Bestron DWJ5280

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron DWJ5280 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Rudy 14-10-2016

Super slecht

Geschreven voor: Bestron DWJ5280

Het is niet wat je er van verwacht. Er wordt niet schoon. Slechte aankoop. Hetschoonmaken van de luxaflex werkt niet. Het is alleen maar stoom

elflitso 02-03-2015
Geschreven voor: Bestron DWJ5280

Geweldig apparaat. Nu pas een week in huis maar toch al een paar zware stoom klussen gedaan, waaronder resten van het kauwbot van de hond (net kauwgom)van het tapijt weten te verwijderen.

Eerlijk is eerlijk de buizen en accessoires zijn wat fragiel en dienen met gepaste kracht gebruikt te worden. Maar wat wil je anders voor die prijs?! Daarom voor duurzaamheid een 6 bij verkeert gebruik.

Ondanks dat de reiniger niet zuigt stoomt deze wel alle vuiligheid van tapijt of dergelijke zijn borstel in. Spoel de borstel na een paar minuten gebruik schoon onder de kraan en ga verder met je klus.

Ondanks dat ik een kritische consument ben is deze stomer zeker waar voor zijn geld!

laviniaerdman 03-01-2015
Geschreven voor: Bestron DWJ5280

Vanmiddag binnengekregen en gelijk een aantal opties getest. Ik ben er zeer over te spreken. UIteraard over de levensduur kan ik nog geen uitspraken doen, maar met 5 jaar garantie heb ik daar alle vertrouwen in.

natasenberry 08-05-2012
Geschreven voor: Bestron DWJ5280

dit apparaat heb ik 3 maanden geleden gekocht, helaas nog geen week gebruik van kunnen maken, na een paar keer gebruiken begon de slang te lekken en was de stoomkracht aanzienlijk minder geworden. er bleven overal waar je het ding gebruikte heel natte plekken achter. gekocht bij de kijkshop dus terug naar hun ze hebben hem opgestuurd naar bestron 6 weken later was die terug, ik blij ...helaas geen verandering dus bestron gebeld aardige man aan de lijn nou mevr stuur maar op via de kijkshop duurde het altijd langer volgens deze man dus we zouden hem binnen 3 weken terug hebben en anders een nieuwe krijgen. 2 weken later een telefoontje hij was niet te maken dus we kregen een nieuwe ... prima toch...echter weer een probleem bestron zelf had ze niet op voorraad.. zou nog wel een maand kunnen duren voor we er een kregen. geld terug was ook geen optie volgens deze man staat wel anders in de aankoopvoorwaarden op de site van bestron. en toen bleef het stil..heel stil... dus maar weer gebeld, na heel wat doorverbinden omdat we ineens uit het systeem zouden zijn kregen we een zeer onvriendelijke man aan de lijn, heel wat gedoe aan de tel het kwam er op neer dat we niet moesten zeuren apparaat zou diezelfde dag verzonden worden, 5 dagen later, geen apparaat dus weer gebeld met deze man, vondt ons als klant maar vervelend en wij moesten niet zo lastig doen en vooral niet vragen waarom het zolang moest duren, uiteindelijk na veel vragen een t&t code gehad 3 keer gecontroleerd aan de tel of we de goede t&t hadden, naar de site om te kijken wat de status van het pakket is.. code is onbekend met andere woorden pakket is op dit moment iig nog niet onderweg!
apparaat op zich was de dagen dat die het deed wel oke. helaas ZEER korte levensduur, en uiterst onvriendelijke behandeling bij de klantenservice en administratie van dit bedrijf voor ons zeker een rede om nooit meer iets van bestron te kopen. volgende keer toch maar weer een karcher.

vraag123 04-05-2012
Geschreven voor: Bestron DWJ5280

Echt een waardeloos ding. via bol.com besteld. dag één meteen retour, de draaiknop wilde niet losdraaien. Vanwege de warmte was het rubberen gedeelte "gesmolten".
bol.com heeft een nieuwe opgestuurd en nu lekt de slang.

Kabel is te kort
je moet buigen bij het stomen.

wel moet ik toegeven dat de keuze in stomen, middels verschillende kopstukjes wel "veel" is(tenminste als het naar behoren werkt).

