Philips Azur Performer Plus GC4511

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Azur Performer Plus GC4511 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Steven 02-06-2017

Fijn strijkijzer

Fijn strijkijzer, niet te zwaar. Veel kracht, spijkerbroeken gaan erg makkelijk. Stoomkracht is ook ruim voldoende. Echt aan te bevelen. Zeer goede prijs-kwaliteit!!

Pluspunten

• Stoomkracht
  • Licht
  • Kan makkelijk dikkere stoffen aan

Minpunten

• Snoer mag iets langer zijn

Lotje 29-09-2016

Heerlijk ge''stroom''lijnd

Wat een praktisch strijkijzer is dit. De slanke punt maakt de stroomlijn perfect voor de lastige hoekjes. Het ijzer is snel heet en dus goed zijn werk. Zo klaar met de strijk.

Bepp 25-10-2015

Is niet te zwaar en ligt goed in de hand. De stoomfunctie is makkelijk in gebruik.
Door spitse vorm zijn klein hoekjes goed te doen en daardoor kun je ook makkelijk rond knopen strijken.
Tevreden met deze aankoop.

Edwin040 03-10-2015

Eenvoudig en makkelijk stijkijzer wat ook nog eens lekker in de hand licht. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Ben erg tevreden

KGreif 29-09-2015

Dit strijkijzer nog paar pas in bezit en er helemaal tevreden mee! Niet te zwaar en daardoor handig te hanteren en geraakt makkelijk in alle hoekjes en plooien.
Afgezien het kleine reservoir, strijk je er toch even mee zonder te moeten bijvullen.
Een aanrader, en zeker voor dat geld!