Philips GC9660 - Reviews

Inhoud
2 liter
Druk
8 bar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC9660 op Kieskeurig.nl.

9,4

JT2812 14-12-2017

Makkelijkste strijkijzer ooit!

Geschreven voor: Philips GC9660

Dit toestel voldoet aan alle verwachtingen. Je kan er heel vlot mee strijken. Niet meer moeten nadenken over welke stof je gebruikt is echt een luxe. Ook de stoomfunctie is heel erg interessant. Strijken zonder stoom? Geen probleem! Strijken met superveel stoom? Ook geen probleem!
Ook een hemd die hangt, is heel snel kreukloos, door het makkelijke verticaal strijken.
Iets aan de duurdere kant, maar het is het wel waard!

Pluspunten

• groot waterreservoir
  • handige stoomfunctie
  • slim toestel

Minpunten

• je hebt een stevige strijkplank nodig
  • Beetje lomp toestel.

Martine13 20-12-2018

super tevreden

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik heb heel veel jaren een Calor strijkijzer gehad en was daar best tevreden van . Dit toestel is wel een klasse apart , ik ben echt super tevreden

Trosje1 12-12-2018

Zeer te vrede

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik ben zeer te vrede over de kwaliteit van de Philips PerfectCare Elite Plus.
Hij strijk vlot en mooi, heeft een zeer goede stoomkracht waardoor strijken veel aangenamer word.

Paton 15-07-2018

Decu

Geschreven voor: Philips GC9660

Je suis déçu je l’ai acheté hier je le met en route aujourd’hui je passe un temps fou à repasser le linge et loin d être nette quand je mets la vapeur il crache de l’eau donc plein de trace sur le linge

Smurf 10-12-2017

Super

Geschreven voor: Philips GC9660

Super strijkijzer, groot reservoir, stelt automatisch temperatuur in. Strijken gaat vanaf nu vlot en met meer plezier als voorheen

Harelbeke 08-12-2017

Heel tevreden

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik ben heel tevreden over dit toestel. Is ook heel eenvoudig want je moet geen temperatuur meer instellen. Heeft een groot reservoir en je kan extra stoomstoten geven voor hardnekkige kreuken.
Was wat duur in aankoop maar is het zeker waard!

Pluspunten

• licht in de hand
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• prijs

Sabinev1 08-12-2017

Super machine

Geschreven voor: Philips GC9660

Voor je het wel beseft is de strijk alweer gedaan. Super machine. Strijkt alle plooien glad in 1 strijkbeurt. Geen hard labeur meer, strijken met plezier. Dit schatje geef ik niet meer af

Pluspunten

• Handig in gebruik, licht in de hand.
  • Past temperaturen zelf aan

Minpunten

• Niets

KaroliekenR 06-12-2017

Een aankoop meer dan waard!

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik gebruik sinds een maand de PerfectCare Elite Plus om te strijken en ben uiterst tevreden over dit toestel.
De stoomgenerator is heel krachtig en veilig. Dankzij de OptimalTEMP is een temperatuurinstelling niet nodig en kan ik delicate stoffen met een gerust hart strijken. Sorteren van de kledij moet ook niet want ik kan alle stoffen strijken zonder dat ik een andere temperatuur moet instellen of moet wachten tot het strijkijzer is opgewarmd en weer is afgekoeld. Door de krachtige en continue stoom kan je ook heel dikke stoffen / winterkledij met gemak strijken.
Het strijkijzer is bovendien heel licht en aangenaam in gebruik. Het glijdt moeiteloos over de stoffen. Door het minimale gewicht is het strijkijzer ook handig en effectief voor het verticaal stomen van gordijnen en hangende kleding. De automatische uitschakelfunctie schakelt het toestel automatisch uit als deze een paar minuten niet is gebruikt. Dit vind ik een handige en veilige functie want ik word vaak afgeleid tijdens het strijken.
Het afneembare reservoir heeft een inhoud van 1,8 liter. Hiermee kan je maximaal 2 uur ononderbroken strijken. Deze stroomgenerator is dus uiterst geschikt om grote hoeveelheden kledij te strijken! Wanneer het waterreservoir leeg is, brandt er een indicatielampje. Het reservoir kan je eenvoudig en zonder morsen onder de kraan bijvullen via de grote vulopening.
Ik vindt dit toestel, dat bovendien mooi oogt, een absolute meerwaarde voor mijn huishouden. Het strijken gaat veel vlotter zodat ik meer tijd heb om leuke dingen te doen!
Een minpunt is dat het snoer minder gemakkelijk is op te bergen in de voorziene opbergruimte voor de slang. Het snoer is stug en hierdoor minder buigzaam. Omdat ik het strijkijzer steeds laat staan op de strijkplank, is dit evenwel voor mij een minder storend punt.

