Tefal GV7830

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal GV7830 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Miran020 23-12-2017

Liefde voor strijken is terug.

Geschreven voor: Tefal GV7830

Ik heb deze ijzer een paar weken in mijn bezit, maar wil hem
Echt voor geen goud meer willen missen. Wat word strijken zo weer leuk!

Het opwarmen gaat erg vlot. Binnen 2 minuten kan je beginnen.
De boost knop is ideaal, het strijkwerk word er prachtig glad van.
Bloesjes waren altijd een drama. En nu ga ik er over heen alsof het niks is. Je hoeft geen druk op de ijzer uit te oefenen. Dit ervaar ik als zeer positief.
De ontkalkknop is echt een uitkomst. Hij geeft het zelfs aan op de generator. Heb het zelf nog niet hoeven te gebruiken.

De genorator is wel zwaar in zijn geheel, ik moet hem regelmatig verplaatsen vanwege ruimte gebrek, maar dat vergeet je snel als je begint.

Er zit ook een clip op zodat de ijzer er niet af kan vallen als je de genorator wil verplaatsen. Erg fijn is dat.

Wel heb ik een andere strijkplank moeten aanschaffen omdat hij niet op een normal plank kan.

Pluspunten

• Grote watertank
  • Snoeren makkelijk op te bergen
  • Boost knop

Minpunten

• Prijs

LucasMartinez 19-12-2017

Krachtpatser, met veel handigheidjes

Geschreven voor: Tefal GV7830

Deze stoomgenerator is eentje die ontzag inboezemt bij al z'n kleinere tegenstanders. Het is de Goliath naast alle Davids, de muscle die je meebrengt als je het vuile werk moet doen.

En strijken is vuil werk. Dus je knalt die 1,6liter watertank vol en na een kleine 2 minuten kun je korte metten maken met je stapel kleding. Je blaft met 6.9 bar aan druk die stoom uit de pomp en zorgt binnen nog time voor een gladde strijkstapel. Zelfs een scheerbeurt is niet zo glad. Elk kledingstuk gaat erop, want hij stelt automatisch de temperatuur in en die watertank krijg je niet leeg.

Als je ook nog eens elke zoveel tijd de Kalkverzamelaar reinigt zit je gestoomd.

Pluspunten

• Automatische temperatuur
  • Weg te werken kabels
  • Stoomkracht
  • Waterreservoir

Minpunten

• Grootte bakbeest

HMohamed 09-12-2017

Een aanraderp

Geschreven voor: Tefal GV7830

Hij strijkt super glad, terwijl ik hiervoor een tefal stoomstrijkijzer had die ook goed streek.
Strijken was zeker geen favoriete bezigheid en dat is het nu nog niet, maar het gaat wel erg makkelijk en snel!
Nadeel vind ik wel in vergelijking met een gewoon strijkijzer dat je zo'n enorm apparaat op je strijkplank hebt staan.
Het strijkijzer voelt ook wat zwaar aan in de hand, maar met strijken zelf merk je dat niet, hij glijd over het wasgoed.
Voordeel is ook de grote watertank, je hoeft niet veel bij te vullen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Grote watertank
  • Strijkt super

Minpunten

• Moeilijk op te bergen

Anja 08-12-2017

eindelijk een ideaal apparaat!!

Geschreven voor: Tefal GV7830

Dit is wat mij betreft de ideaalste stoomgenerator die er maar is!
Met een groot waterreservoir, waar je een grote was mee weg kunt strijken, zonder te moeten bijvullen, de stoomopbrengst is geweldig (zelfs verticaal is mogelijk!) en het apparaat houd op met stomen zodra je ophoud te strijken. Ook een erg prettig vernuft is de automatische strijktemperatuur instelling...ideaal is het, dat je niet steeds aan een knop moet draaien als je een kledingstuk van een andere stof moet strijken!!
Het lichtgewicht-strijkijzer zelf is puntig aan de voorkant en dat is ideaal om snel langs knopen, zakken en ritsen te glijden. Bij het opbergen merkte ik, dat het lange !! snoer onzichtbaar kan worden opgeborgen en het strijkijzer vastgezet kan worden, zodat je't makkelijk weg kunt zetten.

