee uit te voeren. Kortom: makkelijk in gebruik van babykleding tot volwassenkledij [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 09-07-2019

Prima product qua prijs-kwaliteit

Geschreven voor: Philips GC1433

Dit toestel is heel licht en eenvoudig in gebruik, het snoer is voldoende lang om handig te kunnen strijken en de anti-kleefzool zorgt voor een prima strijkervaring. Omdat het waterreservoir behoorlijk groot is moet je niet vaak bijvullen en de calc-clean functie zorgt voor een perfect ontkalkt apparaat bij elk gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Stefanie14 06-07-2019

Een eenvoudig strijkijzer met hee goed resultaat!

Geschreven voor: Philips GC1433

Het grootste voordeel aan dit toestel is de verhouding prijs/kwaliteit. Het toestel is heel makkelijk in gebruik, glijdt als het ware over de kledij. Het is ook geen zwaar, groot toestel. (zie foto) De anti-kalkfunctie is toch een meerwaarde, zeker als je veel kalk in je water hebt, zoals wij. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Xenia 05-07-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips GC1433

Dit is m’n eerste eigen strijkijzer. Ik ben heel tevreden hoe m’n kleding er mee kan gestreken worden. Hij glijdt makkelijk over alle stukken zonder veel kreuken na te laten. De stoomfunctie werkt uitstekend, wel heb ik het gevoel dat het water heel snel moet worden aangevuld. De strijkplaat is nog niet aangetast door kalk. Ik ben zeer tevreden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yamina 04-07-2019

Zeer lichte stroomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC1433

Het product oogt mooi, is zeer licht.
Qua werking zeer tevreden, perfecte stoomstrijkijzer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

vdLinden 02-07-2019

Prima strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC1433

Wij waren op zoek naar een strijkijzer dat makkelijk in gebruik is en ook makkelijk op te bergen is. Dit strijkijzer is erg goed bevallen en prima in prijs kwaliteitverhouding. Gewoon simpel maar prima voor overhemden (het enige waarvoor we een strijkijzer gebruiken). [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Casper 01-07-2019

Strijken: niet meer en niet minder

Geschreven voor: Philips GC1433

Heeft geen overbodige functies dus je hebt vrij gauw de juiste functie gevonden. Is snel op temperatuur dus kunt meteen beginnen met strijken. Niet vergeten water bij te vullen, wat een beetje onhandig gaat maar na een paar keer ben je dat wel gewend. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Casper91 01-07-2019

Strijken, niet meer en minder

Geschreven voor: Philips GC1433

Een quick start guide was handig geweest, maar niet perse nodig. Er zitten geen overbodige functies op dit strijkijzer waardoor je gauw de juiste gevonden hebt. Het strijken zelf is zo simpel dat je daar geen handleiding voor nodig hebt. Je moet alleen niet vergeten het water bij te vullen voordat je het strijkijzer gebruikt. Hij is heel erg snel op temperatuur waardoor je niks hoeft voor te bereiden maar vrijwel direct na het inpluggen van de stekker kunt beginnen met strijken.

Terry 30-06-2019

Erg makkelijke en licht strijkijzer.

Geschreven voor: Philips GC1433

Het is een erg fijn product. Warmt snel op en is erg licht van gewicht.
De werkwijze van het strijkijzer wijst voor zich, makkelijk in gebruik.
Daarnaast is de de verschillende temperatuur stand erg fijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JOcaro 30-06-2019

Handig striijkkijzer

Geschreven voor: Philips GC1433

Heel compact en toch handig in gebruik. Mooie vlakke zoolplaat [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vita 29-06-2019

Stoomstrijkijzer Philips

Geschreven voor: Philips GC1433

Het is een mooi strijkijzer, doet waar hij voor gemaakt is! Sometimes, less is more. Lekker basic. Niet veel functies, ideaal voor mensen die maar af en toe strijken. vooral handig voor babykleding of kledingstukken waar je fijnere delen op moet strijken door de kleinere zoolplaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Silke1989 28-06-2019

Makkelijk in gebruik, goede prijs-kwaliteit

Geschreven voor: Philips GC1433

Strijkijzer dat doet wat het moet doen!
Het neemt zeer weinig plaats in en is licht in gewicht. Dankzij de grote draaiknop is de temperatuur makkelijk regelbaar, het grote waterreservoir zorgt ervoor dat je niet de hele tijd hoeft bij te vullen, kalk is eenvoudig te verwijderen en heb de indruk dat de stoomfunctie ook goed zit! Sprayfunctie is een leuke optie!
Ik heb enkel de indruk dat het strijkijzer vrij kwetsbaar is, maar zolang men er voorzichtig mee om springt, is er geen probleem. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Selina 28-06-2019

Werkt naar behoren

Geschreven voor: Philips GC1433

Goede standaard stoomstrijkijzer, heel basic, maar doet wat hij moet doen, makkelijk in gebruik, voelt ook niet te zwaar aan [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sarina 28-06-2019

Zeer leuk toestel aan kleine prijs

Geschreven voor: Philips GC1433

Ik zocht een budget toestel wat licht in gebruik was maar toch effectief zijn werk deed. Deze heeft me helemaal overtuigd en blij gemaakt want ik heb hem gevonden. Leuk kleurtje (ik kocht de rode) waardoor het allemaal wat vrolijker word. Het oog wilt ook wat natuurlijk he. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 26-06-2019

Compact en makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Philips GC1433

Wat een fijn stoomtrijkijzer.
Hiervoor had ik een hele uitgebreide met zo een grote opvangbak voor water, wat een gedoe.
Deze is mooi compact kan hem zo kwijt in de kast, duidelijke aanduiding qua instellingen en makkelijk in gebruik. Strijkt super fijn, en voor deze prijs... ik zeg aanschaffen... haha. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]