Tefal stoomgenerator Purely and Simply SV5005 - Reviews

Laagste prijzen -18% prijsdaling

Anoniem 21-12-2017

Super fijne strijkbout!

Ik heb deze strijkbout en ben er heel erg tevreden mee. Het waterreservoir (wat niet in de bout zit) is groot en genoeg voor 1 strijkbeurt. Het duurt daarom even voordat die opgewarmd is (ongeveer 2 minuten denk ik) maar dat is te overzien. Het water wordt ontkalkt zodat de gaatjes op termijn niet dicht gaan zitten. Het strijken gaat mij nu sneller af dan voorheen. Een nadeel is wel dat het apparaat wat aan de grote kant is.

Pluspunten

• Fijn in gebruik
  • Ontkalker

JetV 18-12-2017

Gemakkelijk strijken

Dit strijkijzer maakt strijken een plezier! De strijkbout is wat lichter omdat het water niet in de bout maar in het reservoir zit. Het reservoir is groot en kan via de tuit makkelijk worden gevuld. Het warmt op binnen een paar minuten en met voldoende stoom om de strijkklussen gemakkelijk uit te voeren. Tijdens het strijken moet je het knopje op de bout ingedrukt houden om stoom te krijgen. Er zit een ontkalkcatridge in het reservoir, wat ervoor zorgt dat ook op de langere termijn de gaatjes voor de stoom niet verstopt zullen raken. De stoomgenerator is wel wat groter om op te bergen dan een gewoon stoomstrijkijzer.

Pluspunten

• krachtige stoom
  • lichtere bout
  • ontkalkcartridge, dus geen verstopte gaatjes

Minpunten

• groot

zee2212 18-12-2017

Bijna is het leuk om te strijken

4 van 5 sterren.

Zee2212 · 6 dagen geleden

Strijken is bijna een feestje met dit strijkijzer

Strijken is bijna een feestje met dit strijkijzer. Heb sinds een goede week dit strijkijzer en ben er zeer tevreden over! Het strijken gaat veel sneller dan voorheen en dat niet alleen het ziet er ook veel beter uit. Het strijkijzer zelf is echt een heel stuk lichter dan voorheen mijn stoomstrijkijzer en dat is even wennen, maar wel heel fijn.

Pluspunten

• snel strijken
  • makkelijk en goed strijken

Minpunten

• duurt 2 minuten voordat hij warm is