Philips FC7028

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC7028 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Marja van Brederode 19-01-2017

Gebruiksgemak

Geschreven voor: Philips FC7028

Na maanden in mijn bezit gebruik ik het apparaat wekelijks en even tussendoor als er een vlek op het laminaat zit. Meteen klaar om te gebruiken in 30 sec. Niet eerst in elkaar hoeven zetten. Licht in gewicht. Wel gebruik ik spa blauw omdat mijn laminaat op kleur blijft en geen waas eroverheen krijgt. De slede om op tapijt te reinigen werkt ook goed. Ik ben blij met mijn aankoop!

Pluspunten

• Gebruiksklaar
  • Licht in gewicht

Mario-Mierlo 23-04-2017

Gebruik van flessenwater is een goed idee, maar check even het kalkgehalte in dat water. Sommige merken bronwater bevatten veel meer kalk dan andere. Heb hier ervaring mee gehad in Griekenland.

Nielke 02-11-2016

snelle dweiler

Geschreven voor: Philips FC7028

Ik heb me dit toestel aangeschaft om mijn poetswerk te verlichten. De stoomreiniger werkt erg snel, efficiënt en geraakt ook mooi in alle hoeken.
In ons huishouden met een hond en een kind komt dit heel goed van pas: water in het reservoir,30sec. laten opwarmen, heen en weer over de vloer en klaar!
Zelfs vlekken uit onze sofa krijgt hij op de hoogste stoomstand makkelijk verwijderd!
Het enige wat ik zou veranderen is het snoer, dat mocht voor mijn gemak wat langer zijn.

Pluspunten

• reinigt grondig en snel
  • licht in gewicht
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• kort snoer

Ellahaa 02-11-2016

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips FC7028

Werkt optimaal en is ook goed te gebruiken bij laminaatvloeren.
Apparaat is aan te raden. De vloer word niet te nat maar wel goed schoon.

Pluspunten

• Voor laminaat
  • Gebruiksgemak

EstherHeesterbeek 20-10-2016

Ik had hem eerder moeten kopen

Geschreven voor: Philips FC7028

Licht in gewicht. .makkelijk in gebruik...lange snoer...geen schoonmaakmiddel meer nodig. Handig de verstelbare stoomknop. Ik gebruik het apparaat op mijn hard houten vloer met de knop op half vermogen, op mijn nieuwe tegelvloer in de badkamer. En de grauwsluier was na 2 keer stomen geheel weg!
Ik gebruik hem ook voor mijn hoogpolige kleed, is heel snel droog..net als mijn stoffen hondenkussens. De vervelende hondengeur is zelfs enkele dagen weg na een stoom beurt!! De pad doe ik gewoon in de wasmachine. Kortom..handig handzaam apparaat , water is snel warm dus gelijk te gebruiten.

Pluspunten

• Makkelijk en licht in gebruik
  • Stoomknop regelaar
  • Lange snoer
  • Water is snel warm en meteen te gebruiken
  • Weinig opbergruimte nodig

Marielle 19-10-2016

Luxe en makkelijke stoomreiniger

Geschreven voor: Philips FC7028

Dit is luxe dweilen. Je doet een klein beetje water in het reservoir en je kunt in één keer 80 m2 schoonmaken. Ik hoef niet tussendoor een dweil uit te wringen. Hij stoomt mijn tegelvloer helemaal schoon. Met een hoge temperatuur, dus doodt meteen bacteriën. Ook fijn voor mijn allergieën. Het gaat heel krachtig, en het is niet zwaar om te doen. Je beweegt hem heel makkelijk van voor naar achter. Ik heb er ook mijn Novilonvloer mee gedaan zonder problemen. Doordat het een voet is met 3 hoeken, kun je er ook makkelijk de hoeken mee doen en goed rondom de poten dweilen. Het dweiltje zit met klittenband goed aan de voet bevestigd en kun je op 60 graden in de wasmachine uitwassen.

Pluspunten

• hoge temperatuur reiniging
  • tegen allergie
  • makkelijk in gebruik
  • dweil uitwasbaar

Ger 30-09-2016

Weg dweil en toch nat reinigen

Geschreven voor: Philips FC7028

Geen emmer, niet meer wringen, DE oplossing. Maakt niet alleen mijn laminaat met geschikte bovenlaag en de vloertegels, maar ook ons tapijt mooi schoon.
Het apparaat bedien ik met één hand, blijf grotendeels rechtop staan (hernia) en verplaats geen stof maar vang het op in de doek. De hete stoom zorgt voor extra hygiene. Ben er erg over te spreken en ik houd droge handen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Multifunctioneel, efficiënt
  • Lange steel, verstelbaar
  • Neemt weinig opbergruimte in
  • Stoomstanden keuze

Minpunten

• Alleen horizontaal werkend

Marja 30-09-2016

Prima aankoop, voegt iets toe!!

Geschreven voor: Philips FC7028

deze steamcleaner voegt een hygiënisch resultaat toe. De hitte doodt ongewild leven in het tapijt. De kleur wordt meteen opgehaald; het geeft een schoon gevoel. Stof op het laminaat (waterbestendige toplaag) en badkamertegels verdween probleemloos. De speciale doek neemt het op. Komt makkelijk onder de bank en bed. Met een arm te bedienen, wat mijn rug prettig vindt.

Pluspunten

• In lengte verstelbare steel,
  • Driehoekig mondstuk komt goed in de hoekjes
  • Stoffen rand beschadigd de plinten niet
  • Verstelbare stoomkracht
  • Doek makkelijk uit te wassen

Minpunten

• Weer een (slank) apparaat erbij ( toch maar doen!)