De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bissell 1897N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J.Aalberts 05-06-2018

goed apparaat

Geschreven voor: Bissell 1897N

Ik heb dit apparaat aangeschaft omdat je hem kan loskoppelen. En voor andere doeleinden kan gebruiken.
Hij maakt goed schoon. Alleen je moet het snoer wel vasthouden als je bezig bent. Dat zit wel eens in de weg.
Komt goed in de hoeken.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • vele accesoires

Minpunten

• snoer zit soms in de weg

Rene Gerrits 29-12-2017

fijn apparaat

Geschreven voor: Bissell 1897N

Ik heb deze stoomreiniger gekocht bij Mediamarkt. Speciaal deze gekocht omdat deze veelzijdig is door dat je hem ook los kunt gebruiken met hulpstukken. Door de driehoekige voet komt hij makkelijk in de hoeken. Ook is hij na ongeveer 30 seconde op temperatuur, lekker snel dus. Daar door is het ook niet zo erg wanneer je hem moet bij vullen. Op de hoogte stand kan ik er ongeveer 20 m2 mee schoon maken.
Enige nadeel vind ik de stroomkabel. Deze rol niet zelf op zoals bij een stofzuiger.
Misschien een draadloze variant zou nog beter zijn.

Pluspunten

• krachtige stoom
  • veelzijdig te gebruiken
  • snel op temperatuur

Minpunten

• stroomkabel zit soms in de weg

Mevr van Melick 24-06-2017

Gemakkelijk en goed resultaat

Geschreven voor: Bissell 1897N

De stoomreiniger is makkelijk in gebruik , het resultaat van schoonmaken is zeer goed
en genoeg accessoires

Pluspunten

• veel accessoires
  • sterke accu
  • gemakkelijk in gebruik