Philips GC9670 - Reviews

Inhoud
2 liter
Druk
8 bar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC9670 op Kieskeurig.nl.

MaaikeV 23-11-2017

Ideale stoomgenerator voor 4 koppige familie

Perfect care elite plus,
Deze termen zeggen alles!
Perfect:
Voor mij is deze stoomgenerator werkelijk perfect op verschillende vlakken.
Na maximum 2 minuten wachten (dan haal ik snel mijn strijkplank boven) is mijn strijkijzer helemaal klaar om te gebruiken. Mijn was sorteren is niet nodig want het is een slim toestel die de juiste temperatuur kiest voor de stof die ik strijk — gedaan met verschroeide kledij (dames een andere uitvlucht vinden indien je nieuwe kledij wenst!)
Geen kledij sorteren=tijdswinst!
De keramische zool glijdt over eender welke stof ik strijk, tijdswinst want ik strijk geen valse kreuken meer.
Het strijkijzer is extra licht wat een extra is qua — comfort.

Care —super licht toestel om op te bergen, alle snoeren hebben een handig opbergvak.
Extra veiligheid waardoor het strijkijzer veilig vastgeklikt wordt op het toestel (super veilig). Ook extra veilig is het strijkijzer die automatisch na 10min geen gebruik uit gaat (met kids in huis zou ik dit durven vergeten).

Plus— het strijkijzer heeft een smalle punt die perfect tussen de knopen van hemden past dit zorgt voor extra snel strijken.

Extra— automatische stoomknop toestel weet wanneer je het gebruikt en stoomt zelf.
Kalkverzamelaar handig niet meer ontkalken en dus ook geen bruine vlekken meer!

Thx Philips ik ben tevreden!

Pluspunten

• Geen temeratuur meer instellen
  • Geen schroeiplekken meer
  • Automatische stoomknop
  • Kalkverzamelaar

LC59 29-01-2020

La Roll Royce en ventrale vapeur

Geschreven voor: Philips GC9670

Produit hyper malléable, efficace : linge impeccable, rapidité et efficacité : vapeur automatique , gain de temps : on peut le laisser sur la table à repasser, il s’arrête automatiquement ...

Annik54 20-06-2019

Me convient parfaitement !

Geschreven voor: Philips GC9670

Cet appareil en remplace un autre de la même marque qui se faisait vieux et qui m'a bien rendu service pendant quelques années. Le nouveau est plus léger et fonctionne toujours aussi bien, en toute simplicité.

ararine 31-08-2018

simplicité et efficacité

Geschreven voor: Philips GC9670

avec cette centrale vapeur dont le design sort du commun, grâce aux réglages automatiques et à la légèreté du fer, le repassage est très facile même pour "les enfants."
Grâce à ces qualités, c'est aussi un gain de temps.
C'est un investissement qui as pour moi un bon rapport, qualité prix.

Frivolité 17-08-2018

Mauvais

Geschreven voor: Philips GC9670

J'ai acheté cette centrale vapeur hier. Aujourd'hui, lors de ma première utilisation, j'ai le même problème que ma précédente centrale vapeur Philips . Ce n'est pas quelques gouttes qui s'écoule de la semelle, mais un filet d'eau. Le linge est trempé, ainsi que la planche à repasser. J'ai fait tout ce que le mode d'emploi propose en cas de ce problème. Détartrage( malgré que cela est un tout nouveau), laisser la condensation du cordon s'échapper, changer de housse( alors que cela est aussi une toute nouvelle),...Rien à faire dès que j'utilise un peu de vapeur, le linge est très très humide. Impossible de le plier et le remettre de coté. Ce n'est pas ma première centrale vapeur Philips, les précédentes étaient les modèles Perfect care expert et Perfect care élite qui après quelques mois d' utilisations ont eu le même problème et même après leur réparations. Je pensais que le fait de prendre plus performant diminuerait ce problème. Mais bien au contraire. Je me retrouve avec du linge de sept personnes à repasser sans fer qui fonctionne alors que je viens de dépenser quand même un certain budget.Je suis révoltée, furieuse. Je vais passer à une autre marque

karinev 20-07-2018

Top product....nooit iets beter gehad

Geschreven voor: Philips GC9670

Heel bijzonder.... vooral dan de automatische keuze van warmte ivm de textiel die je strijkt .
Ook niet te versmaden is het signaal bij kalkafzetting en de doodeenvoudige en gemakkelijke manier om de kalk te verwijderen .
Een echte must have !!

