Philips GC9660 - Reviews

Type strijkzool
T-ionicGlide-zoolplaat
Functies
verticaal stomen, auto ontkalkingssysteem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC9660 op Kieskeurig.nl.

9,4

valmi 31-12-2020

Un rapport qualité/prix imbattable.

Geschreven voor: Philips GC9660

J'ai acheté cette centrale vapeur pour remplacer une centrale LauraStar vieillissante et je ne le regrette pas, le produit fonctionne à merveille sans avoir fait exploser mon budget.

Nvt. 30-12-2020

Strijken wordt zo bijna leuk

Geschreven voor: Philips GC9660

Warmt snel op, reservoir goede inhoud. Glijdt makkelijk over alle stoffen. Vorige van n ander type heeft 't snel begeven, hopelijk kan ik hier lang plezier van hebben.

Mien Dobbelsteen 29-11-2020

Ik word er blij van!

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik ben heel blij met mijn nieuwe stoomgenerator!
Lekker licht in de hand en fijn dat je niet op je temperatuurknop hoeft te letten.
Ik vind het nu helemaal niet erg om te strijken. Ik hoop dat ik er net zo lang mee doet als mijn vorige stoomgenerator (was ouder dan 10 jaar).

MijnSlimmeHuis 28-10-2020

Mijn slimme stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC9660

Deze nieuwe philips GC9666 / 30 is een ultralicht strijkijzer en makkelijk te gebruiken stoomgenerator. . Intelligente automatische stomen & OptimalTEMP-technologie zorgen voor een perfecte stoomstoot. Ik heb het op diverse soorten kleding en textiel gebruikt en ik kreeg het beste resultaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 25-10-2020

Stoomgenerator Philips

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik vind het apparaat heel fijn. Het is makkelijk en snel te gebruiken. Je kunt zelf bepalen hoe je het stoomeffect wilt hebben. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nina131 20-10-2020

Top stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC9660

Wat een fijn apparaat! Na onze vorige stoomstrijkijzer van een ander merk steeds meer geluid begon te maken en altijd al langzaam opwarmde, deze stoomstrijkijzer binnen gekregen en wat een verschil! Hij is stil en heel snel op temperatuur. Het strijkijzer zelf is licht en heeft een lange kabel waardoor het strijken veel eenvoudiger is. Hij heeft slimme technologie waardoor je nooit je kleding beschadigd.. kortom top strijkijzer! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

CAarts 19-10-2020

Dankzij de PerfectCare is strijker leuk.

Geschreven voor: Philips GC9660

Wat een handig apparaat. Strijken deed ik al wel vaak, maar vond het altijd een heel geplaar. Dankzij deze PerfectCare Elite is het een stuk handiger geworden. Hij is snel warm en snel te gebruiken. Waar ik begrijp dat het apparaat wat groter is, heb ik een vast strijkopstelling waarmee ik daar totaal geen probleem mee heb. Het vullen is een kwestie van het waterreservoir eruit, vullen, en terug erin. Ik wil nooit meer anders! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MvdSter 18-10-2020

Strijken als schaatsen

Geschreven voor: Philips GC9660

Wie wordt er blij van strijken? Ik weet dat er mensen zijn die het heerlijk vinden, maar ik behoor niet tot die categorie. Wel wil ik er graag kreukvrij bijlopen. En met een gezin houdt de toevoer van was ook nooit op. Zaak dus om het strijken zo leuk mogelijk te maken.

Nou... Dat lukt dus zeker met dit apparaat!! Strijken met deze bout, is als kunstschaatsen op het gladste ijs.
Je glijdt soepel over ieder kledingstuk en perfect resultaat is snel bereikt.

Niet meer denken welke instellingen nodig zijn voor welke stof. Alles kan achter elkaar aan en het apparaat stelt zichzelf in.

Mijn conclusie: Strijken is nog steeds niet mijn hobby, maar levert wel een stuk minder ergernis. Én! Het is veel sneller gedaan! Zeer blij mee dus!!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Brabandertje 17-10-2020

Zeer fijn en gebruiksvriendelijk stoomgenerator!

Geschreven voor: Philips GC9660

Hij is zeer gebruiksvriendelijk, vooral door dat hij zeer licht is en zelf de tempratuur regelt. Het handig is dat je hem gewoon op de strijkplank kan zetten en niet rechtop hoeft te zetten. Het strijkresultaat is zeer goed, hij strijkt glad. Doordat hij zelf de tempratuur regelt en je niet hoeft te wachten dat hij wat afgekoeld is ben je zo door je strijk heen, Dit vind ik echt een groot pluspunt aan de stoomgenerator! Zowel de automatische stand en de Eco stand geeft voldoende stoom af. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Veenstra91 14-10-2020

Wat een uitkomst

Geschreven voor: Philips GC9660

De stoomgenerator maakt strijken weer leuk. Hij maneuvreert makkelijk over de kleding heen. Met een druk op de knop heb je alle kreuken er zo uit. Door het grote waterresservoir kan je heel kleding strijken zonder bij te vullen. Als je tussendoor toch even weg loopt om het volgende kledingstuk te pakken, kan je de stoomgenerator laten staan zonder brandplekken te krijgen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Steven71 13-10-2020

Strijkt heel makkelijk en soepel;

