Philips PerfectCare Compact Plus GC7930/30 Stoomgenerator

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Compact Plus GC7930/30 Stoomgenerator op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

m****************@h********** 22-03-2022

Apparaat strijkt slecht en stopt na 15 minuten strijken

Gisteren voor het eerst de stoomgenerator gebruikt. Wat me normaal en paar minuten kost om een overhemd te strijken duurt nu 10 minuten. De zool wordt denk ik niet warm genoeg. Na het overhemd begonnen met een broek, maar halverwege gaf het apparaat aan dat hij ontkalkt moest worden en stopte ermee. Vreemd na 15 minuten strijken met nieuw apparaat. Vervolgens geprobeerd om ontkalk programma te starten maar dat lukte niet. Ook niet na afkoelen apparaat. Deze gaat dus terug.

Minpunten

• Strijkt slecht
  • Gaat bij eerste gebruik kapot
  • Slechte kwaliteit

W 10-12-2020

Strijkt super snel

Heerlijk apparaat, snel, krachtig, je bent zo door je strijk heen..strijken was nog nooit zo gemakkelijk geweest. Ik ben met een gezin van vier echt veel minder tijd kwijt om te strijken en dat is echt heel fijn.
Mooi design, een lichtgewicht, ondanks zijn krachtige power, zeer licht qua gewicht.

Pluspunten

• Snel en krachtig

Minpunten

• Soms wat hard geluid door de stoomstoot

Dagmar@@ 29-10-2020

Fijn apparaat!

Ik gebruik deze stoomgenerator nu ongeveer 3 weekjes en ben er tevreden mee. Het is een stuk compacter dan mijn vorige stoomgenerator, maar dat doet niets af van het strijkresultaat.
Apparaat is snel warm en de stoom is heet en krachtig waardoor de kreukels als sneeuw voor de zon verdwijnen! Je glijdt met gemak over de kreukels.
Het waterreservoir van 1,5 liter is groot genoeg om heel wat wasgoed weg te werken. Ik kan aan één stuk door strijken zonder dat ik het water hoef bij te vullen.
Ook wel belangrijk om te vermelden is dat de strijkgenerator zelf het temperatuur instelt, zelf instellen is dus verleden tijd en bespaart je de moeite.
Het apparaat is licht in gewicht en makkelijk op te bergen, omdat het vrij compact is. Tot nu toe heb ik geen negatieve ervaring en raad deze daarom ook aan.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Compact
  • Krachtige stoom

Kuypers 29-10-2020

Fijn product

De stoomgenerator is ongeveer 5 cm lager en korter dan mijn voorgaande stoomgenerator, het waterreservoir is uitneembaar en er kan ruim voldoende water in.

Hij is niet zwaar en er zit geen aparte instelling knop op. Het strijken gaat erg goed en vlot, de stoomstoot is erg krachtig en is alleen nodig bij erg gekreukte was, de kreukels zijn er dan zo uit.

Een pluspunt m.b.t de veiligheid is dat je het strijkijzer kan vergrendelen op het onderstel, die met een druk op de knop weer is te ontgrendelen. Met kleine rondlopende kinderen is het erg prettig dat je hem dan veilig kan laten staan zodat ze het ijzer er niet af kunnen trekken.

Er is geen gebruik gemaakt van EPS om de stoomgenerator te verpakken.

Pluspunten

• Krachtige stoomstoot
  • Strijkijzer is te vergrendelen op onderstel

LB10 28-10-2020

Snel, veilig en krachtig!

Als je snel kleine strijkjes hebt, is hij ideaal. Hij is vlug warm, doet kreukels in een handomdraai. Maar ook voor een grote berg was is dit apparaat super. De stoomstoot helpt bij ernstige kreukels en het water gaat lang mee!

Pluspunten

• Snel
  • Krachtig
  • Voelt veilig

Joenen 26-10-2020

Fijne stoomgenerator

Het is een fijn apparaat dat strijken erg makkelijk maakt. Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en is mooi vormgegeven. Groot water reservoir genoeg voor meerdere strijk beurten.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • mooi vormgegeven
  • Automatische termperatuur regeling
  • Groot reservoir

Minpunten

• vertraging in de stoomstoot

Denada 23-10-2020

Ideale stoomgenerator (voor mannen) vanwege gemak

Het apparaat heeft een mooie uitstraling. Ook is het waterreservoir groter dan normaal en werkt de stoomfunctie ook goed.
De automatische temperatuurregeling maakt het apparaat zeer gebruiksvriendelijk. Zo kan je de strijkijzer onbewaakt 2 tellen op kleren laten liggen zonder dat er brandplekken ontstaan. Dat is ideaal wanneer het waterreservoir bijvoorbeeld opnieuw gevuld moet worden.

