Philips Steam&Go 2-in-1 Handheld kledingstomer GC332/87

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Steam&Go 2-in-1 Handheld kledingstomer GC332/87 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Wallie179 10-08-2015

Ik heb de Philips GC332/87 ontvangen van Philips om te testen.

Na een paar weken testen vind ik de steamer vooral handig om mee te nemen op reis om kleding op te frissen en glad te stomen.
Hij is erg eenvoudig in gebruik en doet zijn werk goed.
De opwarm tijd is kort en het formaat is goed voor op reis.
Tot nu toe nog geen echte nadelen kunnen ontdekken.
Ik ben dan ook zeer tevreden met de steamer.

HenriettaB 04-08-2015

Ik heb de Steam&Go GC332/87 van Philips gehad met het verzoek om dit voor hen te testen.
Ik heb dit gedaan gedurende 2 weken en kan zeggen dat ik heel tevreden ben.

De hand kledingstomer is heel snel warm (45 tot 90 seconden)waarna je gelijk kan beginnen met het stomen.

De kreuken gaan er snel uit, al wordt het niet zo glad als met een strijkijzer, maar dat vind ik verder geen probleem. Het waterreservoir is helaas aan de kleine kant waardoor je het ongeveer na 2 overhemden alweer moet bijvullen.

Fijn is dat de steamer ook sigaretten-, etens- en lichaamsgeuren verwijdert wat erg handig is om je kleding tussen wasbeurten door even op te frissen.

De steamer is niet draadloos, hij heeft 2 meter draad, dat is jammer anders zou je hem echt overal kunnen gebruiken, zeker omdat je geen strijkplank nodig hebt bij het stomen.

Ik kan de steamer iedereen aanbevelen, hij doet wat hij beloofd en is ook ideaal voor op vakantie!

MarcovM 03-08-2015

Voor Philips hebben wij de Steam & Go getest. Het vullen van het reservoir is heel gemakkelijk. Echter na het stomen van één shirt, moest ik halverwege een jasje de watertank al weer bijvullen. Een gekreukeld shirt ziet er heel snel weer fantastisch uit. Kun je meteen weer mee voor de dag komen. Makkelijk te stomen, zowel horizontaal als verticaal. Wat ik zelf lastig vond, waar je het shirt moet neerhangen tijdens het stomen. Bij het apparaat is een speciale borstel die je heel snel en eenvoudig op het apparaat kunt monteren. De borstel is voor dikkere stoffen. Met de Steam & Go heb ik mijn spijkercolbert gestoomd. Ook bij dikkere stof snel een supergaaf strak resultaat.Dus je kan gedag zeggen tegen de stomerij!

sieperoo 31-07-2015

Ik heb van Philips de stoomreiniger “Steam & GO 2 in 1 / GC330” gekregen om te testen.
Ik was vantevoren erg benieuwd naar het apparaat, ook omdat ik zelf kleding maak en ik benieuwd was of dit apparaat de pas gemaakte kleding ook een lossere look kan geven, zonder dat je het kledingstuk eerst in de was hoeft te doen.

Je krijgt het apparaat met een handig hoesje, een borstelkop en gebruiksaanwijzing. Het apparaat voelt stevig aan. Het waterreservoir is makkelijk los te halen om te vullen met water. Wel is de opening voor het water wat smal, dus je moet even oppassen dat je de kraan niet meteen voluit zet om het reservoir te vullen.

Kleding stomen met het apparaat gaat erg goed, je kan een kledingstuk gewoon op een hangertje hangen en aan de onderkant wat strak trekken. Het apparaat kan je helemaal tegen de stof aan duwen en op de knop drukken voor stoom. Kreukels gaan er goed uit en ook naden (van bijv. zelfgemaakte kleding) kan je er goed mee persen. Enige minpuntje is dat het reservoir niet zo heel groot is, dus dat je regelmatig moet bijvullen. Maar de hoeveelheid stoom die het apparaat genereert is dan ook flink en het werkt daarom juist goed om je kleding te behandelen.

Verder heb ik nog gordijnen getest, die aan de onderkant wat vieze stukken hadden, omdat de katten daar weleens langs lopen. Met een stofzuiger krijg je de haren er soms lastig af. Met de steam & go MET borstelkop erop ging dat echt perfect en heel snel eraf, mijn gordijnen zijn er echt in heel korte tijd erg van op geknapt.

Ik vind het een mooi apparaat, is degelijk en professioneel!

VivienB 28-07-2015

De steam&go GC332/87 kreeg ik van Philips om te testen. Ik heb het op verschillende stoffen uitgeprobeerd en vooral op soepele jerseystoffen werkt het erg goed. De hoekjes waar je normaal met een strijkijzer niet goed bij kunt zijn hiermee goed glad te krijgen.
Voor je naar je werk gaat nog even je kleding glad krijgen zonder een strijkijzer te hoeven gebruiken is voor mij een enorm pluspunt.
Voor iemand die graag scherpe vouwen in de kleding wil hebben is een strijkijzer beter, ikzelf vind het heel mooi als het juist helemaal glad is.
Het reservoir is na 1 à 2 kledingstukken wel leeg, maar ook zo weer bijgevuld en op temperatuur.

N.Blok 28-07-2015

De Philips hand kledingstomer voor Philips getest. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Makkelijk en zeer snel gekreukte kleding glad krijgen. Het apparaat wordt zeer snel warm, ligt fijn in de hand en heeft een afneembare waterreservoir. Getest op verschillende soorten stoffen, satijn, katoen en viscose, het apparaat doet wat het beloofd. Kleding op een hangertje aan de kastdeur hangen, met de stomer erover strijken of zelfs een rok die ik al aan had even snel kreukvrij maken. Ook verdwijnen vieze geurtjes uit de kleding. Ideaal om mee op vakantie te nemen.

vandervlies1982 27-07-2015

Dit product is mij door Philips ter beschikking gesteld om te testen.
Handig en handzaam apparaat, doet wat het belooft. Uitermate geschikt om snel kreukels en vlekken uit (be)kleding te verwijderen. Ook om bijv pakken, colberts en zijden blouses op te frissen/kreukvrij te maken.
Ideaal voor op (zaken)reis. Mocht je bij bovenstaande punten baat hebben, zou ik het absoluut aanbevelen.

dcvoogt 24-07-2015

We hebben dit app van Philips gekregen om te testen, en het bevalt goed.
Makkelijk om snel iets op te frissen of te ontkreuken.
Is ook lekker snel warm.
Niet geschikt voor een volle wasmand, het water reservoir is snel leeg.

Rene400 23-07-2015

Door Philips beschikbaar gesteld om te testen.

Het is een apparaat dat handig is om bijvoorbeeld op reis snel nog de kreukels uit de kleding te stomen als je het uit de koffer haalt. Of om snel de kleding even te verfrissen. Het apparaat is snel opgewarmd en het reservoir is voldoende groot om enkele kledingstukken te stomen. Zowel horizontaal als verticaal werkt het naar behoren.
De kabel is meestal lang genoeg om handig te werken.
Het apparaat is op te hangen aan een haakje als dat in de buurt is, anders kiept het apparaat met de hete stoomkop omhoog als je het neerlegt.