Philips 1300 W, tot 24g/min Handheld kledingstomer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 1300 W, tot 24g/min Handheld kledingstomer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Irene84 18-01-2018

Kleine kreukels snel verwijderd

Het is een makkelijk product om snel een paar kleine kreukels weg te strijken. Ideaal voor in de reiskoffer! Het verticaal strijken is ideaal, geleverd met speciale handschoen tegen de warmte. M.i. minder geschikt voor hele wasmanden strijk weg te werken omdat de kop dan aan de kleine kant is.

Pluspunten

• Verticaal strijken
  • In de koffer

Minpunten

• Kleine kop

Tinkerbell73 11-01-2018

Mijn garderobe heeft er een vriend bij

Ben er blij mee vooral voor de moeilijkere items zoals feestkleding. Ik heb hem rond de feestdagen gebruikt voor het verwijderen van geuren en kreukels. Was er mee bekend van vroeger in der winkel staan, maar baalde nu wel dat het reservoir zo vlug leeg was.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Handschoen ter bescherming meegeleverd

Minpunten

• Vrij groot en zwaar
  • Reservoir snel leeg

Pauline 06-01-2018

Voegt weinig toe

Het is een prima product. Betrouwbaar op allerlei soorten stoffen. Mooi design. Had hem wel kleiner verwacht. Voegt wat mij betreft weinig toe aan een strijkijzer mbt strijken, het gaat wel wat sneller en makkelijker. Qua verfrissen van kleding voegt hij wel echt wat toe.

Pluspunten

• Snel warm
  • Handig voor het snel opfrissen van kleding

Minpunten

• Even groot als strijkijzer

Anna 06-01-2018

Top product om even dat prachtige jurkje op te frissen

De Philips Steam&Go Handheld kledingstomer GC362/80 is zeer eenvoudig in gebruik. Vullen, aanzetten en binnen no time stomen maar. Perfect om even de kreukels uit een jurkje of shirtje te halen of om deze even op te frissen. Met name de shirtjes en jurkjes gemaakt van stoffen anders dan katoen (de meer delicate stoffen), lenen zich perfect voor dit product. Maar ook onverwachts veelzijdig. Ook de kreukels in de gordijnen verdwenen bij gebruik als sneeuw voor de zon. Minpunt in dat geval is het water reservoir. Bij grote oppervlakken zoals gordijnen moet deze wat vaker worden bijgevuld.

Pluspunten

• gebruiksgemak

Minpunten

• prijs

Tester 05-01-2018

Handig apparaat maar beperkte toepassing

De toegevoegde waarde van de "Philips Steam&Go Handheld kledingstomer GC362/80" ten opzichte van even de strijkbout pakken is beperkt. Ja, het is een handig product om kleding op te frissen en het bezoek aan de stomerij iets uit te stellen. Maar nee, je krijgt niet alle kreuken eruit, je hebt nog steeds een strijkplank nodig voor kragen, het is best een geklungel om een overhemd aan een haakje strak te trekken met één hand, terwijl je met de andere hand de kledingstomer vasthoudt, de handschoen is te klein waardoor de stoom op je pols kunt krijgen en het waterreservoir is zo klein dat je na 1 tot 1,5 overhemd alweer moet bijvullen. Leuk dus voor 'moeilijke jurkjes', maar niet voor overhemden wat mij betreft.

Pluspunten

• mooie bewaarzak
  • handig voor 'moeilijke' jurkjes

Minpunten

• te kleine handschoen
  • relatief klein waterreservoir, vaak bijvullen

Suzely 02-01-2018
  • Product gekregen

Fijn apparaat

De Philips Steam&Go wordt nu een week gebruikt en ik ben er erg tevreden over. Het apparaat is gebruiksvriendelijk. Het waterreservoir is gemakkelijk te vullen en op de Steam&GO te klikken, daarna de "aan"-knop indrukken en het stomen kan beginnen.

