Nilfisk 303000404

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk 303000404 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,9

Wito20 23-05-2011
Geschreven voor: Nilfisk 303000404

Heeft zeer zwakke onderdelen bijv de steel deze bestaat uit meer delen zodra er iets teveel druk op komt breekt hij af. Zelfs in garantieperiode vallen de onderdelen niet onder de garantie. Ook de veren op de mond waar de doeken onder moeten zijn niet erg solide schieten er regelmatig af. Nilfisk verschuilt zich bij garantie dat deze niet op onderdelen is maar volgens mij bestaat het apparaat voor het grootste gedeelte uit onderdelen.

lampy 14-10-2008
Geschreven voor: Nilfisk 303000404

Gevaarlijk. Toen ik het apparaat aanzet vloog de aan/uit knop eruit, kreeg bijna een schok doordat mijn vingers op het metaal kwamen van de aan/uit knop. Breng het apparaat morgen terug naar de winkel en eis een ander product. Met Nilfisk ben ik helemaal klaar nu.
Vroeger was het een kwaliteitsmerk, maar dit product is gewoon oostblok kwaliteit.