Tefal Access Steam+ Draagbare Kledingstomer DT8135 - Reviews

Type/soort
Kledingstomers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Access Steam+ Draagbare Kledingstomer DT8135 op Kieskeurig.nl.

Kevin 17-12-2018

Handige stomer!

Geschreven voor: Tefal Access Steam+ Draagbare Kledingstomer DT8135

Nu een aantal weken dit product in huis en gebruik hem bijna elke dag wel! Hij warmt snel op, ligt lekker in de hand en meest belangrijke is misschien nog wel dat hij goed werkt! Met katoenen t-shirts en overhemden krijg je de kreukels er redelijk makkelijk uit. Er zitten verschillende koppelstukjes op om bijvoorbeeld wat hardnekkiger vuil weg te krijgen en de turbo stand kan hier ook bij helpen.
Het reservoir is ongeveer groot genoeg om 3 a 4 kledingstukken te doen. Uiteraard kan het niet het resultaat evenaren van strijken, maar als je niet kan (of wilt) strijken is dit zeker een alternatief.
Alleen opbergen is soms wat lastig als hij nog warm is.

Pluspunten

• Handig
  • Snel

Minpunten

• Klein reservoir
  • Blijft even warm

Flying_dutchyy 11-12-2018

Ligt goed in de hand en warmt snel op!

Geschreven voor: Tefal Access Steam+ Draagbare Kledingstomer DT8135

De stomer leek mij de perfecte uitweg voor kleding met kreukels, het bood de uitkomst voor iedere vrouw. Bij het testen van de stomer merkte ik meteen meerdere dingen op zodra ik hem in de hand had, hij was iets aan de zware kant. Wel lag hij goed in de hand en had hij meerdere opzetstukken om de kleding zo goed mogelijk te stomen. De stomer heeft een uitkomst geboden wat betreft het snel kreukelvrij maken van kleding, maar helaas was dit enkel op synthetische materialen. Ik zou de stomer sowieso aanraden aan de vrouw die veel synthetische materialen draagt, maar voor katoen zou ik op het ouderwetse strijkijzer blijven. Ook kan hij geen broeken stomen in verband met het feit dat hij rechtop gebruikt moet worden (anders verbrand je je handen). Hij is een perfecte toevoeging aan de dagelijkse routine om je kleding kreukelvrij te maken. Prijs kwaliteit verhouding is wel goed als je denkt hoeveel tijd je bespaart in de vroege ochtend.

Pluspunten

• Heeft veel extra's (zoals kledinghaak)
  • Warmt snel op

Minpunten

• Hij is wat aan de zware kant
  • Kan niet schuin gebruikt worden

Post297 10-12-2018

Handig om kleding snel kreukvrij te krijgen.

Geschreven voor: Tefal Access Steam+ Draagbare Kledingstomer DT8135

Ik gebruik dit product om dagelijks shirtjes en jurkjes kreukvrij te maken.
Merk dat het product snel gebruik klaar is en wat ideaal is je hoeft niet een strijkplank uit te klappen. Je hangt je kledingstuk op aan een hanger en je stoomt het kledingstuk kreukvrij.
Dit gaat goed bij materialen als polyster. Pluspunt vind ik mocht je het kledingstuk 1 keer gedragen hebben dan fris je deze gelijk weer op en je doodt de bacterien. Strijk je vooral katoenen kleding met diepe kreukels dan is de Tefal Access Steam minder geschikt.

Pluspunten

• Lang electriciteitssnoer
  • Snel gebruiksklaar

Minpunten

• Minder geschikt voor katoenen stoffen

Stofheld 05-12-2018

Handig apparaat, maar niet als vervanger strijkijzer

Geschreven voor: Tefal Access Steam+ Draagbare Kledingstomer DT8135

Zoals altijd levert Tefal weer een degelijk en compleet product. En het werkt! Maar dan vooral op niet te strijken kleding en bankstellen, bekleding e.d. Als je strijkbare kleding stoomt merk je dat een harde ondergrond nodig is voor een goed resultaat zonder kreuken (het treinig wel erg goed). En strijken duurt net zo lang. Maar op andere kleding die normaal gestoomd moet worden is dit echt een uitkomst voor een geweldige prijs! Je maakt de kleding e.d. netjes en je kunt met de geleverde accessoires zo goed als alles aanpakken. Aanrader voor deze dingen! Niet handig voor op reis, want hij is aan de grote kant.

Pluspunten

• Werkt echt!
  • Degelijk
  • Lang snoer
  • Compleet
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Groot voor op reis
  • Vaak harde ondergrond voor kleding nodig

Lisa123 29-11-2018

Handig voor kleine klusjes

Geschreven voor: Tefal Access Steam+ Draagbare Kledingstomer DT8135

Ik heb het stoomapparaat een tijdje gebruikt om te proberen. Omdat het zo'n klein apparaat is, ga je makkelijk over de kleding heen (zonder vervelende strepen zoals bij een strijkbout). Het verfrist en strijkt lichte kreukels glad. Geurtjes worden snel uit de kleding gestoomd, dat is fijn. Wel vond ik het apparaat zelf vrij zwaar in de hand waardoor je na enkele minuten al een lamme arm hebt. Ik zou het aanraden voor het snel verwijderen van (lichte) kreukels (diepe kreukels zijn niet geschikt) en het snel verfrissen van kleding. Het is snel opgewarmd en compact dus je pakt het er makkelijk even bij.

Pluspunten

• verfrist kleding
  • compact en snel

Minpunten

• zwaar in de hand
  • niet geschikt voor alle stoffen

Toine073 29-11-2018

Strak in het pak

Geschreven voor: Tefal Access Steam+ Draagbare Kledingstomer DT8135

Een prima product dat het kreukvrij maken van met name mijn overhemden en jasjes vele malen makkelijker en ook wel leuker maakt dan traditioneel strijken. Het apparaat doet prima wat je verwacht en is best snel bedrijfsklaar. Even goed je kleding uithangen en je bent eigenlijk zo klaar.
Het enige wat ik Tefal mee zou willen vragen is of ze dit product ook zonder kabel kunnen maken, want die soms een beetje in de weg.

Pluspunten

• Werkt prima
  • handzaam

Minpunten

• kabel
  • accessoires los erbij

P Mors 26-11-2018

Handig tussendoor stomen

Geschreven voor: Tefal Access Steam+ Draagbare Kledingstomer DT8135

Na een paar weken testen op overhemden, pantalons en jeans ben ik best tevreden met de stomer. Hij geeft een verfrissing op de kleding en haalt ook kreukels uit je kleren. Bij overhemden geeft het niet het perfecte resultaat zoals een strijkijzer, maar dat is op zich ook logisch. Het is een ideaal ding om in de ochtend nog snel even je kleren netter te maken, ook door de korte opwarmtijd. Het ding zelf is wel weer wat groot dus opbergen is wat onhandig.

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Niet perfect resultaat