Pluspunten

• Gemak
  • Goede stoomapparaat
  • Geen brandplekken

Minpunten

• Niet alle plooien zijn uit te strijken

Wilbert 23-10-2020

Werkt alle kreukels weg

De stoomgenerator is stevig uitgevoerd. Het ijzer is handzaam in gebruik en de stoomstoot werkt alle kreukels weg. Verder erg tevreden over de automatische temperatuurregeling. Waterreservoir voldoende voor een grote strijkbeurt. Het ijzer kan gewoon op de strijkplank worden neergezet (zéér handig).

Pluspunten

• Automatische temperatuurregeling
  • Groot waterreservoir

Dorfel77 22-10-2020

Super tevreden!

Ben super tevreden, beveel deze stoomgenerator aan iedereen aan! Snel warm, temperatuur wordt automatisch geregeld waardoor je geen brandplekken in kleding krijgt. Is super licht, waardoor je makkelijk en snel strijkt en de stoomstoot is goed waardoor alle kleding helemaal glad wordt. Ook makkelijk bij te vullen en hij maakt bijna geen geluid in tegenstelling tot andere stoomgenerators.

Pluspunten

• Snel warm en piept als ie op temperatuur is
  • Makkelijk bij te vullen
  • Goede stroomstoot voor glad resultaat
  • Licht, waardoor het strijken makkelijk gaat
  • Bijna geluidloos

Vitaliy 22-10-2020

Prima

Met deze stoomgenerator is het strijken makkelijker en sneller geworden.
De stoomgenerator gaat net zo goed om met delicate kledingstukken en met beddengoed.
De indruk die ik heb na het gebruik van het apparaat zijn erg positief: de temperatuur is automatisch in te stellen, waardoor je het niet meer zelf hoeft te doen en bang hoeft te zijn dat je je kleding verpest. Het strijken gaat daarvoor een stuk sneller.

Pluspunten

• Automatische temperatuurinstellingэ
  • Licht en compact

Minpunten

• Niet gevonden

Jnkl 21-10-2020

Geweldig product

Lichtgewicht, stoomstoot is top tegen de kreukels, sneller klaar met strijken. Raad dit product echt aan. Zou 'm zelf als die ooit kapot mocht gaan zeker opnieuw aanschaffen.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Stoomstoot

van den Heuvel 21-10-2020

Klein en compact, maar toch krachtig! Geen lastige knopjes of instellen van temperatuur. Ruim reservoir waardoor je tussen door niet hoeft te vullen

Pluspunten

• groot reservoir
  • Compact
  • krachtige stoomstoot

Minpunten

• strijkbout kan niet los staan

AngieB 20-10-2020

Fijn handzaam en krachtig

De stoom werkt krachtig en goed. Is niet te zwaar in de hand en ziet er goed en solide uit.

Ook is hij snel warm en geeft een goede en krachtige stoomstoot.
Ik vind dit een fijn apparaat en de kwaliteit is goed in verhouding met de prijs. Ook neemt hij niet te veel ruimte in.

Pluspunten

• Compact
  • Werkt snel
  • Goede prijs kwaliteit

Florence 20-09-2020

Stoomgenerator

Voor het eerst overgegaan op een stoomgenerator. Absoluut geen spijt. Warmt snel op. Mooi licht strijkijzer. Is even wennen dat je hem niet meer op achterkant moet zetten. Kan gewoon op strijkdoek blijven staan of terugzetten op de basis. Temperatuur niet meer instellen is ook even wennen, maar gaat fantastisch. Je kunt hem op extra stoomstoot instellen voor spijkerbroeken, maar heb dat nog niet nodig gehad. Tussentijds bijvullen hoeft niet bij normale hoeveelheid strijk. Ben je brildragend is het aan te bevelen iets van je af te strijken vanwege de stoomuitstoot. Ben heel tevreden en ben sneller door mijn strijk!!

Minpunten

• Geen minpunt