LienC36 18-12-2017

Topper!

Geschreven voor: Philips GC9670

Dit is een geweldig product! Het strijken gaat super vlot aangezien je niet meer moet liggen sorteren van kledingstukken qua temperatuur. Ook het automatisch stomen is een handige functie bij veel strijk. Je laat het ijzer gewoon op de plank staan tussen twee stukken door zonder enige extra handeling.
Op alle gebieden een topprestatie!!

Bita 16-12-2017

Dit product heeft prima eigenschappen

Geschreven voor: Philips GC9670

Deze strijkijzer is gewoon weg een topproduct , zou die niet meer kunnen missen .. zo gemakkelijk toestel

Katrien 15-12-2017

Tijdsbesparende topper!

Geschreven voor: Philips GC9670

Mooie praktische vormgeving: het vastklikken van het strijkijzer, ruimte voor de snoeren,... Wat me in het gebruik vooral opviel is, hoe tijdsbesparend ik kon werken. Niet meer wachten tot het ijzer is afgekoeld voor ik naar een delicatere stof ga. Ik moest dan ook eens testen en weten of het nu echt kon dat ik dit ijzer zo maar kon laten staan. En ja hoor... Niets te zien. Voor mijn eigen blouses werkte ik al vaak met het verticaal strijken. Maar zelfs dit overtreft mijn verwachtingen. Binnen enkele seconden kreukvrij. Terwijl ik met mijn vorige stoomstrijkijzer toch wel paar keer over men blouses moest gaan. Ik ben zeer tevreden. Dit product is een echte aanrader.

Pluspunten

• Praktische vormgeving
  • Tijdsbesparend

Chanel45 13-12-2017

Nog nooit was strijken zo geweldig!!

Geschreven voor: Philips GC9670

Ik was dringend aan vernieuwing toe , mijn oude stoomstrijkijzer had zijn beste tijd wel gehad.Dus op zoek naar een nieuw toestel, liet ik mijn oog vallen op de stoomgenerator Elite plus, omdat hij zo een fantastisch mooi design heeft, speciale kleur heeft, en hij licht in gewicht is. Ik was op slag verliefd. Éénmaal mee thuis gekomen kon ik niet wachten om hem meteen te gaan gebruiken.Hij is heel handig in formaat , makkelijk hanteerbaar en ook licht van gewicht. Een waar genoegen om mee te strijken, heel snel op temperatuur ( 2 minuten ) een belletje die je laat weten dat hij zijn temperatuur bereikt heeft en krachtige stoom die me verrassend blijft verbazen, ik ga heel vlot door de strijk en de kreukels verdwijnen als sneeuw voor de zon! Je kan opteren om te stomen door op de knop te drukken, maar kan ook ingesteld worden op automatische stoomfunctie. Strijkt alle stoffen in no time superglad!Weg met spuitbussen voor " gemakkelijk strijken ".
Door de OptimalTEMP - technologie die perfect werkt hoef je nooit meer de temperatuur in te stellen van de te strijken kleding en dan ook geen schroeivlekken meer op kleding wat met mijn ouder toestel wel al eens het geval was. Dus, was sorteren is verleden tijd en ik kan alles in 1 keer strijken. Het waterreservoir van 1,8L is groot , waardoor ik niet steeds hoef bij te vullen. Ook geeft het waterreservoir leeg'-lampje aan wanneer het waterreservoir bijna leeg is en je kan hem bijvullen onder de kraan en dit zonder de strijk te staken. Ook aan kleine kindjes is gedacht tegen eventuele ongelukjes. De beveiliging van het vergrendelen van het strijkijzer op de bak is een pluspunt. Ook valt de generator na 10 minuten vanzelf uit als je hem niet gebruikt wat ook veilig is. Opbergen is netjes, de kabels kunnen weggestopt worden aan de zijkant. Aan alles is gedacht.Deze stoomgenerator heeft alvast mijn hart gestolen, een verademing om te strijken, ik ben ook nog eens sneller klaar, waardoor ik tijd heb om nog andere leuke dingen te gaan doen! Voor mij alvast een toptoestel!!

Clio 12-12-2017

top toestel!

