Philips Druk max. 7,5 bar, strijkijzer met stoomgenerator

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Druk max. 7,5 bar, strijkijzer met stoomgenerator op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Stoomgenerator 20-11-2020

Maakt vieze kalkvlekken van het eerste gebruik. Verkoper heeft nieuwe ontkalker geplaatst zonder resultaat. Eerst half gedemineralieerd water nu 1/4 weet net meer wat te doen . Mijn vorige philips was 11 jaar, veel mee gestreken en nooit problemen gehad ! Dit werd mij aangeraden maar is miskoop. Graag jullie hulp aub.

maaikemd 07-01-2019

Groot gebruiksgemak, snel strijken en mooi resultaat!

Toen ik net op kamers ging, begon ik met een simpel strijkijzertje. Het 'upgraden' naar een stoomstrijkijzer bracht toen ik wat ouder werd al wat meer gemak met zich mee, immers had ik voor mijn studie / werk telkens nette kleding nodig en is strijken nu eenmaal niemands hobby. Maar jeetje, wat een verademing is strijken met een stoomgenerator! Het niet hoeven instellen van de temperatuur, het ruime waterreservoir en de snelheid/het gemak waarmee ik een blouse of zelfs jeans kan strijken is echt een behoorlijk verschil! Absolute aanrader voor iedereen die niet heel erg van strijken houdt, maar wel regelmatig veel kleding van allerlei verschillende materialen netjes in de kast wil kunnen hangen. Enig kleine nadeel wat mij betreft is dat het best een gevaarte is, wat ik bijvoorbeeld niet kwijt kan op mijn strijkplank maar op de grond ernaast moet zetten.

Pluspunten

• Handig lange koorden/draden
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• Groot apparaat, kan niet op mijn strijkplank
  • Hoge prijs, maar lijkt me de investering waard

asiek1910 04-01-2019

Mooi strijkijzer!

Het Philips PerfectCare Expert Plus strijkijzer is het beste dat ik reeds gebruikt heb. Het ligt comfortabel in de hand, is licht en gemakkelijk in gebruik. De zelfregelende temperatuur is super handig! Een absolute aanrader!

Pluspunten

• Licht
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Temperatuur regeling

peter85 02-01-2019

Licht, krachtig, fantastisch

Strijken is een stuk eenvoudiger geworden sinds ik deze stoomgenerator gebruik. Wat een ontzettend fijn apparaat. De strijkbout is ontzettend licht, vliegt over het strijkgoed en is ontzettend krachtig in gebruik. Hij beschikt over een groot waterreservoir dat makkelijk een aantal strijkbeurten meegaat. Vouwen in bijvoorbeeld overhemden zijn met een beweging glad gestreken. Ook de vervelende omkrullende randjes zijn met een beweging glad. Na deze stoomgenerator twee weken te hebben gebruikt weet ik zeker dat ik nooit meer een ander strijkijzer wil. Een aanrader dus.

Pluspunten

• Licht
  • Krachtige stoomstoten
  • Automatische temperatuurregeling
  • Eenvoudig ontkalken
  • Vergrendeling voor veilig opbergen

Gaby0078 02-01-2019

Perfect apparaat in een druk gezin . Strijkt alles erg makkelijk , zelfs de stugste stoffen en de fijnste stoffen . Zonder dat je je druk hoeft te maken over de temperatuur dit regelt hij allemaal zelf .

Pluspunten

• Werkt makkelijk
  • Groot stoomreservoir
  • Snel op temperatuur

Testovatelka 31-12-2018

Snel strijken en perfect resultaat

De Philips PerfectCare Expert Plus is helemaal perfect. De stoomgenerator is ultralicht en eenvoudig in gebruik. Je hoeft niet zelf de temperatuur in te stellen. Dit find ik heel handig. Ik kan alles strijken! Een extra stoom is perfect voor verticaal stomen, en ook gordijnen te verfrissen. Ik kan niet dat doen met mijn oude machine. Er zijn geen nadelen met deze stoomgenerator. Ik hou van Philips :)

Pluspunten

• Eco stand voor minder energieverbruik
  • Goede kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik
  • Super resultaat

annemarie2u 31-12-2018

Snel en doeltreffend

Wat een ongelofelijk fijn strijkijzer! Wanneer je eerst een oud model had en nu deze is het een wereld van verschil.

Het apparaat is wat groot en neemt daardoor wel wat ruimte in, kleur vindt ik zelf niet bijzonder mooi (je moet er van houden). Maar werkelijk alles wordt gecompenseerd met zijn prestaties.
Wanneer je het oppakt is het namelijk heel prettig licht in de hand, omdat ook het water zich in een apart zeer ruim reservoir bevindt. Hier kun je heel erg lang mee strijken zonder dat het op raakt.
Het strijkijzer vliegt over de stof, je bent echt veel sneller klaar dan met een klassieker model dus de tijd verdiend je zo terug. Strijken wordt nog maar een kleine klus in het huishouden.
De aanschafprijs zou je kunnen weerhouden, maar voor een apparaat wat je zoveel gebruikt en waarbij het zoveel prettiger strijkt is dit echt een investering.