Pluspunten

• stoomt geweldig goed
  • regelt zelf de temperatuur
  • lichtgewicht strijkijzer
  • groot waterreservoir
  • lang snoer

Minpunten

• prijzig

dickve 08-12-2017

Geweldige hulp in het huishouden

Geschreven voor: Tefal GV7830

Mijn oude generator kapot,nu deze stoomgenerator de Pro Express aangeschaft,wat een heerlijke machine,strijken is niet mijn hobby maar met dit apparaat steld het niets meer voor,ben er zo doorheen.Hoef mijn wasgoed niet meer te sorteren,onbegrijpelijk voor mij,het apparaat past van zelf de temperatuur en de hoeveelheid stoom aan.Bijvullen van water in de tank kan gewoon onder het strijken door.Door de autmatische uitschakeling scheelt het mij ook in energie kosten,daar ik mijn andere apparaten wel eens vergat uit te zetten.Ook de vergrendeling is heel fijn,kan hem nu veilig op een andere plaats zetten.Al met al een heel fijn strijkmachine en hoop door het antikalk systeem dat er ik heel lang plezier van heb.

Pluspunten

• Grote hoeveelheid stoomdruk
  • Geen temperatuur meer instellen
  • Binnen 2min op temperatuur
  • Automatische uitschakeling

Minpunten

• Iets te zwaar

Brandy57 07-12-2017

Geweldige strijkbout

Geschreven voor: Tefal GV7830

geweldige strijkbout. strijkt gemakkelijk en ligt goed in de hand. echte aanrader. grote watertank zorgt ook voor gebruiksgemak.

Pluspunten

• makkelijk strijken

Minpunten

• beetje groot, moeilijk op te bergen

Koen 06-12-2017

Snel en krachtig!

Geschreven voor: Tefal GV7830

Nu 2 weken in huis, waarbij het mijn oude strijkijzer vervangt. Dat waren 2 verrassingen,: 1) hij neemt veel ruimte in, maar het ijzer zelf is goed handzaam. 2) wat is het relaxed strijken opeens: het apparaat is in 2 minuutjes op temperatuur en vervolgens strijk ik snel mijn kleding. Ook vouwen strijken in de pantalon is geen probleem.

Ik kan het apparaat aanraden!

Pluspunten

• Snel warm
  • Strijkt prima
  • Krachtig

Minpunten

• Blijft een groot apparaat

JT23 04-12-2017

Zeer strak strijkresultaat

Geschreven voor: Tefal GV7830

Ik verwachtte een heel strak strijkresultaat en die wens komt meer dan uit. Door de stoom en zichzelf regulerende warmte ontstaat snel en strak strijkresultaat. Zeker voor overhemden vind ik het ideaal, maar ook beddengoed ed werkt het als een trein.

De stoom/facility-unit waar de snoeren in weggewerkt kunnen worden en waar het strijkijzer op staat/laadt is wel erg groot. Eigenlijk zou ik er een strijkkamer voor moeten hebben (ik zet het na het strijken terug in de kast en dat is best een gedoe) en zou een kleiner stoomstrijkijzer voor mijn huis idealer zijn. Maar dat zou dan inboeten aan strijkkracht betekenen
Je kunt er ook kleding mee stomen, werkt ook prima! Niet zo fris als de stomerij, maar voor tussendoor ‘oppeppen’ kleding is het perfect

Pluspunten

• strak strijkresultaat
  • ook om kleding tussendoor te stomen
  • temperatuur reguleert zichzelf

Minpunten

• Unit neemt veel ruimte in beslag
  • prijzig

Eduard 03-12-2017

perfect werende stoomgenerator voor zeer snel strijken

Geschreven voor: Tefal GV7830

Met uitpakken,een log aparaat.Maar eenmaal in gebruik werkte het heerlijk,een strakke vouw in mijn pantalon,een blouse die sneller gestreken was dan de stoomgenerator kon opwarmen.De boostfunctie is ideaal voor dikkere stoffen,maar voor een messcherpe vouw zeker aan te bevelen.Het strijkijzer is licht van gewicht,omdat alle functies in de generator zijn ondergebracht.Het is wel aan de prijs , maar zeker de moeite waard om aanschaf te overwegen.

Pluspunten

• licht in gewicht van het strijkijzer
  • boostfunctie

Minpunten

• of het moet het iets stuggere snoer zijn