Philips GC6833 - Reviews

Inhoud
1 liter
Druk
6 bar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips GC6833 op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Ontevreden2019 15-06-2019

Wordt niet warm en strijkt kreukels niet weg!

Geschreven voor: Philips GC6833

Ongeloofelijk. Had heel erg verheugd op snelle strijken maar deze strijkijzer wordt niet heet en strijkt kreukels niet weg!
Wat zonder van het geld.

Carmen 06-05-2019

Tegenvaller

Geschreven voor: Philips GC6833

Na een stoomstrijkijzer van tefal overgestapt op een generator. Zou beter en makkelijker moeten gaan, maar wil m'n oude apparaat terug! Kreukels verdwijnen niet volledig, het is echt geen gezicht. De boost functie lijkt niet te werken, merk geen verschil met normaal strijken. Krijg er regelmatig meer kreuken bij door te hete stand, kiest hij automatisch. Nee, strijken is er niet leuker / makkelijker op geworden. Prijs kwaliteit verhouding slecht.

Minpunten

• Strijk resultaat slecht
  • Boost werkt niet

Fiona2019 21-03-2019

Hij lekt

Geschreven voor: Philips GC6833

Sorry maar ik ben alles behalve tevreden hij lekt en duurt lang voordat de kreukels eruit zijn. Ik heb altijd stoomstrijkijzers gehad van een ander merk maar omdat deze na 2,5 jaar altijd kapot gaan dacht ik over te gaan op Philips dat is toch ook een gerenommeerd merk dacht ik. Zie nu dat ik de recensies hier had moeten lezen dan had ik hem niet besteld. Het duurt gewoon langer voordat mijn strijk is weggewerkt (gezin met 5 man niet handig) en na een half uur de stoom knop te gebruiken (komt anders helemaal geen stoom uit) gaat hij lekken wat vreselijk irritant is. Je kleding is dan nat. Erg jammer en zeer teleurstellend. Het design is mooi en hij is een stuk minder zwaar, handig als je hem wegzet, dan mijn voorgaande strijkijzers, maar uiteindelijk gaat het om het strijk gemak. Ik hoopte dat het een defect was van mijn apparaat was maar naar het lezen van deze recensies begrijp ik dat het sparen wordt voor een nieuwe :( Strijken doe je al niet voor je plezier maar nu sta ik helemaal gefrustreerd te strijken.

JannieSpaak 12-11-2018

Nu al een functie kapot , lekt , opwarmen duurt lang

Geschreven voor: Philips GC6833

De vergrendeling werkt nu al niet meer, de reden om het duurdere model te hebben. Tijdens het strijken komen nat plekken vrij , waar het dan weer langer duurt om ze droog te krijgen. Het opwarmen gaat langzaam voor een product wat zoveel energie verbruikt

Beertje 11 15-07-2020

Nooit meer een ander strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC6833

Dit strijkijzer stoomt zo diep dat je, bv spijkerbroeken, niet aan 2 zijden hoeft te strijken. Hij maakt dekbedovertrekken super glad. Ik heb door een aandoening bijna geen kracht in handen en armen. Ik hoef niet te duwen op het strijkijzer om dingen glad te krijgen. Echt super. En niet met ontkalkings units werken ook super makkelijk. Top stoom generator / ijzer. Meer dan kopen waard

KimG 28-08-2019

Zeer Tevreden

Geschreven voor: Philips GC6833

Dit is mijn allereerste strijkijzer.
Voordien nog nooit gestreken.
Dus als beginnende is dit strijkijzer zeker en vast een aanrader.
Ben er heel content van.

Jean Pierre 27-08-2019

lekker licht strijken

Geschreven voor: Philips GC6833

de vorige stoomde niet meer, dus dan maar op zoek naar een nieuwe. Die nieuwe blijkt een schot in de roos te zijn! Je leest wel de technische aspecten en zo, maar toch is het altijd afwachten hoe zulk ding nu in werkelijkheid presteert. Wel, in dit geval: helemaal naar wens! Het toestel is licht, glijdt ook lekker licht over de stof, géén temperatuur in de stellen (hoe doen ze dat toch?), continu bij te vullen, echt goed!

WilmaV59 11-06-2019

Fijne stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC6833

Strijkt fijn en je hoeft niets in te stellen.
Stoomt nog even door als je de knop los laat, is wel even wennen na mijn vorige generator.
De stroomkabel had wel langer gemogen, als ik nu buiten wil strijken heb ik een verlengkabel nodig dat was bij de vorige niet nodig.

Omamelies 16-06-2018

Licht en handig in gebruik

Geschreven voor: Philips GC6833

Ik heb even gezocht op internet voor een Philips stoomstrijkijzer. Ik heb geen spijt van mijn aankoop. Mijn vorige was ook een philips 9 jaar oud. Ik hoop van mijn nieuwe stoomgenerator ook veel strijkplezier te hebben. Zeer zeker en aanrader.