Geschreven voor: Philips GC9660

Strijk gedeelte is licht en gaat soepel over stof. Je hoeft niet op te letten welke stof je aan het strijken bent. Continu krachtige stoomproductie door bewegingsmelder, daardoor mooi resultaat, zelfs zonder wasgoed om te draaien om bv achterkant te moeten strijken. Makkelijk vulbaar door afneembaar reservoir. Kabels / slang in apparaat op te bergen, zorgt voor gemak bij opruimen makkelijk. Soms paar seconden wachten tot stoom gegenereerd wordt en heel af en toe, zou er net iets minder stoom gegenereerd mogen worden, met name bij kleinere oppervlakte, die hierdoor (te) vochtig kunne worden. Maar het is een enorme verbetering tov van "normale" stroomstrijkijzers [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JBOsChker1412 13-10-2020

Super stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC9660

De stoomgenerator is licht in gewicht.
Grote watertank wat betekend dat je tijdens het strijken niet hoef bij te vullen.Positieve is dat je zelf niet de temperatuur hoeft in te stellen.
En het anti kalk systeem! Echt een aanrader [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Klaas-Jan 13-10-2020

Super fijn stoomstrijkijzer!

Geschreven voor: Philips GC9660

Het stoomstrijkijzer is heel snel opgewarmd en maakt heel weinig geluid. Het grote waterreservoir is erg fijn omdat je niet tijdens de strijkbeurt hoeft bij te vullen. Je kan het strijkijzer op de plank laten staan zonder dat deze verbrand. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mevr Kolen 13-10-2020

Super strijkgenerator

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik ben heel tevreden over deze Philips perfectcare. Het is fijn dat je het waterreservoir eraf kunt nemen. Daarnaast is het strijkijzer zelf lekker licht en glijdt gemakkelijk over de kleding. Hij strijkt in een keer glas en ook fijn dat je geen temperatuur hoeft in te stellen. Vind het wennen dat je hem niet rechtop kunt zetten maar hij kan gewoon op de plank blijven staan zonder schroeiplekken.
Tevens vind ik het ideaal dat je hem ook horizontaal kunt gebruiken voor even een kledingstuk te strijken. Ik ben dus zeer tevreden over deze strijkgenerator [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

martijnsikkema 13-10-2020

maakt het strijkleven een stuk makkelijker

Geschreven voor: Philips GC9660

wat een super apparaat zeg, had ik jaren eerder moeten aanschaffen, maakt strijken makkelijker, wordt snel warm, strijkt alle kreukels er uit, groot waterreservoir, echt een aanwinst voor het huishouden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Martine13 20-12-2018

super tevreden

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik heb heel veel jaren een Calor strijkijzer gehad en was daar best tevreden van . Dit toestel is wel een klasse apart , ik ben echt super tevreden

Trosje1 12-12-2018

Zeer te vrede

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik ben zeer te vrede over de kwaliteit van de Philips PerfectCare Elite Plus.
Hij strijk vlot en mooi, heeft een zeer goede stoomkracht waardoor strijken veel aangenamer word.

Paton 15-07-2018

Decu

Geschreven voor: Philips GC9660

Je suis déçu je l’ai acheté hier je le met en route aujourd’hui je passe un temps fou à repasser le linge et loin d être nette quand je mets la vapeur il crache de l’eau donc plein de trace sur le linge

Snuffel70 04-12-2017

Strijken word weer fun!

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik zie elke keer op tegen die zware taak die ik helemaal niet graag doe. en was dus heel erg benieuwd naar het resultaat van dit allernieuwste stoomstrijkijzer. Zeg niet zomaar een stoomstrijkijzer! Deze Philips is echt heel bijzonder. Zo licht, zo flexibel, zo makkelijk in gebruik. Temperatuur moet je zelfs niet instellen. Bij het bewegen van het strijkijzer komt de stoom er krachtig uit en geen enkel kreuk is er tegen bestand. En ook hierin het je de keuze. Je kan de stoomfunctie ook manueel bedienen. Voor ik het door had was mijn wasmand gestreken. Fantastisch! .... Deze ochtend de koe bij de horens genomen. De wasmand stond naar mij te lachen. Gelukkig was er mijn nieuwe aanwinst. Bij de eerste stoomstralen voelde ik me meteen relax. Het gaat zo snel en goed. Slikt gewoon water van de kraan. Geen kruk is hardnekkig genoeg om te weerstaan aan deze Philips. In een mum van tijd was de mand leeg. Alles netjes. Het resultaat is ook veel beter. Je ziet gewoon dat het beter gestreken is. Top! Ik hoop natuurlijk dat de stoomkracht blijft duren. Dat is dus even afwachten maar heb er alle vertrouwen in. Het strijkijzer ligt goed in de hand en glijd als de beste. De kabels hinderen niet. Ze zijn nog wat stijf maar dat slijt wel. Gewoon even wennen aan dit apparaat. Ik heb steeds met een gewoon ijzer gestreken. En dan denk ik weer, hoeveel tijd heb ik verspeelt in het verleden. Heel gelukkig nu natuurlijk.

trixiebelle 26-11-2017

een fantastisch strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC9660

Je kan met dit ijzer echt alle stoffen strijken. Zelfs op de meest delicate stoffen zoals wol en zijde geen enkel probleem. Geen enkele vervorming of brandplek. Je kan het ijzer ook op je strijkplank laten staan. Geen brandplekken. Ook harde stoffen zoals jeans kan je makkelijk kreukvrij krijgen met dit enorm goede strijkijzer.
Ook makkelijk om kleren die op een hanger hangen en uit de kleerkast komen eens op te frissen!