Bissell 1977N - Reviews

Type
staand
Kleuren
blauw, titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

B.Leenders 08-12-2017

Ik heb de Bissel nu 3 weken in gebruik.

Sinds 3 weken de bissel in bezit.
Dit apparaat vervangt je stofzuiger en dweil!
Bij erg sterk vervuilde vloeren zou ik wel eerst even het ergste vuil stofzuigen maar eigenlijk zal dat niet meer nodig zijn omdat je met dit apparaat alles gewoon simpel bij kunt houden. De stoomkracht is erg goed!.Vuil en kalk verdwijnen gemakkelijk. Het kost veel minder moeite om even je vloeren snel te zuigen en te 'dweilen'.
Kortom we zijn zeer tevreden over dit apparaat.

Pluspunten

• dweilen en zuiger ineen
  • licht in gebruik
  • makkelijk schoon te maken

Jet Spaan 28-04-2017

Topapparaat!

Dit apparaat vervangt je stofzuiger en dweil! Bij erg sterk vervuilde vloeren zou ik wel even het ergste vuil eerst stofzuigen maar eigenlijk zal dat niet meer nodig zijn omdat je met dit apparaat alles gewoon simpel bij kunt houden. De stoomkracht is fantastisch! Vuil en kalk verdwijnen gemakkelijk. Het is totaal geen moeite meer om even je vloeren snel even te zuigen en te 'dweilen'. Dit apparaat wil ik nooit meer kwijt.

Pluspunten

• Snel even water bijvullen en klaar voor gebruik
  • Zuigt EN stoomt in 1 keer
  • Lekker lang snoer
  • Hygienischer dan dweilen
  • Compact apparaat/ eenvoudige bediening

Minpunten

• tikkeltje zwaar
  • Lawaai als je tegelijktijd stofzuigt

nonna 20-06-2018

super apparaat

Heb een paar weken deze aankoop uitgesteld omdat ik maar niet kon beslissen ofwel deze Bissell 1977N of de Bissell Crosswave. Het ging mij niet om de prijs maar om de efficientie. Met dit apparaat kan je ofwel alleen stofzuigen ofwel alleen stomen of beiden tegelijk. (Met de CROSSWAVE gaat dat niet daar bij is het alles of niets en deze kuist met koud water). Ik heb een gladde vloer in de badkamer en een oneffen vloer in de living , keuken, toilet en hal. Alles streeploos schoon. Het toestel is bij het stomen wat zwaar om te hanteren maar dat komt omdat de pads wat weerstand bieden als je over je vloer wrijft, wat natuurlijk normaal is. Als ik alleen wil stofzuigen doe ik het pad eraf zodat ik geen weerstand voel en dan heb je een super stofzuiger. (zuigt even goed als mijn Dyson) De randen langs de plinten neemt hij er bij het stofzuigen of stomen probleemloos bij. Dus ik ben super tevreden en hoop lang plezier te hebben van dit toestel. Toch nog wel even dit vermelden, ik heb wel geen huisdieren of kinderen meer in huis. Soms wel kleinkinderen.

Kedar Karippail 29-06-2018

Best steam and vac in Netherlands

This is a great vacuum. We have a toddler and wooden floors. The Bissell ensures that we have clean floors everyday. Additionally being able to use the vacuum and steam functions together means that we do two jobs in one. And it is effective!

Pluspunten

• Steam and vacuum funtion together
  • Good strength for both actions
  • Bagless

Minpunten

• No swivelling head
  • heavy
  • not enough fresh pads

R. van Kortenhof 26-06-2018

Fijn apparaat

Ik heb de vac en steam nu 3 weken in gebruik. Was eerst nogal sceptisch of het echt zou werken, maar ben zeer enthousiast over het resultaat. Hij is makkelijk in bediening, zuigt uitstekend en ook de stoomreiniger werkt goed. Het scheelt aanzienlijk in tijd. Het enige is dat hij redelijk wat geluid produceert.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • maakt goed schoon

Minpunten

• geluid

Naomi 14-03-2018

Goede koop

Prima werking: kunt met een kwartiertje stofgezogen en gedweild hebben! Stofzuiger is minder handig dan een normale stofzuiger want minder handzaam, maar ideaal icm de stoomfunctie.

Simone 30-12-2017

Bissell vac and steam super apparaat

stomen en stofzuigen in een is super handig. Ook bespaart het een hoop tijd, omdat je tegelijk kunt stofzuigen en dweilen. Met een grote hond en kleine kinderen moet er elke dag wel even schoon gemaakt worden. Met dit apparaat kan het allemaal heel goed.

Pluspunten

• snel
  • gemak
  • hygienisch

Caroline Welte 16-08-2017

fijne stoomvloerreiniger

fijn stoomapparaat, lange snoer. maakt goed schoon warmte blijft onder de pad dus geen extra stoom in de ruimte. vloer is zo droog.
mijn moeder heeft ook een Bissell door haar ben ik aangestoken .

Pluspunten

• lange snoer
  • maakt goed schoon
  • prettig ruikend geurpadjes

Minpunten

• wat aan de zware kant
  • maakt wel wat lawaai

Guido Steeghs 12-08-2017

Perfect apparaat!

Onze tegelvloer in keuken, gang en badkamer kregen we nooit goed schoon tot iemand er ons op wees dat een stoomreiniger wellicht uitkomst kon bieden. De Bissel Vac & Steam hebben we hierop aangeschaft en nu is de vloer perfect schoon!
Met de bijgeleverde maatbeker is de Bissell makkelijk te vullen. Het opwarmen is binnen enkele seconden klaar.
Het snoer is lekker lang (7,6 meter), maar zit onderaan gemonteerd en zit daardoor een beetje in de weg. Optillen van het snoer tijdens gebruik is de oplossing.

Pluspunten

• Snelle opwarmtijd
  • Vloer wordt echt schoon

Minpunten

• Is wat zwaar
  • Snoer zit een beetje in de weg

L. Post 29-06-2017

Super handig, stofzuigen en dweilen in één

Mijn ouders hebben al een tijdje een Bissell Vac & Steam Double Functional Stoomreiniger. Heb deze een aantal keren mogen gebruiken. Het is erg handig en het scheelt tijd om tegelijk te stofzuigen en te dweilen. Het product doet zijn werk goed. Heb daarom ook maar één gekocht.

Pluspunten

• stofzuigen en dweilen in één