Philips Ontkreuker GC362/80 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,6

Silviab 12-01-2018

Fijn om snel kleding te 'strijken' of op te frissen

Fijn om snel kleding te strijken of op te frissen, gaat gemakkelijk. Jammer dat het waterreservoir maar klein is waardoor het echt maar voor 1 kledingstuk is en het gewicht niet evenredig is verdeeld (voorkant van stomer is erg zwaar in verhouding). [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Irene84 05-01-2018

Kleine kreukels snel verwijderd

Om snel wat kleine kreukels weg te strijken is het een ideaal apparaat. Ideaal om mee op reis te nemen zodat iets netjes uit je koffer komt of oniet iets even op te frissen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tinkerbell73 03-01-2018

Mijn garderobe heeft er een vriend bij

Kende uit mijn verleden apparaten voor in de winkel, groot, log en duurden lang om in actie te komen. Wilde al langere tijd zelf een stommer en nu heb ik deze van Philips. Ideaal zeker zo rond de feestdagen. Had mijn kleding snel kreukvrij en ook de gourmetgeur had ik er na een keer sdtomen al uit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sann7 02-01-2018

Fijn product om even snel te gebruiken

Mocht je kleding uit de kast nog even mooi glad willen maken dan is deze stomer de uitvinding.werkt gemakkelijk en snel. Verwijderd moeiteloos kreukels uit kleding. Aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Suzely 27-12-2017

Super apparaat

Ik gebruik de Philips Steam&Go nu een week en ik ben er erg tevreden over. Het apparaat is gebruiksvriendelijk. Het waterreservoir is gemakkelijk te vullen en op de Steam&GO te klikken, daarna de "aan"-knop indrukken en het stomen kan beginnen.

Normaal gesproken leg ik mijn kleding in de avond klaar, nu kon ik in de ochtend nog een ander shirtje pakken even stomen en klaar voor gebruik. Ook tijdens de feestdagen is de Philips Steam&Go veelvuldig gebruikt. De gourmetlucht ging met het apparaat moeiteloos uit de kleding. Zelfs mijn familie was enthousiast en heeft het product uitgeprobeerd.

Kortom een super apparaat!

Enig nadeel: de opzetborstel valt er bij mij redelijk snel af. Het is echter niet noodzakelijk om de opzetborstel te gebruiken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]