Pattmt 15-12-2017

Strijken toch wel leuk

Geschreven voor: Philips GC6833

Vandaag weer een strijkdag. Alleen ik wilde even snel iets strijken (en mijn bed als strijkplank gebruiken), dat gaat een beetje lastig met de strijkijzer.
Toen kwam ik erachter dat je ook verticaal kan strijken, een unieke uitvinding.
Eerst een beetje lastig, klungelig sta je voor het jurkje om te strijken, maar heel snel, heb je het onder de knie.
Ik moet zeggen, ik begin er steeds meer aan te wennen..
Het is wel een groot apparaat om zo ‘even’ in de kast op te bergen, moest er wel even ruimte voor maken.
İk vind het leuk

Muay 12-12-2017

Matig tevreden over dit product

Geschreven voor: Philips GC6833

Ik ben nog niet zo enthousiast over dit product. Bij het stomen lekt hij water en de kreukels gaan er erg moeizaam uit. Bij het strijken moet je de stoomknop continu ingedrukt houden want zonder stoom krijg je de kreukels er niet uit. Tijdens de stoomstoten er water uit het strijkijzer waardoor je natte plekken in je was krijgt. Je kan het strijkijzer niet op zn kant zetten. Hij moet dus op de waterbak staan waarbij hij door een opstaand randje steeds aan de bak blijft haken als je hem wil pakken . Voordeel is dat het strijkijzer licht is

Katrijn 11-12-2017

Wat een onmisbaar toestel is dit geworden.

Geschreven voor: Philips GC6833

Ik ben een rugpatiënt. Ik ben reeds geopereerd aan een nekhernia. Het strijken was voordien echt lastig voor me. Sinds ik dit toestel heb aangeschaft, ben ik terug meer beginnen strijken. Het is zelfs plezant. Het toestel is licht en praktisch. Ik was verbaasd over het ijzer zelf. De temperatuur en stoomkracht past zich aan adhv de stof. Dit moest ik natuurlijk uittesten, onwerkelijk, ik strijk nu gewoon jeans en mijn wollen truitjes door elkaar (!!) Een minpuntje: het ijzer lekt wel wat.

schapenkop 06-12-2017

verbluffende prestaties !

Geschreven voor: Philips GC6833

Philips GarmentCare stoomstrijkijzer met verbluffende resultaten : temperatuur of stof niet meer moeten instellen en een strijkzool die niet kleeft, zelfs niet bij de meest delicate stoffen...Bovendien de moeilijkste broeken van mijn man echt kreukloos (dat lukte me niet met mijn vorige strijkijzers...)...ik ben fan!

Mel1979 06-12-2017

Strijken met plezier

Geschreven voor: Philips GC6833

Het eerste dat opvalt is dat dit strijkijzer bijzonder weinig weegt. Dat is heerlijk als je een volle wasmand met strijk hebt staan. Gedurende het strijken blijf je opgemerkt over het feit dat strijken geen moeite kost. Door het grote reservoir kan je bijna je hele wasmand wegstrijken zonder bij te vullen. De allermooiste bijkomstigheid is dat je alle kledingstukken kan strijken zonder dat je de temperatuur met wisselen. Hoe fijn is dat! Niet meer draaien aan een knop en wachten tot het ijzer is afgekoeld. Gewoon doorstrijken! Alle stoffen strijk dit apparaat kreukvrij, van blouses tot spijkerbroeken en zelf de gordijnstof strijkt hij moeiteloos zonder te verbranden. Wat ook erg prettig is dat het strijkijzer weinig tijd nodig heeft om op te starten. Bij mijn vorige apparaat moest ik soms wel 10 minuten wachten. Ik kan niet wachten totdat ik hem een keer moet ontkalken want volgens de gebruiksaanwijzing is dat slechts een bakje er onder zetten en het water eruit laten stomen. Wat heerlijk! Zonder slangen en kranen.

NatVL 06-12-2017

Heerlijk toestel!

Geschreven voor: Philips GC6833

In een nieuw samengesteld gezin als het onze met vier kinderen en een vijfde onderweg is een goed strijkijzer onmisbaar! Ik zie er steeds weer tegenop om aan die grote berg strijk te beginnen! Het was van bij het allereerste gebruik evenwel een plezier om te strijken met de Perfect Care Compact, welke ontzettend licht in de hand ligt. Door de hoge productie aan stoom was ik dit keer sneller klaar dan anders. Wat er dan ook meteen voor zorgt zodat er meer tijd overblijft om aan men gezin tee spenderen. Ook positief is het feit dat wanneer een strijkbeurt toch onderbroken dient te worden het toestel vrij vlug in "slaapstand" valt. Als ik dan toch een minpuntje zou moeten opnoemen zou het zijn dat het waterreservoir niet kan worden losgemaakt van het toestel en er ook geen schenktuit bij was om bij te vullen.