Ik zal nooit maar dan ook nooit meer iets van bestron kopen.

trolletjes 17-01-2012
Geschreven voor: Bestron DWJ5280

Altijd een Karchner gehad, maar 2 x eentje gehad die echt heel snel kapot ging. Nu dus voor deze stoomreiniger gegaan, vanwege de reviews en vanwege de prijs. Ik ben het met alle voordelen die eerder genoemd zijn helemaal eens. Vooral dat je de stoom kunt vastzetten vind ik echt een pluspunt. Geen kramp in mijn handen meer! Het korte snoer los ik op met een verlengsnoer. Wel jammer dat mijn stoomreiniger het na 5 maanden begaf. Maar ik heb zonder problemen een nieuwe gekregen. Dus goede service van Bestron! Gekocht via Animax. Ben dus erg tevreden over deze stoomreiniger, zeker gezien de hele goede prijs!

HenkK56 31-08-2010
Geschreven voor: Bestron DWJ5280

Zeer tevreden met dit apparaat.
Geeft erg veel stoom en is licht in gewicht. Ideaal voor kieren waar je normaal met een sponsje e.d. niet bij komt. Mijn gasstel is nog nooit zo schoon geweest :-) Uiteraard ook wat nadelen:
Het snoer is erg kort (2 mtr.) Het meegeleverde doekje voor om de voet is erg dun. Echter met een vezeldoek van een vloerwisser gaat het veel beter. De ribbels van het handvat zijn vrij scherp. Dat gaat op den duur pijn doen aan de muis van je hand. en de haren van de borsteltjes vervormen vrij snel. Maar daar oefen je natuurlijk vrij veel druk op uit.
Ondanks dat is het apparaat zeker aan te bevelen!

MrMookie 20-04-2010
Geschreven voor: Bestron DWJ5280

Ik heb deze laatst gekocht op goed gevoel aangezien er geen beoordelingen zijn op kieskeurig en ik kon nergens reviews lezen van dit type stoom reiniger..
Aangezien ik meestal af ga op gebruikers ervaring had ik dit keer een blind shot.
Gezien de goede specificaties van dit apparaatje en de prijs had ik zoiets van : Gewoon proberen!

Beste mensen dit setje is value for money! Ik heb hiervoor een karcher sc1122 gehad (dubbele prijs van deze) en ik was de storingen van deze Karcher zat.
Hij is 3 x terug geweest en nu buiten garantie heb ik geen zin om dat ding weer in te pakken.

Resultaten van het stoomreinigen (na 12 uur stomen) zijn super te noemen de voegen van mijn natuurstenen vloer zijn weer wit het kost je even een paar uurtjes tijd maar dan heb je weer wat...
Hij doet totaal niet onder op de Karcher SC1122 hij heeft daarbij veel meer voordelen hier de pluspunten 8 stuks:

1-Klinkt dom maar een slotje om de handgreep vast te zetten zodat deze doorgaat! (de karcher had dit niet en ik kreeg kramp van het drukken tijdens de stoom sessies) top Bestron!
2-Een ramenstoomwisser die echt met stoom aan te sluiten is (bij de SC1122 niet het geval)
3-Groter reservoir en hierdoor een goede stoomtijd continue 40 minuten stomen!
4-Minder lange opwarmtijd
5-Minder lang voordat de vuldop weer opengaat ten aanzien van de karcher dit duurde een eeuwigheid.. dus als hij leeg is effe 4 minuutjes wachten en je kan hem weer opendraaien om bij te vullen.
6-Veel opzetstukken!
7-Opberg vak voorin voor opzet stukken.
8-Lange slang en makkelijk vast te houden wordt niet te warm.

Minpuntjes :

Haast niet maar wel 2 opmerkingen :
-De wielen zijn van cheap plastic geen rubber eromheen
Opzich geen ramp maar het doet een beetje afbreuk op een verder goed product.

-meer nattigheid bij het stomen in verhouding met de SC1122 van karcher deze is "droger" op de grond...maar ok dat is ook geen ramp het blijft vocht he!!

Verder kan ik iedereen deze stoomreiniger aanraden echt waar voor je geld!
En mocht Bestron deze review lezen : jullie mogen mij wel benaderen voor extra hulpstukken voor voegen te reinigen ik heb daar wel een goed idee over aangezien de kleine borstels smelten en krom trekken...dit gebeurd ook bij de andere stoomreinigers trouwens dit is logisch met de warmte ontwikkeling op zon klein stukje kunstof en de druk die je uitvoert...

mirjamsloots 10-03-2013

Bevalt dit apparaat nog steeds en wat bedoel je met extra hulpstukken voor voegen reinigen? Dit apparaat lijkt me wel wat en is niet zo duur.