Philips GC9660 - Reviews

Inhoud
2 liter
Druk
8 bar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC9660 op Kieskeurig.nl.

9,4

JT2812 14-12-2017

Makkelijkste strijkijzer ooit!

Geschreven voor: Philips GC9660

Dit toestel voldoet aan alle verwachtingen. Je kan er heel vlot mee strijken. Niet meer moeten nadenken over welke stof je gebruikt is echt een luxe. Ook de stoomfunctie is heel erg interessant. Strijken zonder stoom? Geen probleem! Strijken met superveel stoom? Ook geen probleem!
Ook een hemd die hangt, is heel snel kreukloos, door het makkelijke verticaal strijken.
Iets aan de duurdere kant, maar het is het wel waard!

Pluspunten

• groot waterreservoir
  • handige stoomfunctie
  • slim toestel

Minpunten

• je hebt een stevige strijkplank nodig
  • Beetje lomp toestel.

MijnSlimmeHuis 28-10-2020

Mijn slimme stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC9660

Deze nieuwe philips GC9666 / 30 is een ultralicht strijkijzer en makkelijk te gebruiken stoomgenerator. . Intelligente automatische stomen & OptimalTEMP-technologie zorgen voor een perfecte stoomstoot. Ik heb het op diverse soorten kleding en textiel gebruikt en ik kreeg het beste resultaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 25-10-2020

Stoomgenerator Philips

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik vind het apparaat heel fijn. Het is makkelijk en snel te gebruiken. Je kunt zelf bepalen hoe je het stoomeffect wilt hebben. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nina131 20-10-2020

Top stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC9660

Wat een fijn apparaat! Na onze vorige stoomstrijkijzer van een ander merk steeds meer geluid begon te maken en altijd al langzaam opwarmde, deze stoomstrijkijzer binnen gekregen en wat een verschil! Hij is stil en heel snel op temperatuur. Het strijkijzer zelf is licht en heeft een lange kabel waardoor het strijken veel eenvoudiger is. Hij heeft slimme technologie waardoor je nooit je kleding beschadigd.. kortom top strijkijzer! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

CAarts 19-10-2020

Dankzij de PerfectCare is strijker leuk.

Geschreven voor: Philips GC9660

Wat een handig apparaat. Strijken deed ik al wel vaak, maar vond het altijd een heel geplaar. Dankzij deze PerfectCare Elite is het een stuk handiger geworden. Hij is snel warm en snel te gebruiken. Waar ik begrijp dat het apparaat wat groter is, heb ik een vast strijkopstelling waarmee ik daar totaal geen probleem mee heb. Het vullen is een kwestie van het waterreservoir eruit, vullen, en terug erin. Ik wil nooit meer anders! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MvdSter 18-10-2020

Strijken als schaatsen

Geschreven voor: Philips GC9660

Wie wordt er blij van strijken? Ik weet dat er mensen zijn die het heerlijk vinden, maar ik behoor niet tot die categorie. Wel wil ik er graag kreukvrij bijlopen. En met een gezin houdt de toevoer van was ook nooit op. Zaak dus om het strijken zo leuk mogelijk te maken.

Nou... Dat lukt dus zeker met dit apparaat!! Strijken met deze bout, is als kunstschaatsen op het gladste ijs.
Je glijdt soepel over ieder kledingstuk en perfect resultaat is snel bereikt.

Niet meer denken welke instellingen nodig zijn voor welke stof. Alles kan achter elkaar aan en het apparaat stelt zichzelf in.

Mijn conclusie: Strijken is nog steeds niet mijn hobby, maar levert wel een stuk minder ergernis. Én! Het is veel sneller gedaan! Zeer blij mee dus!!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Brabandertje 17-10-2020

Zeer fijn en gebruiksvriendelijk stoomgenerator!

Geschreven voor: Philips GC9660

Hij is zeer gebruiksvriendelijk, vooral door dat hij zeer licht is en zelf de tempratuur regelt. Het handig is dat je hem gewoon op de strijkplank kan zetten en niet rechtop hoeft te zetten. Het strijkresultaat is zeer goed, hij strijkt glad. Doordat hij zelf de tempratuur regelt en je niet hoeft te wachten dat hij wat afgekoeld is ben je zo door je strijk heen, Dit vind ik echt een groot pluspunt aan de stoomgenerator! Zowel de automatische stand en de Eco stand geeft voldoende stoom af. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Veenstra91 14-10-2020

Wat een uitkomst

Geschreven voor: Philips GC9660

De stoomgenerator maakt strijken weer leuk. Hij maneuvreert makkelijk over de kleding heen. Met een druk op de knop heb je alle kreuken er zo uit. Door het grote waterresservoir kan je heel kleding strijken zonder bij te vullen. Als je tussendoor toch even weg loopt om het volgende kledingstuk te pakken, kan je de stoomgenerator laten staan zonder brandplekken te krijgen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Steven71 13-10-2020

Strijkt heel makkelijk en soepel;

Geschreven voor: Philips GC9660

Strijk gedeelte is licht en gaat soepel over stof. Je hoeft niet op te letten welke stof je aan het strijken bent. Continu krachtige stoomproductie door bewegingsmelder, daardoor mooi resultaat, zelfs zonder wasgoed om te draaien om bv achterkant te moeten strijken. Makkelijk vulbaar door afneembaar reservoir. Kabels / slang in apparaat op te bergen, zorgt voor gemak bij opruimen makkelijk. Soms paar seconden wachten tot stoom gegenereerd wordt en heel af en toe, zou er net iets minder stoom gegenereerd mogen worden, met name bij kleinere oppervlakte, die hierdoor (te) vochtig kunne worden. Maar het is een enorme verbetering tov van "normale" stroomstrijkijzers [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 13-10-2020

Super stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC9660

De stoomgenerator is licht in gewicht.
Grote watertank wat betekend dat je tijdens het strijken niet hoef bij te vullen.Positieve is dat je zelf niet de temperatuur hoeft in te stellen.
En het anti kalk systeem! Echt een aanrader [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Klaas-Jan 13-10-2020

Super fijn stoomstrijkijzer!

