Philips GC7808 - Reviews

Inhoud
2 liter
Druk
5 bar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC7808 op Kieskeurig.nl.

Robertbrown1979 11-06-2017

Goed en compact product

Geschreven voor: Philips GC7808

Klein en compact stoomstrijkijzer. Handig in gebruik en dmv een signaal weet je wanneer het apparaat op tempratuur is. Goedzichtbaar water reservoir zodat je goed kan zien wanneer het leeg is. Makkelijk tussen door bij te vullen. In het begin is het even wennen hoe het werkt, maar als je het eenmaal onder de knie hebt werkt het perfect

Pluspunten

• Klein
  • Snel warm
  • Signaal als het warm is

Johan 07-06-2017

Lichtgewicht strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC7808

Stoom strijkijzer, ligt lekker in de hand, lichtgewicht en strijkt prettig en glad. Je hoeft geen temperatuur in te stellen en kan alle soorten kleding goed glad strijken. Stoom wordt goed verspreidt al komt deze iets te laat op gang

Pluspunten

• Geen temperatuur in te stelken
  • Kan op strijkplank neerzetten
  • Slaat vanzelf uit
  • Strijkt licht in de hand

Minpunten

• Stoom komt niet direct bij indrukken van de knop

Annick 05-06-2017

Strijken wordt een plezier!

Geschreven voor: Philips GC7808

Vroeger streek ik met een stoomgenerator van een ander merk. Als het water in het reservoir op was, duurde het vrij lang voor ik verder kon strijken. Toen dit toestel de geest gaf, kocht ik een gewoon strijkijzer zonder waterreservoir.
Nu ik over een PerfectCare Compact Stoomgenerator beschik, heb ik mijn vorig strijkijzer opgeborgen. Ik kan snel aan de slag gaan aangezien het water snel is opgewarmd en met het grote waterreservoir kom ik gemakkelijk 2 strijkbeurten toe. Het bijvullen kan trouwens tijdens de strijkbeurt gebeuren. Het vergt een beetje oefening om zonder te morsen water bij te vullen. Misschien kan een bijvulkannetje voorzien worden of het teutje om bij te vullen wat groter worden gemaakt.
De PerfectCare Compact Stoomgenerator strijkt werkelijk alle plooien glad. Nu heb ik pas een echt kreukvrije strijk! Bovendien hoef je geen onderscheid te maken tussen de stoffen van je kledingstukken. Wat super handig is dat je het strijkijzer gewoon op de strijkplank kan laten rusten zonder risico op verbranding. Bij mijn vorig toestel moest ik het steeds vertikaal laten rusten. Dit zorgde ervoor dat mijn strijk veel meer tijd in beslag nam.

Pluspunten

• kreuken verdwijnen als sneeuw voor de zon
  • water snel opgewarmd in het grote waterreservoir
  • temperatuur past zich automatisch aan

Minpunten

• kabel naar stopcontact mag ongeveer 1m langer

Yoshi1986 02-06-2017

Lichtgewicht met topprestaties

Geschreven voor: Philips GC7808

Zeer compacte stoomstrijkijzer die alle plooien glad strijkt!
Hij doet wat hij moet! Ideaal vanwege zijn laag gewicht om te verplaatsen in huis!
En met dit toestel geen geknoei met temperaturen in te stellen!

Pluspunten

• lichtgewicht
  • prijs

Minpunten

• waterreservoir mocht iets groter

Tinus11 06-07-2020

Valt tegen

Geschreven voor: Philips GC7808

Ben helemaal niet tevreden met deze stoom generator. Werkt niet als je stoom nodig hebt, stoomt als je klaar bent. Mijn vorige stoomde zodra ik om stoom vroeg, deze lijdt een eigen leven.

DavidGabriela 10-06-2020

Cette fer a repaser il functione pas bien

Geschreven voor: Philips GC7808

J avais acheté ce fer à repasser apre avoir vu un chez quelqu’un daute.Ce fer a repaser il sort le vapeor pas au moment que on Apui sur le buton ca vien plus tard ,sur le vetment il faut passer beaucoup el il sort pas repassé.je envoie pour reparation mais il funtione pareil.je fini en donner a quelqu’un d autre et j acheté un nouveau.pour le temp du tretemant de la reparation je suis tres satisfait

Anoniem 11-05-2020

matig

Geschreven voor: Philips GC7808

Mijn vorige strijkijzer was tefal vond ik zelf wel beter maar die was prijstechnisch duurder .. Vind deze minder sterk stoom geven..

