Philips FC7028/01 - Reviews

450,00 liter

7,9

Webers 10-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Loodzwaar

Op zich een fijne stoomreiniger maar door de tank van 450 liter niet te hanteren beter zou zijn bijvoorbeeld 0,450 liter dan is het nog te doen.Maar het is natuurlijk puur persoonlijk,want 450 liter betekent wel niet zo snel lege tank

Nielke 02-11-2016 Product paar weken in bezit

snelle dweiler

Ik heb me dit toestel aangeschaft om mijn poetswerk te verlichten. De stoomreiniger werkt erg snel, efficiënt en geraakt ook mooi in alle hoeken.
In ons huishouden met een hond en een kind komt dit heel goed van pas: water in het reservoir,30sec. laten opwarmen, heen en weer over de vloer en klaar!
Zelfs vlekken uit onze sofa krijgt hij op de hoogste stoomstand makkelijk verwijderd!
Het enige wat ik zou veranderen is het snoer, dat mocht voor mijn gemak wat langer zijn.

Pluspunten

• reinigt grondig en snel
  • licht in gewicht
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• kort snoer

Ellahaa 02-11-2016 Product paar maanden in bezit

Zeer tevreden

Werkt optimaal en is ook goed te gebruiken bij laminaatvloeren.
Apparaat is aan te raden. De vloer word niet te nat maar wel goed schoon.

Pluspunten

• Voor laminaat
  • Gebruiksgemak

EstherHeesterbeek 20-10-2016 Product paar maanden in bezit

Ik had hem eerder moeten kopen

Licht in gewicht. .makkelijk in gebruik...lange snoer...geen schoonmaakmiddel meer nodig. Handig de verstelbare stoomknop. Ik gebruik het apparaat op mijn hard houten vloer met de knop op half vermogen, op mijn nieuwe tegelvloer in de badkamer. En de grauwsluier was na 2 keer stomen geheel weg!
Ik gebruik hem ook voor mijn hoogpolige kleed, is heel snel droog..net als mijn stoffen hondenkussens. De vervelende hondengeur is zelfs enkele dagen weg na een stoom beurt!! De pad doe ik gewoon in de wasmachine. Kortom..handig handzaam apparaat , water is snel warm dus gelijk te gebruiten.

Pluspunten

• Makkelijk en licht in gebruik
  • Stoomknop regelaar
  • Lange snoer
  • Water is snel warm en meteen te gebruiken
  • Weinig opbergruimte nodig

Marielle 19-10-2016 Product paar weken in bezit

Luxe en makkelijke stoomreiniger

Dit is luxe dweilen. Je doet een klein beetje water in het reservoir en je kunt in één keer 80 m2 schoonmaken. Ik hoef niet tussendoor een dweil uit te wringen. Hij stoomt mijn tegelvloer helemaal schoon. Met een hoge temperatuur, dus doodt meteen bacteriën. Ook fijn voor mijn allergieën. Het gaat heel krachtig, en het is niet zwaar om te doen. Je beweegt hem heel makkelijk van voor naar achter. Ik heb er ook mijn Novilonvloer mee gedaan zonder problemen. Doordat het een voet is met 3 hoeken, kun je er ook makkelijk de hoeken mee doen en goed rondom de poten dweilen. Het dweiltje zit met klittenband goed aan de voet bevestigd en kun je op 60 graden in de wasmachine uitwassen.

Pluspunten

• hoge temperatuur reiniging
  • tegen allergie
  • makkelijk in gebruik
  • dweil uitwasbaar

Ger 30-09-2016 Product paar weken in bezit

Weg dweil en toch nat reinigen

Geen emmer, niet meer wringen, DE oplossing. Maakt niet alleen mijn laminaat met geschikte bovenlaag en de vloertegels, maar ook ons tapijt mooi schoon.
Het apparaat bedien ik met één hand, blijf grotendeels rechtop staan (hernia) en verplaats geen stof maar vang het op in de doek. De hete stoom zorgt voor extra hygiene. Ben er erg over te spreken en ik houd droge handen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Multifunctioneel, efficiënt
  • Lange steel, verstelbaar
  • Neemt weinig opbergruimte in
  • Stoomstanden keuze

Minpunten

• Alleen horizontaal werkend

Marja 30-09-2016 Product paar weken in bezit

Prima aankoop, voegt iets toe!!

deze steamcleaner voegt een hygiënisch resultaat toe. De hitte doodt ongewild leven in het tapijt. De kleur wordt meteen opgehaald; het geeft een schoon gevoel. Stof op het laminaat (waterbestendige toplaag) en badkamertegels verdween probleemloos. De speciale doek neemt het op. Komt makkelijk onder de bank en bed. Met een arm te bedienen, wat mijn rug prettig vindt.

Pluspunten

• In lengte verstelbare steel,
  • Driehoekig mondstuk komt goed in de hoekjes
  • Stoffen rand beschadigd de plinten niet
  • Verstelbare stoomkracht
  • Doek makkelijk uit te wassen

Minpunten

• Weer een (slank) apparaat erbij ( toch maar doen!)