Normaal gesproken leg ik mijn kleding in de avond klaar, nu kon ik in de ochtend nog een ander shirtje pakken even stomen en klaar voor gebruik. Ook tijdens de feestdagen is de Philips Steam&Go veelvuldig gebruikt. De gourmetlucht ging met het apparaat moeiteloos uit de kleding. Zelfs mijn familie was enthousiast en heeft het product uitgeprobeerd.

Kortom een super apparaat!

Enig nadeel: de opzetborstel valt er bij mij redelijk snel af. Het is echter niet noodzakelijk om de opzetborstel te gebruiken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Verwijdert kreukels en nare luchtjes

Minpunten

• Opzetborstel blijft niet altijd goed zitten

Sanne 02-01-2018

Fijn in gebruik!

Mocht je geen zin hebben om te strijken is dit apparaat erg fijn in gebruik. Verwijderd moeiteloos kreukels uit kleding. Ook fijn om kleding even op te frissen. Warmt snel op.

Pluspunten

• Snel warm
  • Mooi apparaat

Minpunten

• Niet draadloos

Mandy118 29-12-2017

Handig apparaat voor kleine kreukels

Mooi design, maar wel een klein waterreservoir. Bij enkele kledingstukken (jurk/jas) zul je hierdoor het reservoir meerdere keren moeten vullen.
Wel ideaal voor kleine kreukels trouwens! Warmt snel op.

Pluspunten

• Geen strijkplank nodig
  • Handzaam apparaat
  • Snel opgewarmd

Minpunten

• Klein waterreservoir
  • Verwijderd alleen kleine kreukels

Dewi83 29-12-2017

Handige toevoeging op strijkijzer

Een handig apparaat om kleding even op te frissen. Na het vullen en aanzetten is het snel gebruiksklaar. Ik zie het apparaat als een aanvulling op het strijkijzer, geen vervanger hiervan.

Ik gebruik het apparaat voornamelijk horizontaal op de strijkplank, dit terwijl het juist ook verticaal te gebruiken zou moeten zijn. Dit zal waarschijnlijk een kwestie van gewenning zijn.

De capaciteit van het waterreservoir is voldoende voor enkele kledingstukken.

Pluspunten

• Handige toevoeging op strijkijzer
  • Snel warm

Minpunten

• Ietwat zwaar in de hand

Inkiedinkie 28-12-2017

Gemakkelijk de kleding snel tussendoor op frissen!

Een ontzettend handig apparaat. Aangezien ik veel mijn kleding wissel, en daardoor vaak kledingstukken maar één dagdeel draag, bewaar ik die kleding buiten mijn kledingkast. Want terug in de kast leggen is niet fris en de kleding te vaak wassen gaat ten koste van die kleding. Deze kledingstomer is daarom ontzettend handig! Hij is snel gebruiksklaar en in gebruik ook zeer eenvoudig. En doet absoluut wat hij moet doen, alles weer strak en fris. Ook mijn wollen jassen zijn weer netjes. Het bijgeleverde borstelopzetstuk zorgt ervoor dat de vezels in de stof weer tot leven komen!
Het enige nadeel vind ik het afkoelen van het apparaat. Het spreekt voor zich dat de kop nogal warm is na gebruik en dus laat ik hem veilig afkoelen op de tegelvloer in de badkamer. Gaat prima alleen kan hij wel eens in de weg liggen. Maar dat weegt niet op tegen alle voordelen van dit apparaat!

Pluspunten

• Het snel thuis opfrissen van de kleding

Minpunten

• Het afkoelen van het apparaat

marlevd 28-12-2017

Goede kledingstomer

Prettig apparaat. Verwijdert de meeste kreukels met gemak. Is snel warm en verwarmt zowel met stoom als met de plaat aan de voorzijde. Het waterreservoir is snel leeg, per kledingstuk gebruik je ongeveer 1 reservoir. Bijvullen gaat makkelijk. Af en toe blijft de stoomknop iets hangen of komt er nog een dot stoom uit het apparaat als je de knop net los laat. De kledingstomer is handzaam en werkt sneller dan een strijkijzer.

