Philips GC9647/60

Philips FastCare Compact GC6730 Best Reviewed nov 2017
8,5 (21)

Nathalie 21-06-2018

Super stoomgenerator

Dit is echt een superproduct. Vanaf het eerste moment dat ik het gebruikte, had ik geen behoefte meer om mijn vorige stoomgenerator te gebruiken. Deze is echt super licht en makkelijk hanteerbaar. En het glijdt vrijwel over je wasgoed. Maar het grootste voordeel vind ik toch dat deze in tegenstelling tot mijn vorig toestel zo goed als geen lawaai maakt. Het enige nadeel vind ik dat je het waterreservoir niet zelfstandig kan neerzetten.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Licht hanteerbaar
  • Makkelijk op te bergen
  • Snel opgewarmd

Minpunten

• Waterreservoir kan niet zelfstandig staan

Squazi 21-06-2018

Top, innerlijk en uiterlijk

Ik heb de eer gehad dit product uit te mogen testen. Deze stoomgenerator moet het niet alleen van zijn looks hebben (prachtig design), maar ook de performance is zeer goed. Het ijzer is iets kleiner dan wat ik gewoon ben en heel licht, beiden voordelig. Het ijzer glijdt over hemden en haalt alle plooien weg. Ook het ontkalkingssysteem is een plus. Het toestel heeft een korte opwarmtijd, dus je kan snel aan de slag. En wat me opviel: dit toestel is stil! Enkel het opbergen van het snoer zou anders mogen.

• Korte opwarmtijd
  • Krachtige prestatie

Minpunten

• Opbergen snoer

Prinsjesmama 20-06-2018

Een aanrader in de categorie van de stoomgeneratoren!!!

Dit is een stoomgenerator met een mooi design en een lichte strijkbout. Met de stoomgenerator erbij is het een vrij groot toestel, waar ik echter met veel plezier plaats voor maak.
De watertank is groot en het is niet nodig om te wachten met strijken eens bijgevuld. De eco-knop indrukken geeft een even goed resultaat. Het strijken gaat snel! Ik heb de kledij wat laten verluchten na het strijken door ze op kapstokjes te hangen en pas daarna alles opgeplooid. Maar op zich hoeft dat niet. Het ging bijzonder vlot omdat dit systeem een supervoordeel heeft: je hoeft je kledij niet te sorteren. Je kan alles vlot na elkaar strijken: zijde, katoen, delicate stoffen… je strijkzool maakt alles netjes glad. Ik kon het ook moeilijk geloven maar het is echt zo. Dat je niet hoeft te wachten na het bijvullen van water en bovenal niet moet sorteren, maakt dat je in een mum van tijd een volle mand strijk wegwerkt én tevreden bent van het resultaat (en van jezelf).
Voor de kritische klanten (waaronder mezelf): ja, er is een minpuntje: door de vele stoom, vallen er druppeltjes op de grond. Dit is echter simpel verholpen door een doek onder de strijkplank te leggen. Probleem opgelost!
Ook de bekabeling opbergen is wat lastig, maar ik leg het er persoonlijk gewoon naast in de kast.
Dit strijksysteem betaalt de investering vlot terug door strijkgemak en extra vrijgekomen tijd om andere dingen te doen. Een absolute aanrader!

Pluspunten

• zeer efficiënt in gebruik
  • economisch
  • ergonomisch
  • knap design

Minpunten

• bekabeling wat lastig op te bergen
  • stoom druppelt op de grond

fre16 20-06-2018

Super toestel

Dit toestel raad ik iedereen aan,makkelijk in gebruik,zeer licht,temperaturen stellen zichzelf in,ontkalkt zichzelf,eco knop,super stoom,makkelijk opbergbaar,kortom,alles wat je in een strijkijzer zoekt.

Koen88 13-06-2018

Zeer tevreden

Wekelijks heb ik een enorme berg strijk.
Deze Philips stoom generator glijdt er moeiteloos door heen.
Strijken wordt een gemakkelijke en zelfs plezante taak hier mee.
Hardnekkige kreuken worden vlotjes onderpanden genomen.
Regelt de temperatuur automatisch. Het strijkijzer kan onmiddellijk van een jeans op een zijde blouse gezet worden, zonder schroeiplekken te veroorzaken.
Heeft ook een handig veiligheidsslot zodat , het strijkijzer niet van het waterreservoir kan vallen.
Nooit meer gebruik mijn oude strijkijzer ! Dit is een echte aanrader.

Pluspunten

• Regelt de temperatuur zelf
  • Groot waterreservoir
  • Maakt strijken makelijk
  • Ligt goed in de hand