Geschreven voor: Philips GC9670

Deze stoomgenerator is enorm krachtig! Kan er niet meer zonder, is de prijs absoluut waard! Voor deze nam ik altijd de krachtigste stoomgenerator, daar was ik altijd super tevreden van(behalve dat ze snel kalkproblemen hebben en veel lawaai maken)Maar deze is zonder twijfel veel beter! Het strijkt sneller door de supergladde zool, kreuken gaan zeer snel weg door de krachtige stoom, en je moet niet meer kijken naar de tekeningen op de t-shirts..hierover kan je strijken zonder probleem! Hij is ook stil in gebruik, viel onmiddellijk op! Ook delicate stoffen kan je strijken, geen handdoek meer nodig! Bespaart me dus een hoop tijd! Zeker met 3 kinderen is dit wel een pluspunt! Het enigste waar ik vooral aan moet wennen is het lichte strijkijzer, mijn vorige is een pak zwaarder! En je kan deze strijkijzer niet rechtop zetten, maar je mag deze gewoon op je strijkplank/stoomgeneratorhouder laten staan. Het water bijvullen gaat ook zeer vlot, gewoon erin gieten en terug insteken en je kan direct door strijken. Niet meer wachten tot het terug opgewarmd is! Het handige hieraan is ook, dat het toestel biept als hij opgewarmd is, dus kan je nog effe de was sorteren en bij het signaal weet je dat het klaar is om te strijken! Het ontkalken gaat ook zeer makkelijk, het toestel geeft aan wanneer het tijd is om te ontkalken! De functie eco en automatisch stomen zijn ook handig! Het toestel past zich automatisch aan naargelang de soort stof! Je moet dus niet op het knopje duwen om stoom te krijgen, dat doet hij vanzelf!
Het enigste minpuntje vind ik (ter vergelijking van de andere) dat de stroomkabel niet tegoei kunt opbergen in het te voorziene gat, maar de strijkijzer kan je wel vastklikken vanboven waardoor je het handig kunt opbergen!

LienC36 12-12-2017

Topper!

Geschreven voor: Philips GC9670

Voor deze Philips had ik een Laurastar Lift, die echt niet kan tippen aan deze machine. Het automatisch aanpassen van hitte bij verschillende soorten stoffen werkt perfect, het automatisch stomen is een voordeel en doet het ook heel goed. Ik ben van een basis t)shirt van de kinderen naar een blouse gegaan van mij die handwas vereist en dit zonder enig probleem. Hij kan ook perfect over de prints strijken van de kindershirts. In tegenstelling tot bij mijn vorige lekt deze bijna geen druppels en maakt hij een heel stuk minder lawaai!
Ondertussen heb ik hem een tweetal weken in mijn bezit en ik blijf overtuigd van zijn kwaliteiten. Strijken is nooit mijn favo bezigheid geweest, maar met deze erbij gaat het in ieder geval veel vlotter en sneller dan voorheen!

Pluspunten

• automatisch stomen
  • automatische temperatuuraanpassing
  • makkelijke ontkalking
  • stille machine
  • snel opgewarmd

Lien1212 09-12-2017

Onder de indruk

Geschreven voor: Philips GC9670

Ondertussen gebruik ik het toestel al 2 weken. Het werd ook al getest door vrienden en familie. Vanaf de eerste seconde was ik al enthousiast. Fijn dat een strijkijzer ook een tof design kan hebben :-) Bij het eerste gebruik vond ik het wat moeilijk om te geloven dat het ècht niet nodig is om de temperatuur in te stellen, maar dat het toestel het zelf aanvoelt. En toch is het echt zo! Strijken gaat zonder moeite, door de sterkte van de stoom en omdat het strijkijzer zelf zo licht is. Het glijdt als het ware vanzelf over de stof. Omdat ik zo onder de indruk was van het kunnen van het toestel wilde enkele vrienden en familieleden het ook wel eens uitproberen. Ook zij zijn er helemaal weg van en vanaf nu staat dit toestel dus op hun verlanglijstje :-)
Aangezien ik echt geen fan ben van strijken betekent het wel iets dat ik zo in de wolken ben over dit toestel, ècht een aanrader!!

LittleLily 08-12-2017

Krachtig, mooi strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC9670

Het GC9680/80 strijkijzer heeft vele pluspunten. Het is een echt lichtgewicht en is dus makkelijk wendbaar. Gaat dus ook prima om verticaal te stomen.
Je hoeft nooit meer een temperatuur in te stellen door de optimal temp technologie. De strijk gaat dus sneller vooruit.
Het is ook een zeer stil toestel.
Ik vind het een topper voor jeans, de kreuken gaan er zo uit! Zalig!!
Het toestel heeft ook functie om nog een extra stoomstoot uit te voeren voor de hardnekkige kreuken.