AnnYves 06-12-2017

Philips Stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC6833

Dankzij de stoomgenerator van Philips is er meer vrije tijd. De strijk gaat veel sneller en is bovendien beter gestreken. Dus snel en goed..... het bestaat wel degelijk. Er werden vorig weekend 2 volle wasmanden gestreken met één reservoir. We hadden bewust de strijk een beetje opgespaard om het toestel aan een uithoudingstest te onderwerpen. We waren echt verbaasd over het resultaat. Gaan en blijven gaan...... Er werden tot op heden nog geen nadelen gevonden. Ik ben rechtshandig en m'n vrouw linkshandig. Ook dit is geen probleem voor de Stoomgenerator van Philips. We zijn echt overtuigd en kunnen het toestel echt aan iedereen aanbevelen.

wallys63 06-12-2017

Fantastische aanvulling op de schone was top product

Geschreven voor: Philips GC6833

ik heb de stoomgenerator nu bijna een week in huis eerste indruk was wat een super mooi apparaat en dus heel benieuwd om te gaan beginnen . na het eerste gebruik was ik nog enthousiaster , het strijkijzer ligt super in de hand is lekker licht en wat een geweldige stoom.....echt heet en krachtig . het vullen van het reservoir een is geweldig grote vulopening en je kunt dit met een gietertje perfect vullen . Tot nu toe heb ik met de stoomgenerator al gebruik gemaakt van diverse soorten wasgoed wat weer netjes in de plooi moet . Wel is het even wennen omdat de stoom iets langer op zich laat wachten dan mijn vorige apparaat , maar tot nu toe zijn de resultaten verbluffend zowel bij kleding van mijn dochtertje alsmede bij de overhemden van mijn man en het stomen van een pantalon werk de stoomgenerator werkelijk naar behoren Ook is het erg fijn dat de Philips stoomgenerator in staat is om zelf te bepalen hoe dat het stuk dat gestreken moet worden behandeld moet worden dit is voor mij helemaal nieuw en het bevalt mij tot nu toe uitstekend . ik ben erg tevreden met de stoomgenerator en zal het aan iedereen in mijn omgeving van harte aanbevelen want wat is dit een prima apparaat om mee te werken
Ja, ik beveel dit product aan. (1)

BiancaL 05-12-2017

Mooi design fijn aparaat

Geschreven voor: Philips GC6833

Fijne machine met een mooi design. Snel op temperatuur en goede stoom functie. Lwaterigt prettig in de hand. Jammer dat de water tank niet afneembaar is, dit zou handiger zijn met legen.
Ben je op zoek naar een goede en fijne stoom generator zoek dan niet verder ! Je hebt hem,gevonden ...

Merelenceleste 05-12-2017

Zalig strijksysteem!

Geschreven voor: Philips GC6833

Ik gebruik al jaren een 'doodgewoon' strijkijzertje. Had me al dikwijls afgevraagd hoe het zou zijn om met een strijkijzer met stoomgenerator te strijken. De wasmandjes werden hier steeds in een verborgen hoekje gezet wegens weinig zin om te strijken. Tot ik de kans kreeg een Philips perfect Care compact essential toestel uit te testen. Ik kon niet wachten om er aan te beginnen. Het toestel was zeer gemakkelijk op te starten en had snel de gewenste temperatuur. En dan maar strijken he. Toch was het even wennen om het toestel steeds op de basis te zetten, maar de dagen nadien lukte dit duidelijk al veel vlotter. De kinderen schrokken soms wel wat van het geluid dat het toestel maakt bij het stomen. Op dezelfde tijd dus dubbel zoveel kunnen strijken. Positieve eigenschappen: *gebruiksvriendelijk toestel * toch wel compact (Had al schrik dat dit niet in de berging zou passen maar geen probleem.) Morgen weekend en klaar om mijn techniek nog wat te verbeteren! Tot nu toe dus een heel tevreden klant! Nu reeds enkele keren gebruikt en het strijkijzer ligt steeds beter in de hand. Strijker gaat vlotter, en het neerzetten van het strijkijzer op de basis is nu vanzelfsprekend. Er staat nog een mandje strijk op me te wachten, morgen terug aan de slag!

Vicky2102 02-12-2017

Licht en makkelijk toestel

Geschreven voor: Philips GC6833

Wat leuk dat het geen zo’n groot zwaar toestel is! Wat een plezier om hiermee te werken! Het was wel even wennen dat je het toestel zelfs niet meer moet instellen. Ik heb een paar keer zitten voelen uit automatisme. Ik had wat schrik voor de delicatere stukken aangezien je de warmte niet moet aanpassen maar dat bleek onnodig! Het ene stuk na het andere gleed hij over en alles was perfect gestreken! Ook mijn tienerdochter aan het werk gezet. Aangezien hij niet meer moet versteld worden, was ik al meer op mijn gemak. Ook zij vond het het veel leuker en aangenamer strijken! Ik hoop dat ze nu heel mss zelf haar was zal strijken...ijdele hoop wrs