Philips GC6733

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips GC6733 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jo Segers 09-12-2017

Prima prijs/kwaliteit toestel

Geschreven voor: Philips GC6733

Ik was even wantrouwig toen ik het toestel zag. Het zag er wat compact uit. Maar het is een heel degelijk toestel. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Het toestel warm vrij snel op en glijdt makkelijk over het textiel.Het is makkelijk hanteerbaar. Het is handig op te bergen (niet zwaar) mede door de opbergruimte voor het snoer en de vergrendeling. Ook een pluspunt is het automatisch uitschakelen van de generator nadat je deze een aantal minuten niet hebt gebruikt. Een nadeel is het reservoir dat niet afneembaar is en dus moeilijker bij te vullen. Als men er voor kiest om in deze prijsklasse een toestel te kopen is dit prima. Men kan niet meer eisen van dit toestel voor deze prijs. Dus tot hier toe ben ik er heel tevreden over.

Pluspunten

• schakelt automatisch uit
  • prijs/kwaliteit
  • handig op te bergen

Minpunten

• geen afneembaar reservoir