Tefal EasyGliss Stoomstrijkijzer FV3910

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal EasyGliss Stoomstrijkijzer FV3910 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Hilly Hoogeveen 30-01-2018

Stoom!!!!!! strijkijzer Tefal FV3910

Prima strijkijzer. Ligt goed in de hand en glijdt heel licht, m.a.w. het apparaat doet het werk.
Makkelijk bij te vullen.
Je merkt heel goed dat de ontwikkeling van (stoom) strijkijzers niet stil heeft gestaan.
Een verademing bij mijn vorige (meer dan 10 jaar oud).

Pluspunten

• licht lekker in de hand
  • stoomt goed
  • veel verschillende standen mogelijk
  • turbo stand erg handig

Minpunten

• snoer aan de korte kant
  • waterreservoir redelijk snel leeg
  • maakt best wel veel "stoomgeluid"

Filip 29-04-2016

Stoomstrijkijzer Tefal FV3910

Ziet er mooi en degelijk uit maar gebruiksgemak m.i. onder de maat ivm het feit dat er steeds water uit de onderkant loopt als je het water erin doet.

Rina 29-04-2016

Eens een tefal altijd een tefal

Ben dik tevreden over dit product, is snel op de juiste temperatuur en strijkt glad en stoomt goed
dit is mijn 2e tefal strijkijzer in 10 jaar

Tanja 15-04-2016

Super fijne strijkijzer

Ben al een poosje met dit strijkijzer aan het strijken en door het gebruiksgemak strijk ik graag.
Dit strijkijzer plakt niet en geeft geen nare strepen. Door het grote waterbakje kun je lekker door gaan in plaats van steeds vullen. Een echte aanrader dus!!

AS 11-04-2016

goed product

Gebruiksvriendelijk strijkijzer, niet duur maar doet wel goed zijn werk. Erg tevreden erover. Vormgeving is ook mooi.

Corrie Jacobs 01-06-2015

Het strijkijzer ligt gemakkelijk in de hand en strijkt licht. De zool glijdt perfect over het strijkgoed. Prima prijs/kwalitiet verhouding.