Philips GC7808

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC7808 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Selma 09-12-2017

Strijkgemak

Geschreven voor: Philips GC7808

Ik heb gekozen voor Philips omdat mijn vorige 17 jaar oud is geworden. Eerste keer dat ik een met waterreservoir gebruik. Strijkt superglad. Licht in gebruik. Moet nog wennen aan de stoomknop. Waterreservoir groot genoeg.

Pluspunten

• Licht
  • Strijkt snel superglad

Robertbrown1979 11-06-2017

Goed en compact product

Geschreven voor: Philips GC7808

Klein en compact stoomstrijkijzer. Handig in gebruik en dmv een signaal weet je wanneer het apparaat op tempratuur is. Goedzichtbaar water reservoir zodat je goed kan zien wanneer het leeg is. Makkelijk tussen door bij te vullen. In het begin is het even wennen hoe het werkt, maar als je het eenmaal onder de knie hebt werkt het perfect

Pluspunten

• Klein
  • Snel warm
  • Signaal als het warm is

naleya69 09-06-2017

Geweldig Philips GC7808/40

Geschreven voor: Philips GC7808

strijkt Super goed. de kreukels vliegen er uit. gaat snel en licht in gewicht. ziet er heel degelijk uit.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • snelheid
  • mooi model
  • degelijk
  • strijkt super glad

Johan 07-06-2017

Lichtgewicht strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC7808

Stoom strijkijzer, ligt lekker in de hand, lichtgewicht en strijkt prettig en glad. Je hoeft geen temperatuur in te stellen en kan alle soorten kleding goed glad strijken. Stoom wordt goed verspreidt al komt deze iets te laat op gang

Pluspunten

• Geen temperatuur in te stelken
  • Kan op strijkplank neerzetten
  • Slaat vanzelf uit
  • Strijkt licht in de hand

Minpunten

• Stoom komt niet direct bij indrukken van de knop

Kroaitje 06-06-2017

eenvoudig en compact met prima resultaat

Geschreven voor: Philips GC7808

Deze compacte Philips stoom generator is handig en eenvoudig in gebruik. Er zitten geen onnodige knoppen op, alleen het meest noodzakelijk. Geen ingewikkelde temperatuur instellingen, maar gewoon 1 temperatuur voor alle soorten strijkgoed. En dan een makkelijke drukknop in het handvat om de stoom te gebruiken. Hierdoor is strijken gewoon leuk, snel en het resultaat is goed.
De verbinding tussen basis en strijkbout zorgt voor voldoende vrijheid om overal goed bij te komen. Deze is direct ook eenvoudig op te bergen in de uitsparingen die daarvoor in de basis zijn aangebracht. Ook de strijkbout deel wordt eenvoudig op de basis vastgezet zodat het transport/opbergen geen probleem is. Enige wat wel wat jammer is, is dat voor het elektrasnoer niet zo'n knappe oplossing is gemaakt, deze wordt met een eenvoudig stukje velcro opgerold gehouden. Dit had beter gekund.
Verder kan door het grote reservoir lekker lang gewerkt worden voordat er weer bijgevuld moet worden. Het opwarmen duurt 2 minuten en middels een geluidsignaal wordt aangegeven dat het apparaat gebruiksklaar is.
Alles bij elkaar een goed apparaat, wat heel even gewenning wenst qua gebruik, maar wanneer gewend, een heerlijk apparaat wat prima resultaat geeft.

Pluspunten

• eenvoudig
  • compact
  • snel

Minpunten

• opbergen elektrasnoer

MirjamN 04-06-2017

Fijn strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC7808

Fijn strijkijzer zonder aparte temperatuur regelaar voor alle soorten stoffen.
In verhouding met traditioneel strijkijzer wat groot
Het op de strijkplank zetten tijdens het strijken is ook even wennen
Jammer dat er geen geurwater in mag maar alleen kraanwater of gedestilleerd water

Minpunten

• groot

Juffie 04-06-2017

Lichtgewicht, praktisch in gebruik

Geschreven voor: Philips GC7808

Ik gebruik het apparaat sinds kort. Strijken gaat veel sneller en mooier dan met een stoomstrijkijzer. Door de grote watertank kan je ook langer doorstrijken dan met een stoomstrijkijzer. Het was een goede beslissing om over te stappen naar deze stoomgenerator.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Snel warm

DianeMonique 01-06-2017

Perfect stijkijzer

Geschreven voor: Philips GC7808

Ideaal strijkijzer doordat je zo over alle soorten stof kan strijken zonder de temperatuur te verwisselen. Groot waterreservoir en snel opgewarmd.

