Tefal FV6840 Ultragliss Anti-Calc Plus FV6840 Stoomstrijkijzer - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Daph86 08-11-2020

Geweldig strijkijzer

Geweldig strijkijzer.
Ik heb een vreselijke hekel aan strijken, maar dit ijzer maakt het net even wat makkelijker.
Hij is wat zwaar, maar daarom strijkt hij alles wel heel snel glad. Warmt snel op, top!

Pluspunten

• Snelheid
  • Zwaar

HermienG 29-10-2020

Veel stoom en snel door gladde zool

Best een zwaar apparaat, zeker wanneer het grote waterreservoir vol zit. Toch is dit geen belemmering tijdens het strijken. Wellicht zelfs een voordeel. Ik heb niet het idee dat ik de kreukels er uit moet duwen. De gladde zool is ook erg prettig waardoor het zware apparaat makkelijk over het textiel glijd.
De beloofde extra stoom is top. Hierdoor gebruikt het strijkijzer wel veel water en moet je zelfs met het grote waterreservoir al snel het water bijvullen. Niet handig om een enorme voorraad strijkgoed mee weg te werken, maar zeker een aanwinst als je, net als ik, af en toe iets snel netjes wilt strijken.
Verder vind ik het een mooi apparaat om te zien en staat het verdraaid stevig door de brede achterkant

Pluspunten

• Mooi Design
  • Groot waterreservoir
  • Gladde zool
  • Veel stoom
  • Precisiepunt voor moeilijke hoekjes

Minpunten

• Water snel op omdat er veel stoom gebruikt wordt

Anne 25-10-2020

Zelfs mijn vriend strijkt nu!

Wat een heerlijk apparaat. Van af en toe strijken naar alles strijken. Ik wist niet dat een theedoek zoveel groter is als je het strijkt. En op het kinderdagverblijf herkennen ze de kinderen niet meer. Zo netjes is alles gestreken.

Het apparaat ligt heerlijk in de hand. Ik heb grote handen en dat is geen enkel probleem. De functionaliteit met constante stoom is heerlijk. Je glijdt letterlijk door de was heen. Als je het netjes dubbel hebt liggen hoef je maar eenmaal te strijken. Zo doe je in een beweging beide kanten. Dat scheelt een hoop tijd!

Het enige nadeel (maar daar kan dit strijkijzer niets aan doen) is dat je vaak moet bijvullen. Maar aan de andere kant; dat is zo gepiept. Er kan veel water in, maar te weinig om heeeeeel veel te strijken zonder bijvullen.

Hier in het oosten hebben we keihard water. De functionaliteit waarmee dit (de kalk) wordt opgevangen in het strijkijzer is natuurlijk heel fijn. Al kan ik daar nu nog niets over zeggen omdat het letterlijk nog te kort dag is om te ontdekken.

De vormgeving is gewoon mooi strak. De kleur is mooi. Al maakt mij dat niet zo heel veel uit. Hij is gewoon mooi. Staat ook heel stevig op zijn onderkantje. Het snoer is mooi lang. Dat vind ik echt wel een pre!

Kortom; ja. Ik ben er blij mee. Het is een oprecht fijn apparaat wat het strijken een heel druk aangenamer maakt!

En de kers op de strijkplank? Mijn vriend die eerder NOOIT streek heeft het strijken nu ook ontdekt. Need I say more?

Pluspunten

• Snel klaar met strijken
  • Constante stoom functionaliteit
  • Handig voor grote handen

Minpunten

• Klein reservoir met constant stomen

Lisanne 24-10-2020

Fijne strijkijzer met een geweldige kleur!

Een hele mooie strijkijzer gekocht, ideaal dat hij lekker snel warm is. Hierdoor kan je al snel beginnen met de berg was wegwerken. Verder werkt hij fijn en staat stabiel door de grote ring waar hij op staat. Ook ideaal dat die vanzelf uitgaat, wel zo veilig. Kortom een aanrader om voor dit strijkijzer te gaan.

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Snel warm
  • Gaat automatisch uit (veiligheid)

Minpunten

• Knopje bovenop fragiel
  • De grote ronde knop niet heel goed te lezen

Sassie212 22-10-2020

Lekker snel

Een heerlijke snelle strijkijzer.

Hij Is lekker snel heet. Stoot goed en met het extra grote water reservaat heb je genoeg water. Ook makkelijk bij te vullen. Hij ziet er vrolijk uit.

Pluspunten

• Snel warm
  • MAkkelijke bediening
  • Groot water reservaat
  • Prijs

Minpunten

• Staat wat instabiel als je hem niet gebruikt