Topkwaliteit, doet wat hij moet doen, fantastisch!

Pluspunten

• snel
  • groot reservoir
  • licht in de hand
  • aanbrandbeveiliging

Minpunten

• prijs

Renskuhh 30-12-2018

Top product

Wat een ervaring, strijken met dit apparaat. Het is zo gepiept. Zelfs de meest lastige kreukels verdwijnen binnen een mum van tijd. Opwarmen is super snel... Heel handig is dat je zelf geen temperatuur in hoeft te stellen, ideaal. Een en al positiviteit en zijn geld dubbel en dwars waard (buiten het feit dat hij er natuurlijk ook nog eens ENORM fancy uitziet!)

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Ruim reservoir
  • Regelt zelf de temperatuur

Revelations 28-12-2018

Licht, makkelijk en snel!

Met dit apparaat kun je erg eenvoudig het strijkgoed doen. De strijkbout is licht in gebruik en het strijken gaat erg makkelijk. Het is daarnaast erg prettig dat de gebruiker geen stand of temperatuur meer hoeft in te stellen. Plug en play! Qua uiterlijk vind ik het apparaat erg stijlvol. Het waterreservoir is eveneens erg eenvoudig te vullen. Zeer prettig apparaat!

Pluspunten

• eenvoud
  • licht gewicht
  • groot waterreservoir
  • design

Sammietje 26-12-2018

Licht & strijkt gemakkelijk

Inmiddels door de 3e berg was heen. Wat een heerlijk apparaat in gebruik. Bout is licht en ideaal voor hangende jurkjes en gordijnen. Geeft veel stoom. Daarnaast mooi om te zien en met een vol reservoir hoef je tijdens het strijken niet bij te vullen.

Pluspunten

• licht
  • mooi design
  • groot reservoir
  • hangend strijken

cbovee 25-12-2018

snel, mooi, goed in onderhoud

Snel in gebruik, goed te onderhouden en mooi qua design.
Ben erg tevreden met het apparaat, waardoor je toch eerder alles gaat strijken als met een normaal strijkijzer

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • werkt goed
  • goed te onderhouden

Priz 24-12-2018

Waar was jij al die tijd?...

Wauw, was mijn eerste reactie toen ik voor het eerst met de Philips PerfectCare Expert Plus Stoomgenerator ging strijken. Ik heb voorheen altijd met een reguliere strijkijzer gestreken, maar wat ik al die tijd nodig had, was deze! Vooral omdat je ook je gordijnen ermee kan strijken zonder ze van het plafond te halen. Want deze strijkijzer is erg licht en de generator is apart. De temperatuur hoef je ook niet langer zelf in te stellen, want dat doet hij automatisch. Dus nooit meer brandplekken. Ook niet als je hem per ongeluk vergeet op te pakken. Ik ben heel erg blij met mijn Philips Stoomgenerator. Waarom heb ik jou nooit eerder aangeschaft? Strijken is niet langer meer vervelend.

Pluspunten

• Licht
  • Gebruiksgemak

Gsmit 22-12-2018

Erg tevreden

Deze stoomgenerator vervangt mijn oude stoomgenerator, dus ik was erg benieuwd naar de verbeteringen.
Het is even wennen, want dit strijkijzer kan gewoon op de strijkplank blijven staan en dan verbrand er niet. Echt ideaal.
Temperatuur instellen is niet meer nodig. Wat heel soms inhoudt dat hij weer even moet opwarmen, maar voor de rest is dit echt heel makkelijk. Er zit ook een "Max" stand op voor hardnekkige kreukels.
Door het grote waterreservoir kan je lang door strijken.
Hij past prima op mijn oude strijkplank. Je kan ook het strijkijzer vastzetten op de stoomgenerator, zodat je hem er niet kan afstoten.
Niet super belangrijk, maar wel leuk, je kan hem kopen in drie kleuren.

Pluspunten

• groot waterreservoir
  • strijkt zeer goed
  • geen temperatuur instellen
  • ziet er goed uit
  • zeer makkelijk in gebruik

Hilko 22-12-2018
  • Product gekregen

Groot maar super handig apparaat

Met dit apparaat vervang je het oude stoomstrijkijzer volledig. Het is super handig dat je een groot reservoir hebt, dus je hoeft het niet steeds bij te vullen. Er komt ook veel stoom uit, en het apparaat is heerlijk snel op temperatuur. Ik wil niet meer terug naar mijn oude zware stoomstrijkijzer!