Pluspunten

• snel opgewarmd
  • groot waterreservoir

Janine82 01-06-2017

Compact apparaat en eenvoudig in bediening

Geschreven voor: Philips GC7808

Mooi compact apparaat, warmt snel op. Glijdt makkelijk over de kleding heen. Bout terugzetten op reservoir is even opletten omdat het puntje op het slot terecht komt.
De stoom is krachtig en geeft goed resultaat. Stoom gaat nog wel wat langer doodaas je het apparaat optilt van de stof, dat is heet,dus even op Letten!

Pluspunten

• Kracbtig
  • Vormgeving

Minpunten

• Stoom gaat lang door
  • Terugplaatsen op reservoir

shirrel 01-06-2017

Super stomer

Nu bijna 2 weken in huis en echt ontzettend tevreden
Strijken gaat zoveel makkelijker en sneller
Opwarmen is zo gebeurd
Je hoeft maar 1x over de stof heen te gaan en het is al glad
Met door de grote water tank,bespaar je veel tijd,omdat je niet telkens tussen door water bij hoeft te vullen.
Je mag de stoomgenerator rustig op de strijkplank of je kleding laten staan,zonder bang te hoeven zijn voor schroeiplekken.
Behalve dat het apparaat een grote tank heeft,snel opwarmt,je kleding niet zal verschroeien en óók nog eens fijn in de hand ligt,ziet het er ook nog eens mooi uit.
Het heeft een prachtige vormgeving en de mijne is in de kleur paars
Een aanrader,meer tijd voor de leuke dingen

Pluspunten

• Snel opwarmen
  • Gemakkelijk strijken
  • Grote watertank

bodidley69 31-05-2017

Philips GC7808 Top Strijksysteem

Geschreven voor: Philips GC7808

Snel, Kreukloos, Licht, Simpel. Strijkt gewoon Geweldig. Ben zo blij dat ik eindelijk eens een goed strijkijzer heb gevonden voor een redelijke prijs. Mooi van vorm en hij doet wat je van een goed product verwacht. Strijken is niet mijn hobby maar ik strijk nu met véél minder tegenzin al de overhemden en de overige kleding.

Yet74 30-05-2017

Eenvoudig in gebruik, aanrader

Geschreven voor: Philips GC7808

Fijn licht strijkijzer, snel opgewarmd. Makkelijk dat je niet meer hoeft te kiezen welke warmtestand. En ook erg handig is dat hij vanzelf aangeeft dat je moet ontkalken.
Ik heb hem nu 2 weken en ben er erg tevreden over !

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • licht
  • mooi design

jamall123 29-05-2017

aanrader

Geschreven voor: Philips GC7808

Ik heb de philips GC7808 ne enkelen weken ben zeer tevreden met de stoomstrijkijzer.Je bent snel klaar met strijken, en de strijkijzer kun je vrij wel gelijk gebruiken nadat je hem aan heb gezet.
Verde kun ke de stijkijzer gewoo plat laten liggen op de strijkplak wat ik erg handig vind kortom top product.

Pluspunten

• makkelijk strijken
  • lichte stijkijzer
  • goed resultaat

schippersb 29-05-2017

Fijn, makkelijk en plezierig strijken

Geschreven voor: Philips GC7808

Top, wat een fijn apparaat. Makkelijk in gebruik, en prima op te bergen. Van alle gemakken voorzien, en ook nog diverse opties voor verschillende kledingsoorten. Nu al aantal maal gebruikt, en zeer tevreden. Ben een zeer tevreden gebruiker.

