Philips FC7028 - Reviews

Type
staand
Inhoud waterresservoir
0,45 liter

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

EstherHeesterbeek 20-10-2016 Product paar maanden in bezit

Ik had hem eerder moeten kopen

Licht in gewicht. .makkelijk in gebruik...lange snoer...geen schoonmaakmiddel meer nodig. Handig de verstelbare stoomknop. Ik gebruik het apparaat op mijn hard houten vloer met de knop op half vermogen, op mijn nieuwe tegelvloer in de badkamer. En de grauwsluier was na 2 keer stomen geheel weg!
Ik gebruik hem ook voor mijn hoogpolige kleed, is heel snel droog..net als mijn stoffen hondenkussens. De vervelende hondengeur is zelfs enkele dagen weg na een stoom beurt!! De pad doe ik gewoon in de wasmachine. Kortom..handig handzaam apparaat , water is snel warm dus gelijk te gebruiten.

Pluspunten

• Makkelijk en licht in gebruik
  • Stoomknop regelaar
  • Lange snoer
  • Water is snel warm en meteen te gebruiken
  • Weinig opbergruimte nodig

Marielle 19-10-2016 Product paar weken in bezit

Luxe en makkelijke stoomreiniger

Dit is luxe dweilen. Je doet een klein beetje water in het reservoir en je kunt in één keer 80 m2 schoonmaken. Ik hoef niet tussendoor een dweil uit te wringen. Hij stoomt mijn tegelvloer helemaal schoon. Met een hoge temperatuur, dus doodt meteen bacteriën. Ook fijn voor mijn allergieën. Het gaat heel krachtig, en het is niet zwaar om te doen. Je beweegt hem heel makkelijk van voor naar achter. Ik heb er ook mijn Novilonvloer mee gedaan zonder problemen. Doordat het een voet is met 3 hoeken, kun je er ook makkelijk de hoeken mee doen en goed rondom de poten dweilen. Het dweiltje zit met klittenband goed aan de voet bevestigd en kun je op 60 graden in de wasmachine uitwassen.

Pluspunten

• hoge temperatuur reiniging
  • tegen allergie
  • makkelijk in gebruik
  • dweil uitwasbaar

Marja 30-09-2016 Product paar weken in bezit

Prima aankoop, voegt iets toe!!

deze steamcleaner voegt een hygiënisch resultaat toe. De hitte doodt ongewild leven in het tapijt. De kleur wordt meteen opgehaald; het geeft een schoon gevoel. Stof op het laminaat (waterbestendige toplaag) en badkamertegels verdween probleemloos. De speciale doek neemt het op. Komt makkelijk onder de bank en bed. Met een arm te bedienen, wat mijn rug prettig vindt.

Pluspunten

• In lengte verstelbare steel,
  • Driehoekig mondstuk komt goed in de hoekjes
  • Stoffen rand beschadigd de plinten niet
  • Verstelbare stoomkracht
  • Doek makkelijk uit te wassen

Minpunten

• Weer een (slank) apparaat erbij ( toch maar doen!)

Marja van Brederode 19-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Gebruiksgemak

Na maanden in mijn bezit gebruik ik het apparaat wekelijks en even tussendoor als er een vlek op het laminaat zit. Meteen klaar om te gebruiken in 30 sec. Niet eerst in elkaar hoeven zetten. Licht in gewicht. Wel gebruik ik spa blauw omdat mijn laminaat op kleur blijft en geen waas eroverheen krijgt. De slede om op tapijt te reinigen werkt ook goed. Ik ben blij met mijn aankoop!

Pluspunten

• Gebruiksklaar
  • Licht in gewicht

Mario-Mierlo 23-04-2017

Gebruik van flessenwater is een goed idee, maar check even het kalkgehalte in dat water. Sommige merken bronwater bevatten veel meer kalk dan andere. Heb hier ervaring mee gehad in Griekenland.