• Veilig voor alle stoffen
  • Ontkalkingsherinnering
  • Geen brandplekken
  • Lichtgewicht en gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Kostprijs

Snuffel70 04-12-2017

Strijken word weer fun!

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik zie elke keer op tegen die zware taak die ik helemaal niet graag doe. en was dus heel erg benieuwd naar het resultaat van dit allernieuwste stoomstrijkijzer. Zeg niet zomaar een stoomstrijkijzer! Deze Philips is echt heel bijzonder. Zo licht, zo flexibel, zo makkelijk in gebruik. Temperatuur moet je zelfs niet instellen. Bij het bewegen van het strijkijzer komt de stoom er krachtig uit en geen enkel kreuk is er tegen bestand. En ook hierin het je de keuze. Je kan de stoomfunctie ook manueel bedienen. Voor ik het door had was mijn wasmand gestreken. Fantastisch! .... Deze ochtend de koe bij de horens genomen. De wasmand stond naar mij te lachen. Gelukkig was er mijn nieuwe aanwinst. Bij de eerste stoomstralen voelde ik me meteen relax. Het gaat zo snel en goed. Slikt gewoon water van de kraan. Geen kruk is hardnekkig genoeg om te weerstaan aan deze Philips. In een mum van tijd was de mand leeg. Alles netjes. Het resultaat is ook veel beter. Je ziet gewoon dat het beter gestreken is. Top! Ik hoop natuurlijk dat de stoomkracht blijft duren. Dat is dus even afwachten maar heb er alle vertrouwen in. Het strijkijzer ligt goed in de hand en glijd als de beste. De kabels hinderen niet. Ze zijn nog wat stijf maar dat slijt wel. Gewoon even wennen aan dit apparaat. Ik heb steeds met een gewoon ijzer gestreken. En dan denk ik weer, hoeveel tijd heb ik verspeelt in het verleden. Heel gelukkig nu natuurlijk.

MissJovi 03-12-2017

Super toestel

Geschreven voor: Philips GC9660

Dit toestel scoort werkelijk goed bij alle soorten stof. Jeans, zijde, katoen ...
Het is heel gebruiksvriendelijk: je zet het aan, kiest voor al dan niet automatisch stomen en hop je vliegt door die berg strijk ....het ijzer zelf is heel licht wat een pluspunt is in gebruik.
Niets dan positieve punten.

Trixie 02-12-2017
  • Product gekregen

een fantastisch strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC9660

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Je kan op een vlotte manier een grote hoeveelheid wasgoed strijken. Je moet de temperatuur niet meer instellen. Je kan er zowel harde stoffen zoals jeans als wol mee strijken. Geen brandplekken en geen glansplekken op delicate stoffen. Het ijzer is ook heel licht waardoor het vlot in de hand ligt en de pols niet belast.

Pluspunten

• voor alle stoffen
  • geen temperatuur meer instellen
  • lichtgewicht
  • groot waterreservoir
  • geen brandplekken

MR1962 29-11-2017
  • Product gekregen

Philips Perfect Care Elite Plus

Geschreven voor: Philips GC9660

Het grootste voordeel is dat je geen temperatuur meer hoeft in te stellen. Je strijkt zo van synthetisch naar jeans. Voldoende stoom. Erg licht toestel. Bijvullen gaat heel gemakkelijk. De strijk gaat super snel. Achterkant zou recht mogen zijn zodat je het toestel rechtop kunt ztten. Het verlichtingslampje is erg fel en groot.

Pluspunten

• Geen temperatuurinstelling
  • Veel stoom zonder vlekken
  • Licht toestel
  • Gemakkelijk bij te vullen

Minpunten

• Geen rechte achterkant
  • Controlelampje groot en fel

soesel 27-11-2017

Vlotjes strijken

Geschreven voor: Philips GC9660

Reservoir is groot genoeg om een volle wasmand te strijken.Je moet niet meer telkens wachten om verschillende stoffen te strijken want het toestel past zich zelf aan.Het strijkijzer is ook licht van gewicht wat het strijken ook vlotter maakt.Het snoer is lang genoeg zodat ik gemakkelijk tot het einde van mijn strijkplank geraak.

Pluspunten

• licht van gewicht
  • themperatuur past zich aan naar de stof

trixiebelle 26-11-2017

een fantastisch strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC9660

Je kan met dit ijzer echt alle stoffen strijken. Zelfs op de meest delicate stoffen zoals wol en zijde geen enkel probleem. Geen enkele vervorming of brandplek. Je kan het ijzer ook op je strijkplank laten staan. Geen brandplekken. Ook harde stoffen zoals jeans kan je makkelijk kreukvrij krijgen met dit enorm goede strijkijzer.
Ook makkelijk om kleren die op een hanger hangen en uit de kleerkast komen eens op te frissen!

