Bissell 1977N - Reviews

Type
staand
Kleuren
blauw, titanium

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jet Spaan 28-04-2017 Product paar dagen in bezit

Topapparaat!

Dit apparaat vervangt je stofzuiger en dweil! Bij erg sterk vervuilde vloeren zou ik wel even het ergste vuil eerst stofzuigen maar eigenlijk zal dat niet meer nodig zijn omdat je met dit apparaat alles gewoon simpel bij kunt houden. De stoomkracht is fantastisch! Vuil en kalk verdwijnen gemakkelijk. Het is totaal geen moeite meer om even je vloeren snel even te zuigen en te 'dweilen'. Dit apparaat wil ik nooit meer kwijt.

Pluspunten

• Snel even water bijvullen en klaar voor gebruik
  • Zuigt EN stoomt in 1 keer
  • Lekker lang snoer
  • Hygienischer dan dweilen
  • Compact apparaat/ eenvoudige bediening

Minpunten

• tikkeltje zwaar
  • Lawaai als je tegelijktijd stofzuigt

Caroline Welte 16-08-2017 Product paar dagen in bezit

fijne stoomvloerreiniger

fijn stoomapparaat, lange snoer. maakt goed schoon warmte blijft onder de pad dus geen extra stoom in de ruimte. vloer is zo droog.
mijn moeder heeft ook een Bissell door haar ben ik aangestoken .

Pluspunten

• lange snoer
  • maakt goed schoon
  • prettig ruikend geurpadjes

Minpunten

• wat aan de zware kant
  • maakt wel wat lawaai

Guido Steeghs 12-08-2017 Product paar weken in bezit

Perfect apparaat!

Onze tegelvloer in keuken, gang en badkamer kregen we nooit goed schoon tot iemand er ons op wees dat een stoomreiniger wellicht uitkomst kon bieden. De Bissel Vac & Steam hebben we hierop aangeschaft en nu is de vloer perfect schoon!
Met de bijgeleverde maatbeker is de Bissell makkelijk te vullen. Het opwarmen is binnen enkele seconden klaar.
Het snoer is lekker lang (7,6 meter), maar zit onderaan gemonteerd en zit daardoor een beetje in de weg. Optillen van het snoer tijdens gebruik is de oplossing.

Pluspunten

• Snelle opwarmtijd
  • Vloer wordt echt schoon

Minpunten

• Is wat zwaar
  • Snoer zit een beetje in de weg

L. Post 29-06-2017 Product paar dagen in bezit

Super handig, stofzuigen en dweilen in één

Mijn ouders hebben al een tijdje een Bissell Vac & Steam Double Functional Stoomreiniger. Heb deze een aantal keren mogen gebruiken. Het is erg handig en het scheelt tijd om tegelijk te stofzuigen en te dweilen. Het product doet zijn werk goed. Heb daarom ook maar één gekocht.

Pluspunten

• stofzuigen en dweilen in één