Tefal stoomgenerator SV8010 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal stoomgenerator SV8010 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

h************@z******* 09-05-2022
Geschreven voor: Tefal stoomgenerator SV8010

we hebben 8jaar een stoom generator gekocht maar heelaas heeft die het begeven ook teval en nu toch weer een Tefal nu een SV8010

h********@h****** 02-01-2022

Top stoomgenerator

Geschreven voor: Tefal stoomgenerator SV8010

Goede kwaliteit voor een goede prijs
Doet wat ie moet doen, prima resultaat.

Pluspunten

• Goede aroom produktie
  • Handig in gebruik
  • Genoeg inhoud

TinekeR112 26-05-2019

Stoomgenerator

Geschreven voor: Tefal stoomgenerator SV8010

Lekker snel warm, goeie stoomkracht, stoomt lang door, makkelijk te gebruiken, snoer zit in de weg bij rechtop zetten, vraagt wat handigheid, ook op de generator zetten, is goed opletten, strijkt perfect! Ook goed wendbaar voor het glas strijken van boordjes en jurkjes , licht in gewicht, heel fijn

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Groot waterreservoir
  • Makkelijk hanteerbaar

Minpunten

• Snoer zit in de weg

Linda 25-05-2019
  • Product gekregen

Eindelijk een strijkijzer die een goed resultaat oplevert

Geschreven voor: Tefal stoomgenerator SV8010

De Sv8010 is snel opgewarmd/ klaar om te gebruiken, dus je hoeft niet lang te wachten om met de strijk te beginnen. De stoomkracht is stukken beter dan van mijn huidige strijkijzer, dus ik ben fan :) en het strijken is niet meer zo’n ‘straf’ als voorheen.
Het apparaat ziet er mooi uit qua design en is super gebruiksvriendelijk en hierdoor ben ik ook sneller klaar met het strijken van mijn kleding dan voorheen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Prijs/kwaliteit
  • Resultaat

Minpunten

• Neemt meer ruimte in beslag dan strijkijzer

willem12345 21-05-2019

Super strijker

Geschreven voor: Tefal stoomgenerator SV8010

We gebruiken deze stoomgenerator nu een paar weken en zijn heel erg enthousiast. Om te beginnen is het afneembare waterreservoir heel erg handig. Het ijzer wordt heel snel heet. En dan stomen maar. Geweldig, wat een stoom produceert hij. Even voor we het ijzer van het kledingstuk afhalen, stoppen we al met stomen, om te voorkomen dat de kamer een sauna wordt. Super snel is de strijk klaar. Zelfs oma van 88 jaar is enthousiast. Fijn apparaat voor zo'n nette prijs

Pluspunten

• afneembaar waterreservoir
  • snel heet
  • veel stoom

Marlies 18-05-2019

Strijken wordt een makkie!

Geschreven voor: Tefal stoomgenerator SV8010

Een stevig apparaat wat een grote plek inneemt o mijn strijktafel. Het water vullen gaat zeer soepel. Geel snel op temperatuur. Geeft piep als 't warm genoeg is.
Plezierig strijken door de boost stoom die vrij komt. Je kleren zijn snel glad plat en kreukvrij. Wat een verademing is dit. Zoveel lichter dan mijn eigen strijk apparaat.
De stoom knop is goed in te drukken. Krijg er geen lamme hand van.
Prijs vind ik prima. Het is 't waard!

Pluspunten

• Stoom
  • Zwaarte

Minpunten

• Grootte
  • Vocht druppelt op de grond.

Joost81 14-05-2019

Groot waterreservoir en positief strijkresultaat

Geschreven voor: Tefal stoomgenerator SV8010

Strijkbout ligt fijn in de hand en dankzij het grote waterreservoir kun je langere tijd doorstrijken en stomen. Resultaat valt mij enigszins tegen. Dik katoen en kleding met veel kreukels worden alleen met de stoomfunctie glad. Nadeel van de stoomfunctie is het geluid en de warmte die ontstaat in de ruimte. Design is mooi en kwaliteit van de materialen voelt solide aan. Goed alternatief voor standaard strijkijzer, maar de prijs kwaliteit verhouding is naar mijn idee niet helemaal goed.

• Ruim waterreservoir
  • Ligt fijn in de hand

Minpunten

• Strijk kwaliteit bij veel kreukels valt tegen
  • geluid bij stomen
  • Veroorzaakt veel condens

Palmyre 14-05-2019

Stoomtijger

Geschreven voor: Tefal stoomgenerator SV8010

Snel gebruiksklaar, ligt makkelijk in de hand, zeer hanteerbaar. Met al die stoom is de was zo gladgestreken. Nagenoeg alle kreukels eruit. Het water reservoir is groot, nadelig is wel dat het veel ruimte inneemt op de strijkplank

Pluspunten

• Goede prijs- kwaliteit verhouding
  • Snel warm
  • Veel stoom

Minpunten

• Groot