Hekkie 01-05-2020

Mooi compact

Geschreven voor: Philips GC7808

Het is een compacte uitvoering, niet te groot, past op mijn reeds aanwezige strijkplank.
De bediening is eenvoudig, water er in, aanzetten en wachten op het geluidssignaal. Stoomstoten zijn royaal, kunnen ook op eco stand gezet worden. Het strijkt fijner en de resultaten zijn echt beter dan met het gewone stoomstrijkijzer. Wat eerst eng was, dat er geen temperatuur ingesteld kan worden, is nu heel gewoon en juist handig. Ik laat het strijkijzer ook gewoon op de plank staan als ik het strijkwerk even moet verleggen.

Weert 14-04-2020

Matig

Geschreven voor: Philips GC7808

Ik ben niet tevreden over dit strijkijzer: krijg de kreuken niet uit een katoenen witte blouse. Hou mijn hart vast voor mijn damast tafellaken. Wie heeft dit getest, alvorens het op de markt te brengen?

TevredenKlant20 03-03-2020

Prima product voor een goede prijs!

Geschreven voor: Philips GC7808

Doet wat het moet doen, stoom is krachtig genoeg en is de prijs zeker waard! Plakt niet aan de kleding!

GMshoppie 12-02-2020

met plezier weer aan het strijken

Geschreven voor: Philips GC7808

weer een topproduct van Philips, zeer snel warm en eenvoudig te bedienen. met de gepatendeerde zool zeer exact strijken en stomen doet het perfect. zo blij met deze keuze

Kaatje15 12-01-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips GC7808

Hiervoor ook een philips stoomgenerator gehad waarvan ik om de 2 maanden de cartridge moest vervangen. Deze heeft dat niet, dus dat vind ik al ideaal. Het strijken gaat ook een stuk beter doordat er meer stoom uit komt. Wel vind ik dat het apparaat wat meer geluid maakt dan mijn vorige apparaat. Al met al ben ik toch nog toe zeer tevreden met mijn stoomgenerator.

Terol 25-09-2019

Zeer tevreden. Doet gewoon wat ie moet doen.

Geschreven voor: Philips GC7808

Mijn vorige 2 van een ander merk gingen niet lang mee.
Nu dus overgestapt op deze Philips.
Deze geeft ook aan wanneer te ontkalken.

Past 21-09-2019

Compact en effectief

Geschreven voor: Philips GC7808

Een goede maat en doet wat hij moet doen. Mijn eerste stoomstrijkijzer en het is een wereld van verschil.
Makkelijk bij te vullen en schoon te maken. Compact op te ruimen.

cecilia 12-09-2019

uitstekend product! voldoet volledig aan de gegeven eigenschappen

Geschreven voor: Philips GC7808

meer dan een tevreden klant voldoet volledig aan wat vermeld werd in de omschrijving , krachtige continue stoom , kan inderdaad van katoen naar zijde gaan zonder enige aanpassing en ook inderdaad gemakkelijk op te bergen

Britt 15-07-2019

Prima toestel

Geschreven voor: Philips GC7808

Ik heb het toestel al een paar weken in gebruik en heb er geen enkele opmerking over. Mijn vorige toestel was een gelijkaardig toestel van Philips maar daar was de stoomdraad helaas van stuk gegaan.
Ik vind het super handig dat je alles na mekaar kan strijken en geen temperatuur moet instellen. Het is ook niet te groot en niet zwaar.

Shirley55 27-03-2019

eerste stoomgenerator werkt zo fijn en prima prijs!

Geschreven voor: Philips GC7808

Na de stoomstrijkijzer een stoomgenerator, heb reuma vingers, maar het werkt super, gemak dient de mens! De gebruikvoorschriften even de tijd nemen om te lezen, niet moeilijk.

Becka 08-08-2018

Echt een aanrader!

Geschreven voor: Philips GC7808

Het apparaat is zo warm en is voor iedereen eenvoudig te bedienen. Je hoeft geen temperatuur meer in te stellen, want dat doet deze stoomgenerator zelf. Het strijken gaat zeer snel en zelfs zijde en kwetsbare materialen beschadigd hij niet. Het is de investering meer dan waard!

kristien 07-08-2018

vrienden voor het leven

Geschreven voor: Philips GC7808

Dit is zorgeloos strijken! Niets sorteren, alle stoffen door elkaar. Geen plakijzer. Ik gebruik gedemineraliseerd water, dus geen dure antikalkpatronen. Kan horizontaal en verticaal stomen.
I love it!

Anneke4 21-05-2018

Snel kapot

Geschreven voor: Philips GC7808

In het begin was ik zeer tevreden over dit strijkijzer. Nu, na nog geen anderhalf jaar, doet het gewoon niks meer. Wel teleurstellend als ik dan denk aan mijn vorige toestel dat 10 jaar meeging...