Tefal Stoomgenerator GV9581

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Stoomgenerator GV9581 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Bert 27-06-2020

Zelfs ik kan het

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator GV9581

Ben noodgedwongen gaan strijken nadat mijn echtgenote weggevallen is. In eerste instantie met een stoomstrijkijzer van zeker 25 jaar oud. Was een drama wat buiten heel veel tijd een matig resultaat opleverde. Was al eens geattendeerd dat dat veel sneller ben beter kom met een stoomgenerayor. Na wat lezezen op de tefal pro gekomen.

Is nog niet mij hobby maar strijkt als een trein en perfect resultaat. Super bedieningsgemak en veel lichter dan mijn oude strijkijzer. Voelt een beetje als de Mercedes van de strijkgeneratoren. Zeker zijn geld waard geweest.

Aanrader, zelfs voor klunzen als ik

Pluspunten

• Licht en makkelijk te bedienen
  • Strijkt zeer effectief met stoom met veel druk

Minpunten

• Nog niet gevonden na 12 maanden gebruik

Kroon 17-12-2018

Fijn apparaat

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator GV9581

De Tefal pro heb ik nu ongeveer 5 maanden in mijn bezit. Nog steeds zeer naar tevredenheid ermee aan het strijken. Fijn formaat waterreservoir en simpel te vullen en te plaatsen. Fijne lengte van de stoomsnoer van het reservoir naar de strijkbout. De schakelknop voor de verschillende standen (van delicaat tot max) blijf ik nog wel eens per abuis tijdens het strijken indrukken. Vanwege het schrijven van deze review weer even de gebruiksaanwijzing erbij gepakt en kom erachter dat ik binnenkort het ontkalkingsritueel moet gaan uitvoeren. Dit ziet er op de gebruiksaanwijzing simpel uit. Bij het apparaat een uitklapbare L vormige 'beugel' gekregen. Daarvan is het doel mij nog niet duidelijk, lees er ook niets over in de gebruiksaanwijzing (of ik kijk er overheen).

Pluspunten

• maat waterreservoir
  • gewicht

Minpunten

• prijs

Mina1 27-07-2018

Fijne strijkijzer

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator GV9581

Ik ben echt blij met dit product. Het heeft een lichtgewicht strijkijzer waardoor je wat langer door kan gaan met strijken.
Door de krachtige stoom die vrijkomt heb je je wasgoed binnen no-time glad gestreken
. Je kan snel aan de slag met strijken doordat de strijkijzer maar 1 minuut en 30 seconden nodig heeft om op te warmen. Het waterreservoir is makkelijk te legen doordat er twee extra kleine gaatjes in zitten, waardoor het helemaal leeg kan lopen.
Een minpunt vind ik dat je na het strijken wat druppels op de grond vindt van de stoom die vrijkomt. De handleiding geeft aan dat de strijkijzer binnen een uur afgekoeld is, maar dit is bij mij helaas niet zo.

Pluspunten

• Licht
  • Mooi
  • Snel opgewarmd

Minpunten

• Koelt niet snel af
  • Waterdruppels op de grond

Kroon 26-07-2018

Fijn apparaat met een paar minpuntjes

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator GV9581

Aangezien ik al een poosje schouder klachten heb leek het mij een goed idee om een stoomgenerator te testen. Ik had hiervoor enkel ervaring met een 'gewone' strijkbout dus daarop gebasseerd is deze vergelijking/review. En voor mijn schouders is het zeker een ontlasting, omdat ik minder kracht hoef te zetten voor een mooi strijkresultaat. Dekbedovertrekken streek ik nu maar aan één kant en het resultaat was goed.
Het is wel een apparaat waar je echt ruimte voor moet hebben, gelukkig staat mijn strijkplank standaard in de buurt van een kastje. Daarop heb ik de stoomgenerator kunnen zetten. Het snoer was voor mijn situatie lang genoeg naar een stopcontact. Het waterreservoir is makkelijk eruit te halen en weer terug te plaatsen.
De strijkbout zelf is licht van gewicht, maar de knop waarmee je de standen veranderd raakte ik tijdens het strijken wel steeds aan. Het resultaat per strijkstand kan ik dus niet beoordelen.
Ik strijk graag continue met stoom, normaliter moet ik dan constant een knop ingedrukt houden, nu gaat dat vanzelf. Erg prettig. De tijd om op te warmen vond ik ook niet te lang duren.
Wat betreft de prijs twijfel ik toch of ik dat echt de moeite waard vind, maar daarvoor heb ik dus geen ervaring met een goedkoper model.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Ruim water reservoir
  • Gebruiksgemak
  • Strijkresultaat

Minpunten

• Formaat
  • Programmaknopjes gevoelig
  • Prijs

Anitaa 25-07-2018

Stoomgenerator van Tefal.