Geschreven voor: Philips GC9660

Het stoomstrijkijzer is heel snel opgewarmd en maakt heel weinig geluid. Het grote waterreservoir is erg fijn omdat je niet tijdens de strijkbeurt hoeft bij te vullen. Je kan het strijkijzer op de plank laten staan zonder dat deze verbrand. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mevr Kolen 13-10-2020

Super strijkgenerator

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik ben heel tevreden over deze Philips perfectcare. Het is fijn dat je het waterreservoir eraf kunt nemen. Daarnaast is het strijkijzer zelf lekker licht en glijdt gemakkelijk over de kleding. Hij strijkt in een keer glas en ook fijn dat je geen temperatuur hoeft in te stellen. Vind het wennen dat je hem niet rechtop kunt zetten maar hij kan gewoon op de plank blijven staan zonder schroeiplekken.
Tevens vind ik het ideaal dat je hem ook horizontaal kunt gebruiken voor even een kledingstuk te strijken. Ik ben dus zeer tevreden over deze strijkgenerator [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

martijnsikkema 13-10-2020

maakt het strijkleven een stuk makkelijker

Geschreven voor: Philips GC9660

wat een super apparaat zeg, had ik jaren eerder moeten aanschaffen, maakt strijken makkelijker, wordt snel warm, strijkt alle kreukels er uit, groot waterreservoir, echt een aanwinst voor het huishouden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Martine13 20-12-2018

super tevreden

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik heb heel veel jaren een Calor strijkijzer gehad en was daar best tevreden van . Dit toestel is wel een klasse apart , ik ben echt super tevreden

Trosje1 12-12-2018

Zeer te vrede

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik ben zeer te vrede over de kwaliteit van de Philips PerfectCare Elite Plus.
Hij strijk vlot en mooi, heeft een zeer goede stoomkracht waardoor strijken veel aangenamer word.

Paton 15-07-2018

Decu

Geschreven voor: Philips GC9660

Je suis déçu je l’ai acheté hier je le met en route aujourd’hui je passe un temps fou à repasser le linge et loin d être nette quand je mets la vapeur il crache de l’eau donc plein de trace sur le linge

Smurf 10-12-2017

Super

Geschreven voor: Philips GC9660

Super strijkijzer, groot reservoir, stelt automatisch temperatuur in. Strijken gaat vanaf nu vlot en met meer plezier als voorheen

Harelbeke 08-12-2017

Heel tevreden

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik ben heel tevreden over dit toestel. Is ook heel eenvoudig want je moet geen temperatuur meer instellen. Heeft een groot reservoir en je kan extra stoomstoten geven voor hardnekkige kreuken.
Was wat duur in aankoop maar is het zeker waard!

Pluspunten

• licht in de hand
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• prijs

Sabinev1 08-12-2017

Super machine

Geschreven voor: Philips GC9660

Voor je het wel beseft is de strijk alweer gedaan. Super machine. Strijkt alle plooien glad in 1 strijkbeurt. Geen hard labeur meer, strijken met plezier. Dit schatje geef ik niet meer af

Pluspunten

• Handig in gebruik, licht in de hand.
  • Past temperaturen zelf aan

Minpunten

• Niets

KaroliekenR 06-12-2017

Een aankoop meer dan waard!

Geschreven voor: Philips GC9660

Ik gebruik sinds een maand de PerfectCare Elite Plus om te strijken en ben uiterst tevreden over dit toestel.
De stoomgenerator is heel krachtig en veilig. Dankzij de OptimalTEMP is een temperatuurinstelling niet nodig en kan ik delicate stoffen met een gerust hart strijken. Sorteren van de kledij moet ook niet want ik kan alle stoffen strijken zonder dat ik een andere temperatuur moet instellen of moet wachten tot het strijkijzer is opgewarmd en weer is afgekoeld. Door de krachtige en continue stoom kan je ook heel dikke stoffen / winterkledij met gemak strijken.
Het strijkijzer is bovendien heel licht en aangenaam in gebruik. Het glijdt moeiteloos over de stoffen. Door het minimale gewicht is het strijkijzer ook handig en effectief voor het verticaal stomen van gordijnen en hangende kleding. De automatische uitschakelfunctie schakelt het toestel automatisch uit als deze een paar minuten niet is gebruikt. Dit vind ik een handige en veilige functie want ik word vaak afgeleid tijdens het strijken.
Het afneembare reservoir heeft een inhoud van 1,8 liter. Hiermee kan je maximaal 2 uur ononderbroken strijken. Deze stroomgenerator is dus uiterst geschikt om grote hoeveelheden kledij te strijken! Wanneer het waterreservoir leeg is, brandt er een indicatielampje. Het reservoir kan je eenvoudig en zonder morsen onder de kraan bijvullen via de grote vulopening.
Ik vindt dit toestel, dat bovendien mooi oogt, een absolute meerwaarde voor mijn huishouden. Het strijken gaat veel vlotter zodat ik meer tijd heb om leuke dingen te doen!
Een minpunt is dat het snoer minder gemakkelijk is op te bergen in de voorziene opbergruimte voor de slang. Het snoer is stug en hierdoor minder buigzaam. Omdat ik het strijkijzer steeds laat staan op de strijkplank, is dit evenwel voor mij een minder storend punt.

• Veilig voor alle stoffen
  • Ontkalkingsherinnering
  • Geen brandplekken
  • Lichtgewicht en gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Kostprijs