Kärcher SC 4 Premium - Reviews

cylinder
2000 watt
Inhoud waterresservoir
0,80 liter

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,7

Rita 20-03-2017 Product paar dagen in bezit

Niet tevreden

Ik heb deze speciaal gekocht voor de vloer maar het resultaat valt niet alleen tegen maar de vloerwisser laat steeds los van de steel en het vloerdoekje valt er steeds af. Ook wordt er verteld dat je er de voegen in de badkamer mooi schoon mee kunt maken maar ook dat lukt niet. De kalkaanslag krijgt hij niet verwijdert. Dus al met al viel hij heel erg tegen.

Minpunten

• steel en vloerdoekje vallen er steeds af
  • Krijgt de voegen echt niet schoon
  • alles wordt wel heel erg nat

Bianca 20-08-2017 Product paar weken in bezit

Schoonmaken is opeens leuk!

Sinds ik deze stoomreiniger heb is mijn huis schoner dan het ooit is geweest. Met het grootste gemak maakt hij van alles schoon. Vrijwel zonder inspanning van mijzelf. Gasfornuis, rolgordijnen, ramen, spiegels, gootsteen, aanrecht, deurknoppen, ovens, binnen een paar tellen blinkend schoon. Het enige dat me echt tegenvalt is de kwaliteit van de vloerdoeken. Ze kosten bijna 15 euro per stuk, en op een natuurstenen vloer (waarvoor hij wordt aangeraden) begint deze al te rafelen en de zomen gaan stuk binnen 2 weken. Dus dat kan echt beter. Voor de rest heb ik in geen jaren zoveel plezier gehad aan schoonmaken, en mijn huis ziet er dan ook blinkend uit.

Mamba 20-07-2017 Product paar dagen in bezit

SC4 Premium

Tbv hygiëne heb ik dit apparaat aangeschaft. Mijn tegelvloer is nu eenvoudiger schoon te houden ipv met sop en dweilemmer in de weer te gaan. Water vullen en "dweilen" dit gaat 10x sneller zonder je handen te vervuilen en natte dweilen aan te raken, die je weer ergens een plaats moet geven om te drogen. Denk dat dit wel de toekomst wordt als je elke dag je vloer schoon wilt houden. Met dit apparaat kan je ook kranen ontkalken en muren (algen) schoon krijgen. In het begin dacht ik dat de 4 min. opwarmtijd een obstakel zou zijn. Dit valt wel mee. Je vult je tank bij aanvang en je kan bijvullen tijdens je werkzaamheden. Dit apparaat maakt gebruik van haar reserve tank. Opwarmen duurt dan slechts 1-2 minuten. Ik zou zeggen koop een stoomreiniger voor in de toekomst.

Pluspunten

• Maakt goed schoon.
  • Geen gedoe meer met emmer en sop.
  • Dweil kan in de wasmachine.

Minpunten

• Is wel prijzig.
  • Garantie kan wel wat meer ipv 2 jaar.