Pluspunten

• efficient
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• klein waterreservoir

Mila 28-12-2017

Makkelijk en snel in gebruik

De Steam&Go is erg handig en makkelijk in gebruik. Je vult het reservoir met water en na enkele seconden kan je al beginnen. Super handig om een pak mee te stomen of even snel kleding die je direct aan wilt trekken. Wat ik nog het meest geweldig aan dit apparaat vindt, is dat het ook mijn kleding die ik niet kan strijken met het strijkapparaat ivm het stofje, wel kan stomen met de Philips Steam&Go!! Ik ben erg voorzichtig met dunne jurkjes en rokjes, en het is dus erg fijn dat je deze nu ook kreukvrij kan maken! Oftewel, een flinke aanrader!

Pluspunten

• Hitte handschoen meegeleverd
  • Mooie opbergzak
  • Snel in gebruik
  • Kan niet strijkbare stofjes goed glad stomen

Minpunten

• klein waterreservoir

Tester987 27-12-2017

Meer moeite dan resultaat

Dit apparaat heb ik gekregen om te testen voor Philips
In eerste instantie was ik enthousiast over het apparaat. Ik ben erg zuinig op mijn kleding en stop bijna niks in de droger. Veel kleding hang ik op aan een wasrek of hanger en laat het dan drogen aan de lucht.
Het voordeel is dat ik dan bijna niets hoef te strijken want er zitten bijna geen kreukels in.
Maar voor de blousjes en colbertjes is het toch fijn als je ze van te voren nog even snel bij kan werken.
Ik heb dan ook een colbertje en een blouse onderworpen aan de test.
Beide bevatte geen extreme kreukels maar konden wel een opfrisbeurt gebruiken.
Het is lastig om de kledingstukken goed recht te trekken als ze hangen.
Helaas moest ik na het colbertje als het waterreservoir opnieuw vullen.
Dit kan niet meteen want het aparaat is goed warm dus het is slim om daar even mee te wachten.
Het is niet praktisch dat je niet meteen doorkan met het volgende kledingstuk.
Ik zie opzich een positief resultaat beide kledingstukken zien er netter uit dan voorheen.
Maar wat betreft frisheid merk ik weinig verschil.
Persoonlijk vind ik het een nogal omslachtig apparaat om je kleding een beetje bij te werken of een opfrisbeurt te geven.

Pluspunten

• indicatielamp
  • Bijgeleverde opbergzak
  • Doorzichtig reservoir

Minpunten

• ligt niet lekker in de hand (vrij zwaar)
  • Klein water reservoir
  • warmte want had beter een handschoen kunnen zijn

Jacqueline88 27-12-2017

Goed werkend apparaat

Het apparaat is makkelijk in gebruik. Wordt snel warm en stoomt de kleren goed. Met de handschoen die erbij zit kan je je kleding goed vasthouden.

Kim123 23-12-2017

Handig en snel voor licht gekreukte stof en voor opfrissen

Erg fijn product!
Ideaal voor lichte kreukels, moeilijk te strijken stoffen (roesjes) en om kleding op te frissen.
Je moet even doorhebben hoe het werkt, want als je de stof niet recht houdt, kunnen er ook extra vouwen in komen. Maar het is niet moeilijk.
Handig dat het een klein apparaat is, je bergt het makkelijk op in de kast. De handschoen is ook fijn. Hij is snel op temperatuur.
Nadeel is dat er maar een klein waterreservoir bij zit. Je kunt er zo’n 5 kledingstukken mee stomen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Klein, makkelijk opbergen
  • Werkt goed voor lichte kreukels en opfrissen
  • Lang snoer
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Klein reservoir

Emjee 22-12-2017

Gebruiksvriendelijk en werkt prima

De Philips Steam&Go is een mooie aanvulling op het strijken. Het apparaat warmt snel op en maakt de kleding weer mooi glad. Het waterreservoir is echter klein waardoor je niet te veel kledingstukken tegelijk kunt stomen. Maar om kleding waaronder colberts en pantalons snel te ontkreuken zonder te hoeven strijken, is de Philips Steam&Go echt een fijne aanvulling.

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Makkelijk in gebruik
  • Fijn design

Minpunten

• Waterreservoir is snel leeg