Enig nadeel: Ik vind het wel jammer dat je het strijkijzer niet rechtop kan neerzetten, je plaats het met de zoolplaat naar beneden of terug op de stoomgenerator.

ania 06-12-2017

kwaliteitsvol ijzer dat onmisbaar is nu

Geschreven voor: Philips GC9670

Door het lichte ijzer kan u zonder druk heel gemakkelijk en snel strijken wat ook heel belangrijk is dat het totaal niet meer belastend is voor je armen en schouders . De functie van de automatische stoomkracht is de kers op de taart . Je hoeft uiteindelijk enkel over de kledij te glijden zonder enige problemen het stoomt vanzelf als je aan het strijken bent en stopt ook als je je ijzer op je plank effen zet . Wat ook heel handig is dat je met het speciale handschoen verticaal direct op de overgordijnen kunt strijken als er kreuken inzitten of als je je hemd uit de kast neemt en er zitten een kreukje in ijzer erover en hopla de kreuken verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dit ijzer is onmisbaar geef men mening als je dit koopt ga je meer dan tevreden zijn er zal een nieuwe wereld voor je opengaan .

Sandra 06-12-2017

Gebruiksvriendelijk met een professioneel strijkresultaat.

Geschreven voor: Philips GC9670

Dit handige apparaat zorgt ervoor dat je automatisch kan strijken, zonder bang te zijn voor het verbranden van de stoffen. Van het moment dat het strijkijizer de stof raakt krijgt het de juiste temperatuur. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je door onoplettendheid een stof aan de strijkzool laat kleven. Bovendien, wat ik echt nooit voor mogelijk zou gehouden hebben, mocht ik het zelf niet mogen testen hebben is dat het strijkijzer AUTOMATISCH stoomt waar nodig en hoeveel nodig. Het kleine formaat en lichte formaat van het strijkijzer zelf is zeer handig in gebruik. Je geraakt makkelijk op moeilijk bereikbare plaatsen en het is in een mum van tijd netjes gestreken zonder veel energie. Je zou denken dat een licht strijkijzer veel drukkracht van de strijk(st)er vraagt, maar dit is absoluut niet waar. Het is me een raadsel, maar dit apparaat bevat zoveel sensoren dat je echt een super resultaat behaalt. Zonder overdrijven, dit is een aanrader en absoluut zijn geld waard!!!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • licht strijkijzer

Karolien 05-12-2017

nooit gedacht dat strijken zo leuk zou zijn!

Geschreven voor: Philips GC9670

Wat een super machine. Het ijzer zelf is veeele lichter dan mijn vorig manuele toestel. Het handvat is vrij ergonomisch maw een leuk en licht toestel om mee te werken. Het glijdt precies zonder problemen door je was. Is vrij stil bij stomen. De automatische functie was even wennen, maar wel gemakkelijk. De waterbak lijkt me wel vrij snel leeg, maar kan er nog mee leven. Verticaal stomen gaat ook super goed. En ja hoor, getest, je mag gerust het ijzer op de strijkplank latrn staan!

Pluspunten

• Zelfontkalking
  • Stil bij stomen
  • Goede krachtige stoomfunctie
  • Ergonomisch
  • Slimme functie super, geen brandvlekken mogelijk

Minpunten

• Bij veelvuldig stomen bak snel leeg :)

passie2980 01-12-2017

Lichtgewicht met zware prestaties, een topper!

