Philips HI5916

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HI5916 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dudink 02-07-2018

Mooi strijkijzer!

Geschreven voor: Philips HI5916

Het is een fijn strijkijzer. Kreukels zijn snel verdwenen en de extra stoomfunctie helpt mee tegen hardnekkerige kreukels. Echter als ik door het strijker per ongeluk een kreukel gemaakt heb, is deze er wel lastig uit te krijgen. Verder wel erg tevreden en zijn de kreukels snel weg, waardoor het een stuk sneller gaat!

• Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• Hardnekkige kreukels blijven zichtbaar

Anoe 29-06-2018

Prima product dat voldoet aan meeste eisen

Geschreven voor: Philips HI5916

+ mooi design + krachtige stoomfunctie die ervoor zorgt dat strijker makkelijker en sneller gaat + waterreservoir van 1,1 liter, waardoor je niet vaak water hoeft bij te vullen. Gaat lang mee. + lichter dan een normaal strijkijzer. + simpel stappenplan om te ontkalken. - onduidelijk hoe te starten met het strijkijzer, ging niet volgens het boekje. - door het stomen, vallen er druppels water op de grond. Let hiermee op qua ondergrond. - ik mis een watersproei functie, bij verkeerde vouwtjes in kleding moet je dus een aparte flacon met sproeier erbij hebben liggen om deze eruit te krijgen.

AliceIWL 18-06-2018
  • Product gekregen

strijken wordt zo veel aangenamer

Geschreven voor: Philips HI5916

Ik ben geen fan van strijken, maar sommige kleding moet nu eenmaal gestreken worden. Ik hikte aan tegen de aanschaf omdat mijn stoomstrijkijzer nog prima functioneerde. Ik ben ontzettend blij met mijn cadeau. In een beweging zijn al je kreuken weg. Veel sneller dan met je stoomstrijkijzer. En ook nog eens niet van die natte plekken. Dus je strijkt sneller en mooier! Wie wil dat nou niet. Ik zou strijken bijna leuk gaan vinden ;-)
Het apparaat is stil en eenvoudig in gebruik. Het neemt wel meer ruimte in dan een stoomstrijkijzer (maar dat weegt makkelijk op tegen de voordelen).

Pluspunten

• sneller strijken
  • beter & mooier strijken
  • stil
  • groot uitneembaar reservoir
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• neemt meer ruimte in dan stoomstrijkijzer

EllieBellie 16-06-2018

Vliegensvlugge strijkijzer

Geschreven voor: Philips HI5916

Wat een fijne strijkijzer! Het is erg stil, heel licht en compact en mijn was is 3x sneller gestreken dan met mijn reguliere strijkijzer. Het is ook erg fijn dat er een afneembaar waterreservoir bijzit. Enige kleine nadeel is dat de strijkijzer niet heel snel in de houder geplaatst kan worden, uit angst dat het eruit glijdt, maar dit vergt ook wel gewenning, het gaat steeds sneller. Ik zou mijn strijkijzer in ieder geval niet willen inwisselen voor een reguliere strijkijzer meer!

Pluspunten

• geluid
  • licht
  • Compact
  • Gebruikersvriendelijk
  • afneembaar waterreservoir

Minpunten

• Houder

Mary2018 14-06-2018

Prima strijkijzer

Geschreven voor: Philips HI5916

Dit apparaat is makkelijk in gebruik en is heel licht. Er komt veel stoom uit wat het strijken heel makkelijk maakt. Al met al prima machine, ik ben er blij mee!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Licht

Femail44 14-06-2018

Geluidarm stomen

Geschreven voor: Philips HI5916

Het strijksysteem is compact, snel klaar voor gebruik. Een afneembaar waterreservoir, waarvan ik de vulopening erg klein vind en het water er snel langs loopt. Strijkbout is licht in gebruik. De temperatuur is instelbaar en dat is prettig. De standaard is niet heel handig, de strijkbout glijd er snel vanaf als je hem terug zet in de houder. Je kunt hem ook niet vast zetten.

Pluspunten

• Snel klaar voor gebruik
  • Krachtig

Minpunten

• Standaard
  • Snoer aan de voorkant

Jeke 12-06-2018
  • Product gekregen

Goed lichtgewicht stoomstrijkijzer en geluidsarm

Geschreven voor: Philips HI5916

Strijkt goed glad door de stoom
Licht gewicht strijkijzer, waardoor het ijzer makkelijk hanteerbaar is.
Afneembaar waterreservoir dus makkelijk in gebruik en je kan er genoeg water in doen.
Stoomstrijkijzer maakt weinig geluid (tov mijn oude strijkijzer) dus dat is zeer positief.
Enige nadeel is dat er niet een soort beugel oid opzit waardoor jet ijzer kan vastzetten als je het strijapparraat wil opbergen.

Pluspunten

• Afneembaar waterreservoir
  • Licht gewicht
  • Maakt weinig geluid

Minpunten

• Ontbreken van klem voor het opbergen