Pluspunten

• Makkelijk in bediening
  • Fijn strijken
  • Goed resultaat

sas75 28-05-2017

strijkt erg prettig

Geschreven voor: Philips GC7808

Een fijn strijkijzer wat niet zwaar is en lekker in de hand ligt. je ziet de kreukels echt in 1 keer verdwijnen. Doordat je altijd kan bijvullen geen tijdverlies. De turbo is ook echt turbo extra stoom. je kan alle kleding op de zelfde temperatuur strijken dat is ook heel fijn. Moest er wel even aan wennen dat je hem niet op zijn"kont" kan zetten maar dat gaat nu prima

Ascheltis 28-05-2017

Perfect

Geschreven voor: Philips GC7808

Heel handig in gebruik, snel op temperatuur. Strijkt heerlijk en perfect resultaat. Ik draag dagelijks een overhemd met pak en dit apparaat bespaart mij veel tijd en geld aangezien ik er mijn pantalon ook goed mee kan strijken i.p.v. naar de stomerij.
Wat ik heel handig vind is dat je de temperatuur niet per stof hoeft aan te passen. Je strijkt op 1 temperatuur veilig alle stoffen.

Euroja 25-05-2017

Compacte stoomgenerator die super snel strijkt!

Geschreven voor: Philips GC7808

Voor the insiders mag ik dit product gratis testen. Desondanks is mijn mening hier niet door beinvloed.
Ik had altijd een gewoon stoomstrijkijzer en was een beetje sceptisch in hoeverre zo'n generator nou zoveel beter zou zijn. Man, wat heb ik mij daar in vergist!! Dit had ik echt veel eerder moeten doen! Het strijken gaat veel en veel sneller en makkelijker. Je hoeft maar 1 keer over de kleding heen en het is al kreukloos. Zelfs omdraaien om de achterkant te doen hoeft eigenlijk niet.
Ik heb er wel meteen een grote strijkplank bijgekocht met een plateau om het reservoir op te zetten. Dat heb je wel nodig.
Handig is verder dat je geen temperatuur hoeft in te stellen en dat je tussendoor het ijzer op de plank kan laten staan zonder dat het een gat brandt in de hoes.
Het reservoir is genoeg voor 1,5 uur strijken.
Ik ben wel een beetje sceptisch over de vergrendeling waarmee je het ijzer op het reservoir vastzet zodat je het geheel aan het handvat van het ijzer kunt optillen. Dat lijkt een beetje gammel waardoor ik het ook met mijn andere hand ondersteun als ik er mee loop. Zelf ben ik linkshandig en dan vind ik de plaatsing van de snoeren niet ideaal. Tot slot maakt het geheel wel meer geluid dan een gewoon strijkijzer.
Conclusie: ik ben nog steeds verbaasd dat strijken zo snel en makkelijk kan gaan!! Echt een aanrader.

Pluspunten

• Strijken gaat snel
  • Met 1 beweging zijn kreukels eruit
  • Makkelijk te vullen
  • Simpele bediening
  • Nooit meer een te hete bout

Minpunten

• Plaatsing snoeren voor linkshandigen
  • Maakt veel geluid

kevinensuus 24-05-2017

handig in gebruik

handig in gebruik.
lichtgewicht wat fijn is bij het oppakken en opbergen.
het product is compact en neemt niet veel plaats in beslag.
snel op temperatuur en strijkt snel heel glad.
al met al een fijn apparaat

Pluspunten

• compact
  • snel op temperatuur
  • lichtgewicht dus niet zwaar om te tillen
  • strijkt snel heel glad
  • neemt niet veel plaats in beslag

Marjo1976 20-05-2017

Compact en krachtig

Geschreven voor: Philips GC7808

In no time glad gestreken kleding met dit krachtige stoom apparaat die toch lekker compact is. Ideaal is de mogelijkheid om verticaal te strijken. Door 2 keer op de stoomknop te drukken en het langs de kleding die aan een hangertje hangt te halen verwijder je last minuut wat kreukels, zonder de strijkplank erbij te pakken. Voor jeans en stevige stoffen is er ook nog een extra krachtige stoom functie. Let wel op, als het tijd is om te ontkalken werkt de stoomfunctie niet totdat het apparaat ontkalkt is. Echter geen probleem want dit proces duurd ongeveer twee minuten en zorgt voor het behoud van de machine.

Pluspunten

• Krachtig
  • Makkelijk in gebruik
  • Verticale stoom funtie

Minpunten

• Stoomt niet als het ontkalkt moet worden