Elza1984 24-11-2017

Handig apparaat

Geschreven voor: Philips GC9660

Een zeer handig strijkijzer. Je hoeft de temperatuur niet meer in te stellen, ook warmt het zeer snel op. Het strijkijzer is ook licht waardoor je gemakkelijk langere tijd kan strijken. Het schakelt ook zichzelf uit na een bepaalde tijd zodat je dit zeker niet meer kan vergeten. Mijn strijk wordt met plezier gedaan nu, ik besteed er ook veel minder tijd aan dan voorheen met mijn vorig strijkijzer.

Skrollan 23-11-2017

Uiterst tevreden !

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik ben zeer tevreden van de PerfectCare Elite Plus van Philips. Het toestel oogt niet alleen mooi, het is tevens een echte aanrader voor wie houdt van gemak, comfort en onberispelijk resultaat! Het toestel is gemakkelijk en simpel in gebruik. Het waterreservoir kan zonder problemen worden bijgevuld met kraanwater en je kan meteen verder strijken. Het strijkijzer zelf is een lichtgewicht in de hand. Gedaan met pijnlijke polsen en schouders van het langdurig strijken! Van zodra je begint te strijken, stoomt het toestel automatisch. Als je de strijkbeweging stopt, stopt ook het stomen. Je hoeft geen rekening meer te houden met de aan te passen temperatuur of delicate stoffen, dit doet het toestel automatisch. Heel handig ! Een absolute meerwaarde is het vlot strijken met een uitstekend resultaat! Je hoeft geen 2 of 3 keer meer over hetzelfde plekje te gaan en dat geeft uiteindelijk heel wat tijdwinst ! De snoeren zijn gemakkelijk op te bergen in de daarvoor voorziene opbergruimten. Dit is ideaal ! Ook het beveiligingssysteem waarmee het strijkijzer wordt vastgezet op de stoomgenerator wanneer u dit gaat opbergen, is zeer handig en een extra pluspunt ! Ik ben een absolute fan. Het neemt niet meer plaats in beslag dan om het even welk ander strijkijzer.

Pluspunten

• Gemakkelijk en simpel in gebruik.
  • Handig waterreservoir
  • Lichtgewicht in de hand
  • Automatische temperatuuraanpassing
  • Toestel stoomt van zodra je beweegt

promenade69 22-11-2017

strijkijzer met stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC9660

Deze Philips strijkijzer met stoomgenerator is een toestel met vele voordelen. Na defect van mijn gewoon strijkijzer was ik op zoek naar een toestel dat sneller en eenvoudiger werkte! Dit strijkijzer is daardoor perfect. Na het eenvoudig vullen van het groot reservoir kon ik snel beginnen. Instellen naar soort strijk is niet meer nodig. Met speciale technologie herkent hij de was. Met het handig en licht toestel kan ik nu dus snel doorwerken. Veilig is het ook. Als men het toestel een tijdje niet gebruikt, schakelt het zich automatisch uit. Dit toestel is een aanrader.

Pluspunten

• krachtig
  • snel

lenne67 21-11-2017

eenvoudig strijken

Geschreven voor: Philips GC9660

De Philips PerfectCare stoomgenerator is een krachtig strijkijzer welke een perfect resultaat geeft bij het strijken. Met krachtige en continue stoom kunt u zelfs de dikste stoffen met gemak strijken, tevens ken men met de OptimalTEMP-technologie geen temperatuurinstellingen meer doen. Sorteren van was is niet meer nodig. Veilig is het toestel ook, het schakelt automatisch uit als deze een paar minuten niet is gebruikt. Met het groot afneembaar waterreservoir kan men eenvoudig bijvullen Het transparante reservoir van 1,8 liter is goed voor maximaal 2 uur ononderbroken gebruik. Wanneer het waterreservoir leeg is, gaat het indicatielampje branden en kunt u het reservoir eenvoudig op elk gewenst moment onder de kraan bijvullen via de grote vulopening. Dus wanneer men snel krachtig wil strijken, is dit het perfecte toestel.

karentje78 21-11-2017

handig,krachtig toestel

Geschreven voor: Philips GC9660

Gemakkelijk in gebruik, met verstand op nul kan je nu alle strijk aan!

Je mag het zelfs vergeten uit te schakelen aangezien het na 10 min inactief zijn vanzelf uitschakeld.