Wat een powerbeestje!!
Toen ik voor de eerste keer dit strijkijzer in de hand nam viel me vooral zijn licht gewicht op! Dit blijft een plezier tijdens de hele strijkbeurt en blijft me elke keer opnieuw verbazen! Een goed gevulde strijkmand met zowel katoen, jeans, synthetische stofjes, wol en zijde gaan er vlot door. Geen gedoe met instellingen aanpassen naargelang je materiaal, je neemt gewoon je strijk en strijkt hem, het strijkijzer past zich aan. In no time was mijn strijk klaar, het gaat veel sneller! De combinatie van het lichte strijkijzer, de supergladde zool en de krachtige stoom maken het strijken moeiteloos en snel, ik ben soms echt verrast hoe kreukloos de katoen onder het ijzer vandaan komt terwijl ik er maar lichtjes over ging. Mijn vorige machine (met hetzelfde volume) moest ik veel meer bijvullen dan deze Elite, nog een keer het bewijs dat het strijken sneller gaat. Het bijvullen gaat vlot en gemakkelijk, afkoelen is niet nodig. Als het water op is haal je gewoon het bakje eruit, vult het en steek je het terug. Een minuutje later ben je alweer aan het strijken. Als het strijkijzer klaar is met opwarmen piept hij, dat vind ik ook best handig. Het strijkijzer kan niet rechtop gezet worden. Hier moest ik even aan wennen. Op zich is dit niet echt een probleem en eigenlijk zelfs een voordeel want je kan het ijzer ook gewoon plat laten liggen op je strijkplank of op de houder en het gevaar op verbranden aan een rechtstaand ijzer verminderd hierdoor aanzienlijk. Het ontkalken gaat ook zeer vlot en gemakkelijk. Je hoeft er niet over na te denken en het strijkijzer geeft zelf aan wanneer het tijd is om te ontkalken. Het strijkijzer maakt zeer weinig geluid, iets wat me ook onmiddellijk opviel. Als je het strijkijzer 10min. niet gebruikt valt het automatisch uit. Ook met de eco functie zijn de resultaten prima. De snoeren kan je netjes opbergen achteraan in het toestel en het strijkijzer klik je vast als je het gaat dragen, zeer handig en veilig bij het opbergen. Dit is een topper, zonder twijfel!

Pluspunten

• licht
  • krachtig
  • stil toestel
  • gebruiksvriendelijk
  • de strijk gaat veel sneller

Dirk1977 01-12-2017

Strijken wordt kinderspel!

Geschreven voor: Philips GC9670

Deze week de eerste grote strijktest gedaan, en jawel hoor, wat een verschil met mijn oude stoomgenerator, ligt soepel in de hand, zeer ergonomisch design, ultra licht strijkijzer en zeer handige stoomfunctie. Ik ben alvast meer dan overtuigd van dit toestel, strijken wordt echt kinderspel met de Philips GarmentCare! Enige kleine minpuntjes : stekkerkabel is wat kort en je kan het toestel niet rechtopzetten, deze gewoonte moet ik dus nog afleren t.o.v. mijne oude stoomgenerator.

ivang 30-11-2017

waar voor je geld met dit strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC9670

Het toestel ziet er erg mooi uit, zeker niet te zwaar in de hand. Het waterreservoir is makkelijk te vullen, en er kan behoorlijk wat water in. Dat merk ik ook als ik aan het strijken ben, bij een normale was moet ik het reservoir niet bijvullen. Handig zijn ook de opbergruimtes voor de draad van de stoombak naar het strijkijzer, en voor de elektriciteitsdraad. Ik zie onmiddellijk dat het toestel ook wol kan strijken, wat bij andere strijkijzers geen evidentie is. En dan het echte werk! Het strijken lukt goed op verschillende soorten stof: van katoen tot jeans, en ook de fijnere stofjes zoals zijde. Ook een T-shirtje, half uit zijde, half katoen, met pareltjes op de koop toe, geeft geen enkel probleem. Het stomen gaat perfect, en zelfs de meest vervelende kreuken krijg ik makkelijk uit de kleding, met behulp van de stoomstootfunctie. Kragen en moeilijker te bereiken stukken worden perfect gestreken. Het systeem is dan ook erg gebruiksvriendelijk, je moet enkel het stoomknopje indrukken. Ook de intelligente automatische stoommodus werkt perfect, en wijst zichzelf uit. De ecomodus kan je makkelijk opzetten door op het knopje te drukken. Het toestel valt na 10 minuten uit, wat ook veilig is, zeker met kleine kinderen in huis! Ik heb het strijkijzer eveneens getest om - net voor een werkdag - een kleedje op te frissen door het strijkijzer verticaal te houden, en de stoomfunctie te gebruiken. Dit gaf op een snelle manier een optimaal resultaat! De ontkalkingsfunctie heb ik nog niet gebruikt, maar dit systeem om te ontkalken ziet er alvast erg gebruiksvriendelijk uit. Dit strijksysteem is voor mij een blijver. Nooit gedacht dat ik zo enthousiast zou worden van een mand vol strijk! enkele manden strijk later... nog steeds erg enthousiast over het strijksysteem. Het warmt snel op, waardoor je er niet tegenop ziet om snel nog een hemdje of kleedje 's morgens vroeg te strijken. Het ijzer ligt handig in de hand, en je kan echt tot smalle delen van de kledingstukken geraken. momenteel nog geen zaken gemerkt die me storen aan dit systeem.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • alle stoffen
  • wol
  • groot reservoir