Shark S3251

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Shark S3251 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,4

Pebbie1976 02-09-2013
Geschreven voor: Shark S3251

Bij de tweede beurt brak de steel al af, dit met ductape geplakt omdat er geen garantie voor te vinden is. Hierdoor kon er nog wel gereinigd worden, hetzij met wat minder druk op de steel te plaatsen. Nu een klein jaar later doet hij helemaal niks meer. Jammer want hij deed het best goed,maar gezien deze duurzaamheid wordt het toch een dikke onvoldoende. Is tot volledig overlijden gisteren maximaal 15 keer gebruikt op een vinylvloer.

mariaF 07-02-2014

das toevallig mijn broer en ik hebben beide de shark binnen een week gekocht en ook wij hebben precies hetzelfde meegemaakt binnen 1 maand de steel met tape geplakt en binnen een jaar deed hij niks meer denk dat dit toch een mankement van het product is wat jammer is want hij is te duur om ieder jaar een nieuwe te moeten kopen maar reinigen deed hij perfect.

jaapvanleijen 06-01-2013
Geschreven voor: Shark S3251

Bij tweede maal gebruik brak steel Geen garantie en geen onderdelen. Dus een weggooier. Niet kopen zonde van je geld.

Heidi9 06-03-2012
Geschreven voor: Shark S3251

Ik heb zojuist bij de Blokker een shark gekocht, ik zag al een tijdje op tv de reclame en met een huishouden met 3 kinderen en 3 katten leek dit me een schone en hygienische oplossing en alternatief voor dweilen. Ik heb novilon met chip. Er blijft op de vloer altijd erg veel vuil achter door die chips. Ik had gehoopt dat dit oude vuil en met dit apparaat helemaal van weg zou gaan, maar dat is helaas niet helemaal het geval (mss na een paar behandelingen wel, tijd zal het leren). Het apparaat is makkelijk in gebruik en werkt met een pompsysteem in de steel, een paar keer op en neer pompen en hij begint flink te stomen, het is dan ook aan te raden een raam oid open te zetten om het stoom af te voeren. De stok is lang genoeg, ook voor grotere mensen, al voelt de handgreep van de stok wel wat goedkoop aan. Navullen is niet echt handig, je moet met het bijgeleverde schenkkannetje in een gaatje van 1 1/2 cm gieten. Met een vol reservoir heb ik zojuist ongeveer 5 vierkante meter gedaan en dan moet je hem weer bijvullen. De vloer blijft na gebruik wel nog even vochtig, maar dat trekt binnen 10 minuten weer op. Ik gebruik gekookt water, want ik kan geen antikalk staafje oid ontdekken. Hij is alleen geschikt voor vloeren en mss ook nog tegel wanden, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Er zitten verder geen hulpstukken bij, alleen 3 dweilen, die in de wasmachine zijn te wassen. 100% schoon wordt de vloer niet, maar het is stukken beter dan nat dweilen en veel minder arbeidsintensief en wel 100% hygienisch. Al met al, ben ik wel tevreden met het apparaat, want het 100 keer beter dan nat dweilen, maar het wordt zo streeploos schoon als op tv.