Ger 30-09-2016 Product paar weken in bezit

Weg dweil en toch nat reinigen

Geen emmer, niet meer wringen, DE oplossing. Maakt niet alleen mijn laminaat met geschikte bovenlaag en de vloertegels, maar ook ons tapijt mooi schoon.
Het apparaat bedien ik met één hand, blijf grotendeels rechtop staan (hernia) en verplaats geen stof maar vang het op in de doek. De hete stoom zorgt voor extra hygiene. Ben er erg over te spreken en ik houd droge handen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Multifunctioneel, efficiënt
  • Lange steel, verstelbaar
  • Neemt weinig opbergruimte in
  • Stoomstanden keuze

Minpunten

• Alleen horizontaal werkend

alphe53 14-12-2016

Goed product

Een aanwinst voor het schoonmaken van de vloer,makkelijk in de hand liggend en een goed resultaat,zonder veel inspanning

Nielke 02-11-2016 Product paar weken in bezit

snelle dweiler

Ik heb me dit toestel aangeschaft om mijn poetswerk te verlichten. De stoomreiniger werkt erg snel, efficiënt en geraakt ook mooi in alle hoeken.
In ons huishouden met een hond en een kind komt dit heel goed van pas: water in het reservoir,30sec. laten opwarmen, heen en weer over de vloer en klaar!
Zelfs vlekken uit onze sofa krijgt hij op de hoogste stoomstand makkelijk verwijderd!
Het enige wat ik zou veranderen is het snoer, dat mocht voor mijn gemak wat langer zijn.

Pluspunten

• reinigt grondig en snel
  • licht in gewicht
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• kort snoer

Ellahaa 02-11-2016 Product paar maanden in bezit

Zeer tevreden

Werkt optimaal en is ook goed te gebruiken bij laminaatvloeren.
Apparaat is aan te raden. De vloer word niet te nat maar wel goed schoon.

Pluspunten

• Voor laminaat
  • Gebruiksgemak

EstherH 06-10-2016

Geweldige aankoop!!!

Jammer dat ik hem niet eerder gekocht heb. Wat een makkelijk, licht in gewicht apparaat. Je kunt met de vloerpad makkelijk in alle hoekjes komen en onder banken of bed door gaat ook zonder problemen.
Makkelijk in gebruik, geen poespas, het apparaat doet wat het moet doen.....schoonmaken! Met 2 honden in huis gebeurt en nog al eens een ongelukje, maar nu ik met het stoomapparaat over mijn hard houten vloer ga of hoogpolig tapijt, is en de honden geur uit het kleed, en de vloer is beter gereinigd dan dat ik het met een dweil doe.
Mijn vloertegels in toilet en badkamer zijn mooi streeploos schoon.
Fijn aan dit apparaat is dat je de stoom zelf kunt regelen..Voor de houten vloer zet ik hem lager, voor mijn tegels op de hoogste stand.
Makkelijk op te bergen, de pads doe ik gewoon in de wasmachine en zelfs na vele keren wassen zijn die nog dik.

Tip van flip -;)
Maak een geurtje, dat je er een druppeltje in kan doen, zodat het huis lekker ruikt na gebruik van de stoommachine. Denk aan dennen, citroen enz.

Elisa25 22-12-2015

Prima prijs kwaliteit verhouding

Dit apparaat maakt niet beter schoon dan een gewone dweil. Resultaat is gewoon hetzelfde. Echter werkt het wel veel gemakkelijker. Ik heb ruim 100 m2 en kreeg tijdens dweilen altijd last van mijn rug en kramp in handen van het wringen. Met dit stoomapparaat geen last meer van rug.

Lammie51 27-07-2015

Voor een tegelvloer perfect

Dit apparaat gekocht omdat je dit ook op een houtenvloer zou kunnen gebruiken. Helaas dat is duidelijk niet het geval, jammer alsook dat geweten had had ik het apparaat niet aangeschaft. Op de keukenvloer liggen tegels daar werkt het wel goed, maar dat is maar een kleine vloer, had ik dit apparaat niet voor gekocht. Bovendien mis ik de mogelijkheid om de toilet en wastafels schoon te maken, is niet mogelijk met dit apparaat.

Booms 09-12-2014

Snel en gemakkelijk

Aangeschaft voor de laminaatboer in combinatie met vieze hondenpootjes en veel mensen over de vloer. Apparaat warmt snel op en is zeer wendbaar. Vloer droogt snel, ongeveer 5 minuten. Prima apparaat, veel beter dan dweil met emmer

Els1958 26-09-2014

dit product valt zwaar tegen

de vloer is drijf nat als ik de vloer gestoomd heb.Moet minstens een half uur wachten met alle deuren open voordat de vloer droog is. Als je een stuk van de vloer gedaan hebt en je tilt de stomer een klein beetje op druipt het water ervan af. Dit is de grootste miskoop