Philips Azur GC4411

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Azur GC4411 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

dehaag 29-11-2012

+ ziet er mooi uit
- ontzettend zwaar
- stroef strijkzool
Helaas kon ik het niet retourneren bij Blokker (1x gebruikt) en ook niet terugsturen naar Philips klantenservice.
Omdat de strijkbout zo zwaar is, maak je ook snel zelf foute strijkvouwen die er niet in thuis horen. Misschien kan ik deze miskoop op Marktplaats zetten, krijg ik tenminste nog wat van terug ! Of iemand dit als st nicolaas kadootje geven :-) Ik ben Tefal gewend: super snelle glijdende zool en lang niet zo zwaar. Enfin. Jammer van de miskoop. En balen van de slechte service Blokker/Philips !

Officiele reactie van Philips Nederland 06-12-2012

Goedendag dehaag,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de GC4410.

Het gewicht van het strijkijzer is een eigenschap van het product, hier kan niets aan gedaan worden. Philips neemt apparaten niet terug bij ontevredenheid, hiervoor kan ik u enkel verwijzen naar de winkel waar u het koopcontract mee heeft afgesloten.

Voor vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met Philips.

Philips Webcare

Marjan1971 26-06-2012
Geschreven voor: Philips Azur GC4411

Een paar keer gestreken met dit apparaat. Vreselijk! Veel te zwaar in de hand, glijdt niet lekker en maakt zeer veel herrie! Hij pruttelt aan een stuk door. Lekker strijken is er niet meer bij. Erg jammer!

dehaag 29-11-2012

Mee eens : miskoop van de eeuw! Ik probeerde dit ook op de Philips site te plaatsen maar dat lukte helemaal niet! Hoe ik dit in ging vullen enz enz. Maar goed. Helaas kon ik dit toestel niet retourneren. Niet bij Blokker en ook niet bij Philips (klantenservice) * Loodzwaar en * stroef strijkvlak. Door dit alles komen erg veel vouwen in het strijkgoed. Ik moest 49,95 betalen. Nou , weggegooid geld hoor. Ga ik een keertje overstag naar Philips, eens en noooooit meer. Gauw maar weer een Tefal. Mijn strijkplank is nu aangepast dus kan de nieuwe type tefal strijkbout er weer op ( heeft nl sinds kort een soort 3hoek en paste dus niet in de strijkbout houder....dat was de reden dat ik dus Philips ging kopen )
Zouden we dit monster nog via marktplaats kwijt kunnen ???

GJHADAM 12-06-2012
Geschreven voor: Philips Azur GC4411

ik zou het apparaat niet weer kopen.

het reservoir is blauw en het is vrijwel onmogelijk te zien hoeveel water al of nog in het reservoir zit.

zelfs het "max" streepje tot aan waar je mag vullen helpt je geen zier.

ik sta nu met een speciale zaklamp van mijn zoon in het strijkijzer te turen om te zien ik nog water zie klotsen.

hij strijkt trouwens echt heel goed, glad en snel, daar ben ik op zich heel tevreden over!!

Dhr.F.F.Janssen 21-05-2011
Geschreven voor: Philips Azur GC4411

Overgestapt van droogstrijk-ijzer naar stoomstrijkijzer en nu al na uitproberen zeer tevreden, gewicht ook fijn, inderdaad hij pruttelt een beetje maar dat is naar mijn mening zeer normaal (koffiezet apparaat en waterkoker pruttelen toch ook). zeer prettige strijkzool, navullen ook geen probleem en fijne lange snoer, zo tevreden dat mijn dochter hem ook wil!

Dhr. FF.Janssen

isaabelle 19-10-2010
Geschreven voor: Philips Azur GC4411

Heel fijn strijkijzer. Inderdaad een beetje aan de zware kant maar voor mij persoonlijk geen probleem. De zool is lekker dun en heel glad.

Helen van Wageningen 04-11-2008
Geschreven voor: Philips Azur GC4411

Nu enkele weken in bezit en ik ben heel tevreden. Dit is mijn eerste stoomstrijkijzer, dus ik kan niet vergelijken met andere stoomstrijkijzers maar het werkt sowieso een heel stuk sneller en makkelijker dan droog strijken. Hij glijdt goed, vult redelijk makkelijk, is snel warm, drupt (vooralsnog) niet en stopt vrijwel onmiddelijk met stomen wanneer je 'm op z'n achterkant zet. Van de extra stoomstoot merk ik weinig effect. Hardnekkige kreukels gaan er wel goed uit door even het ingebouwde sproeiertje te gebruiken. Omdat ik 'm pas kort heb kan ik geen oordeel geven over de degelijkheid.

c. van de Riet 08-06-2008

Strijkijzer is WAARDELOOS.
Geeft vieze bruine vlekken bij stoom. Zo al 2 (dure) overhemden kunnen weggooien.

Catwoman 19-09-2007
Geschreven voor: Philips Azur GC4411

Na 24 jaar mijn oude philips strijkijzer moeten inruilen voor dit strijkijzer. Een goed, degelijk strijkijzer. Hij is handig in gebruik en stoomt goed. Een lang snoer, is handig, hopelijk kan ik er net zo lang mee doen.

Bosman 16-04-2007
Geschreven voor: Philips Azur GC4411

Prima strijkijzer,strijkt goed door het gewicht van het strijkijzer en heeft een goede stoomstoot waardoor vouwen er snel uitgaan. goede garantie van twee jaar.
waterreservoir wel iets lastiger te vullen doordat het strijkijzer horizontaal moet staan.

Peter A. Mooren 14-04-2007
Geschreven voor: Philips Azur GC4411

Prima strijkijzer, lekker zwaar zodat je niet hard hoeft te drukken om de vouwen uit het wasgoed te krijgen ;-)
Goede stoommogelijkheid, ook het uiteinde geeft goed stoom. Zool glijdt goed over het wasgoed. Fijn lang snoer.
Alleen het vullen met water is niet heel handig omdat je het strijkijzer horizontaal moet houden. En de regelknop voor de temperatuur verschuift wel erg gemakkelijk.

sillysyl 20-03-2007

Vreselijke strijkijzer!
et ergste vind ik dat de strijkijzer te zwaar is, 1300 gram zonder water. cMijn vorige was 1000 gram en dat verschil merk je echt na een blousje of 3.
Verder is de zool te stroef, glijd niet soepel.

Al met al een teleurstelling mede omdat deze speciaal aangeraden was door de verkoper.

rhaarink 19-10-2006
Geschreven voor: Philips Azur GC4411

Goed en solide apparaat, doet wat het moet doen.
Strijkzool is prima, stoomstoot ook ruim voldoende.
Heeft helaas geen automatische uitschakel-timer, zoals de 4420 en hoger wel
hebben, maar daar betaal je dan ook wel meteen 20 euro extra voor.
Al met al zeer tevreden.