Ik weet niet of het hangend strijken van gordijnen wel zo makkelijk gaat werken als wordt beloofd, ik denk dat je er wel iets speciaals voor moet doen. Zodra het ooit zover is ga ik dat nog wel eens uitzoeken.

Pluspunten

• Licht
  • Groot reservoir
  • Veel stoom

Ivangils 21-12-2018

Strijken zonder moeite

Wat een fantastisch apparaat! Strijken zonder enige moeite en perfect resultaat! Ik had een Philips stoomstrijkijzer, maar vergeleken met dit apparaat... 100% tevreden!

Pluspunten

• Gemak
  • Kreukloos

Tammy 21-12-2018
  • Product gekregen

Prachtig, licht en strijkt enorm goed

Ik ben nog nooit zo tevreden geweest over een stoomgenerator of strijkapparaat. Hij doet zn werk zo goed en snel, licht makkelijk in de hand en handig in gebruik! Top ding

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Strijkprestatie
  • Geen brandvlekken je kan hem laten liggen

Minpunten

• Grote van apparaat in zn geheel

Melanie89 21-12-2018

Wat een fijn strijksysteem!

Wauw, wat een geweldig strijksysteem. Het licht soepel en fijn in de hand en vooral het gewicht is een voordeel. Het stoom maakt bijna geen geluid en dat is erg prettig.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Stil

Woutertje 18-12-2018

Soepel en veel stoom!

Hiervoor had ik ook een Philips stoomgenerator maar wat is deze ligt in gebruik. Het ijzer weegt niks en glijd soepel over de was. De hoeveelheid stoom is ook meer dan genoeg. Kreukel verdwijnen waar je bij staat. Ik gebruik hem wel in combinatie met een strijkplank speciaal voor stoomgenerator. Dit geeft meer opwaartse druk en je hebt geen druppels op de grond. Het reservoir is prima voor een hele grote berg was en je kan hem altijd tussendoor bijvullen. Het ontkalk systeem is handig al moet ik zeggen dat mijn vorige via een speciale opvangbak ontkalkte en dat dat toch prettiger is als je geen wasbak bij de hand hebt. Ondanks dat ene min punt is het een top apparaat.

Pluspunten

• Veel stoom
  • Groot water reservoir
  • ligt

Minpunten

• ontkalken moet bij de wasbak

Anouk1985 17-12-2018

Fijn apparaat

Wat een fijn apparaat. Het de strijkbout ligt fijn in de hand en is licht. Glijd snel en soepel over verschillende stoffen. Met het uitneembaar waterreservoir is het apparaat makkelijk in gebruik. Super tof dat de strijkbout zelf de temperatuur aanpast zodat je deze voor elke stof kan gebruiken. Enige nadeel vind ik dat de stoomgenerator niet sterk genoeg is om de kreukels eruit te stomen je dient er altijd overheen te gaan met de strijkbout.

Pluspunten

• Gewicht
  • Gebruiksvriendelijk

Femalefem 15-12-2018

Wat een verademing, beste strijkijzer ooit!

Na 15 jaar toch maar eens nieuw strijkijzer gekocht. Ook nav een vriendelijk verzoek van mijn schoonmoeder. Het is de beste koop die ik sinds lange tijd heb gedaan. Allereerst een super licht strijkijzer, het reservoir is separaat, 1 woord geweldig. Je strijkt automatisch op de juiste temperatuur, geen risico op brandvlekken op je kleding. In het beginsel wel even spannend als je zijden strijkt maar echt geen probleem. Door de hoeveelheid stoom ook hygienisch. Daarnaast ideaal dat het strijkijzer zichzelf uitschakelt. Ik strijk voortaan zonder enige moeite de katoenen dekbedovertek waar echt de meest hadnekkige kreukels in zitten. Je vult eenvoudig water bij dankzij het afneembare reservoir van 1,8.

Pluspunten

• Super licht
  • Hygiënisch

Maryam 14-12-2018

Fijne stoomgenerator

Wat een fijne stoomgenerator is dit. Niet alleen mooie vormgeving maar ook heerlijk licht in de hand. Hij is gemakkelijk bijgevuld en ook de tank is behoorlijk. Hij is binnen no-time opgewarmd.
Je hoeft maar 1x over de stof te glijden en je was is kreukvrij.
Zelfs de gordijnen kun je hangend strijken door de 7,5 bar stoomkracht. Het apparaat schakelt automatisch uit na verloop van tijd wat etg handig is wanneer je hem vergeet. Ik wil nooit meer iets anders dan dit. Mocht hij kapot gaan koop ik direct een andere.

Pluspunten

• Grote watertank die direct te vullen is
  • Strijkt heerlijk
  • Hoge aantal bar