Tefal Pro Express Ultimate Care Stoomgenerator GV9563

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Pro Express Ultimate Care Stoomgenerator GV9563 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Maria 03-02-2019

Stoomgenerator

Doordat ik nog een oud strijkijzer in gebruik had wilde ik wel wat nieuws, ook waar veel over gesproken wordt. Dit apparaat strijkt alle vouwtjes uit de was. Het ligt door de fijne vormgeving ook lekker in de hand en hierdoor neemt het ook het zware werk uit de hand. Ik vindt het een geweldig apparaat en had het ook eerder moeten kopen!!

Pluspunten

• fijne vormgeving
  • licht van gewicht

Karin 24-01-2019

Top apparaat

Het apparaat is snel en krachtig, ziet er goed uit en is goed hanteerbaar. Water makkelijk te vullen en je doet er lang mee. Snel opgewarmd en 5 keuze mogelijkheden van eco-stand tot en met boost. Geen gedoe meer met ontkalkprogramma’s, gewoon het staafje eruit halen en afspoelen. Super tevreden mee :-)

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Snel op temperatuur
  • Veel stoomkracht
  • Makkelijk ontkalken
  • Vijf programma,s

Minpunten

De cock 20-01-2019

Tefal pro expres ultimate care stoomgenerator

We hebben de Tefal pro expres ultimate care stoomgenerator nu zo'n half jaar. We hebben al zo'n 10 jaar ervaring met een stoomstrijkijzer maar deze bevalt nog steeds goed. Hij is ligt makkelijk in de hand.
Het is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk te hanteren

Minpunten

• Meer opberg ruimte