Philips Steam Plus FC7021 - Reviews

Type
staand
Inhoud waterresservoir
0,45 liter

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Cavin 14-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Niet zijn geld waard

Niet al te vaak gebruikt, iets van 5 keer en het stomen werkt niet meer. Werkt vrij simpel en is snel klaar om te beginnen, stoomt goed en het resultaat is redelijk tot goed. Alleen erg onderhoudsvriendelijk als je de gebruiksaanwijzing bekijkt (alleen plaatjes, heen tekst). Bv. Iedere zes maanden het waterfilter vervangen, die is uiteraard in geen enkele winkel te krijgen. Deze gaat de vuilnisbak in en dus weggegooid geld voor 5 keer stomen.

Minpunten

• Onderhoudsgevoelig, raakt snel verstopt door kalk
  • Gaat niet lang mee

wigbuc 11-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

mager resultaat

Ondanks dat de zuigkracht weinig voorstelt en je vaak toch moet na-dwijlen op een gladde stenen vloer,had ik wel onverwacht goed resultaat !Toen ik het slaapkamertapijt had stoom-gereinigd was de latexgeur, waarvan ik al een tijd dacht dat deze van de (latex) matrassen kwam, verdwenen ! Was blijkbaar in het tapijt gaan zitten !

oudphilips 12-07-2016

Doet niet wat je verwacht

De combinatie rolveger / stomer heeft tot gevolg dat het stoomgedeelte (mop) heel erg klein is t.o.v. het gehele apparaat. Daardoor is het onmogelijk de gehele vloeroppervlakte te reinigen.
Moeilijk onder meubelen te gebruiken.
Oorspronkelijk gepost op Philips