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator GV9581

Ben verliefd op deze stoomgenerator,hij is super licht en snel .Het is voor een gezin met veel was een cadeau om te strijken .Ik hou van strijken. Maar al op je er niet van houden het is zo gebeurt door de krachtige stoom die eruit komt ,super glad en weg al je kreukels.👍👍👍👍

Pluspunten

• Licht en snel.mooi uiterlijk.
  • Krachtige stoomstoten

Minpunten

• Kijk uit sterke stoomschoten.

RV 20-07-2018

Krachtig maar licht

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator GV9581

Ik mocht dit stoomstrijkijzer een aantal weken testen. Dit apparaat is ideaal voor mensen die echt veel strijken (ik vind het aankoopbedrag namelijk best aan de hoge kant) maar als je kijkt wat je hiervoor terugkrijgt, dan is het het waarschijnlijk wel waard (als je veel strijkt). Het is een behoorlijke 'unit' die op je strijkplank staat maar het is wel een krachtig apparaat. Het ijzer zelf is heel licht en 'vliegt' daardoor heel gemakkelijk over je kleding heen. Na één keer strijken heb je direct een mooi resultaat (hier spaar je dus veel tijd mee). Als je af en toe iets strijk, dan zou ik dit apparaat niet aanschaffen maar voor de 'liefhebber' is dit wel echt een cadeautje.

Pluspunten

• Licht strijkijzer
  • Na één keer goed resultaat

Minpunten

• Groot apparaat
  • Prijs

Joor 20-07-2018

Erg groot, maar doet zijn werk goed

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator GV9581

- aanrader voor als je veel strijkt!

Ik kan niet anders zeggen dan dat die het erg goed doet, zoiets heb ik zelf nog nooit meegemaakt met andere ijzers. Had in 30 minuutjes 12 overhemden gestreken, dat gaat normaal niet zo snel.

Wel is die aardig groot en log, als je niet veel ruimte hebt in huis is het wat minder. Ook ligt het lekker in de hand en werkt de stoomfunctie erg goed. Is ook snel opgewarmd. Ik zou het kortom aanraden, als je wat te besteden hebt en veel strijkt.

Pluspunten

• snel
  • gemakkelijk

Minpunten

• groot
  • duur

marijke 11-07-2018

super snel apperaat

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator GV9581

Ik wilde graag een strijkijzer wat mijn werk versnelde, Ik heb elke dag een berg te strijken en dat gaat nu super snel! o.a spijkerbroeken hoef je maar aan een kant te strijken en zijn super glad. de klus is snel geklaard! Hij is gemakkelijk in gebruik en daarnaast is het een mooi design.

Pluspunten

• water reservoir gemakkelijk te vullen
  • snel op de goede temperatuur

Minpunten

• geen
  • geen

Sabrina 09-07-2018

Aanrader!

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator GV9581

Ik wilde de Tefal GV9581 graag hebben, omdat ik al heel lang op zoek was naar een krachtige en snelle stoomgenerator. Mijn verwachtingen van het product waren dat de stoomgenerator krachtig en snel was en dat ik een mooi strijkresultaat kreeg. Deze verwachtingen zijn ook uitgekomen. Alle soorten stoffen kunnen gemakkelijk gestreken worden en hierbij krijg ik snel een mooi strijkresultaat. Ik strijk altijd voor het gehele gezin en met deze stoomgenerator ging dat heel erg snel. Daarbij is de stoomgenerator makkelijk is gebruik, doordat de instellingen voorgeprogrammeerd zijn en zijn het vergrendelsysteem en de opbergruimte voor de snoeren erg fijn. De stoomgenerator is groot, maar het design is heel erg mooi. Ik kan geen features noemen waar ik niet tevreden over ben en zou dit product dan ook aan iedereen aanraden!

Pluspunten

• Snel
  • Krachtig
  • Gemakkelijk
  • Veilig

arend1974 06-07-2018

zeer krachtige stoom productie

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator GV9581

op dit moment heb ik het strijkijzer in gebruik en wat me opvalt is dat het strijkelement zeer licht is wat het strijken echt makkelijker maakt, er zijn 4 verschillende standen wat betrekking heeft op de temperatuur, en tevens een extra noodknop voor extra stoom.
de machine is makkelijk in gebruik enkelzijdig strijken en toch voor en achterkant gestreken, ondanks de forse prijs kan ik het apparaat aanbevelen.
bij gebruik wel uitkijken voor de stoomproductie die is namelijk vrij krachtig.

Pluspunten

• krachtige stoomgenerator
  • strijkstok zeer glad
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• vrij hoge aanschafprijs

A3VERMEER 05-07-2018

Geweldig stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator GV9581

Het is een ontzettend fijn apparaat.. Ligt goed in de hand en heeft een goede stoom functie...Het is wel aan te raden niet te dicht bij het apparaat te staan en een geringe afstand te houden van het ijzer als deze een stoom stoot geeft... Al met al een geweld apparaat maar vind de vraagprijs nogal aan de hoge kant...

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Stoom stoot
  • Prijs