Philips GC8702

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC8702 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Josje 09-01-2020

Geavanceerd strijkijzer maar toch geretourneerd

Geschreven voor: Philips GC8702

Na twee Tefal-strijkgeneratoren die allebei vlak na de garantieperiode van 2 jaar stuk gingen, nu maar eens een Philips geprobeerd. Gelijk een mooie dure met geavanceerde functies.
De bout heeft zeker pluspunten maar ik heb hem na drie maanden toch weer teruggebracht en omgeruild voor een ‘normale’ stoomgenerator (met dank aan de coulance van Blokker)
Ook van Philips, die tot nu toe goed bevalt.

Wat ik de pluspunten vond:
- heel stil in gebruik
- het water in het reservoir gaat lang mee
- hij kan nooit te heet worden, het apparaat heeft geen temperatuur insteller, hij strijkt voornamelijk glad door de stoom
- hierdoor kun je de zoolvoet op de plank laten staan en hoef je weinig te tillen
- er zit een handige uittreklus aan de stekker

Dan de nadelen:
- Omdat het apparaat nooit echt heet wordt, kun je er geen applicaties mee opstrijken of kaarsvetvlekken eruit strijken.
- Ook helpt de lage temperatuur niet om snel glad te kunnen strijken. Met mijn vorige bout was ik sneller door mijn was heen.
- Het apparaat wat ik had, druppelde steeds op het strijkgoed. Waarschijnlijk had ik pech, al stonden er wel heel veel items tegen een druppelende bout bij de probleemoplossingen.
- je kunt de bout niet rechtop zetten. Alleen op de zool op de strijkplank of terug op de houder.

Pluspunten

• heel stil in gebruik
  • het water in het reservoir gaat lang mee
  • er zit een handige uittreklus aan de stekker
  • hij kan nooit te heet worden
  • licht in gebruik

Minpunten

• soms heb je wel een hoge temperatuur nodig
  • een ‘gewone’ stoomgenerator strijkt sneller
  • het apparaat lekte tijdens het strijken
  • de bout kan niet rechtop staan.

Shirin 15-11-2018

Strijk plezier

Geschreven voor: Philips GC8702

Strijken is leuker met deze stoomgenerator Philips GC8702. Het warmt snel aan en zonder bij vulling heb ik 2 uur lang snel en efficient kunnen strijken.

philips stoom strijk ijzer met auto temp 25-09-2017

stoom strijkijzer philips met auto temperatuur regeling

Geschreven voor: Philips GC8702

het apparaat heeft een automatische temperatuur regeling, maar daardoor wordt hij niet voldoende warm, en strijkt niet strak. het is beter een apparaat te hebben met een schijf die je kunt instellen. Philips zegt om veel stoom te gebruiken, maar dat kost energie en is niet milieu vriendelijk. Een positief punt is dat ze wel het geld hebben teruggestuurd.

Pluspunten

• geld terug garantie 2 mnd

Minpunten

• strijkt niet strak

cc bakker 28-06-2017

[messages.giveLives.title]

Geschreven voor: Philips GC8702

de strijkijzer bevalt uitstekend ik alleen moet je er een grotere strijkplank bij kopen kan een ander aanraden van deze strijkijzerdus vm maar even gedaan nu is alles compleet dus in een woord geweldig deze producten super

M 15-06-2017

Prima

Geschreven voor: Philips GC8702

Makkelijk en snel in gebruik! Snel alles gestreken fijne water voorraad.
Ideaal bij stuggere stoffen

Do 13-06-2017

Prima product

Geschreven voor: Philips GC8702

prijs/kwaliteit redelijk. Met de geld terug actie, goed. Handig apparaat, licht, makkelijk te ontkalken

Ykie 11-06-2017

Elite GC9622/20

Geschreven voor: Philips GC8702

De GC9622/20 is superlicht, goed wendbaar en daarom makkelijk en onvermoeibaar te gebruiken.
Het ijzer kan echter niet, tijdens korte strijkpauzes bij het rechtleggen van kledingstukken, even rechtop gezet worden (op de achterklant geplaatst worden). Het is een kwestie van gewenning om deze plat op je strijkplank te laten rusten.
Het apparaat heeft een sjieke uitstraling met mooie strakke lijnen. Ik ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• licht
  • makkelijk wendbaar

Minpunten

• strijkbout kan niet rechtop gezet worden.

C. 10-06-2017

Prettig licht apparaat

Geschreven voor: Philips GC8702

Fijne stoomgenerator die licht in de hand is. Enige nadeel tot nu toe is dat het strijkijzer zelf niet neer te zetten is..

Pluspunten

• Licht
  • Voldoende stoom

Minpunten

• Niet los neer te zetten op strijkplank

Pierre 02-06-2017

Code GC9622/20 Blue stond niet bij de keuzerij/mogelijkheid.

Geschreven voor: Philips GC8702

Het produkt is prima en wordt nu al intensief gebruikt.
Het losse waterreservoir en het lichte strijkijzer is ideaal.

BJWM Smit 02-06-2017

Professioneel apparaat met goede antikalk mogelijkheid.

Geschreven voor: Philips GC8702

Ook de power en de hoeveelheid water met het nieuwe onderblad was aangenaam mee te werken; het is een bijna professioneel apparaat.

Mariska 01-06-2017

Stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8702

IK heb voor dit product gekozen omdat ik er al eerder bekend mee was en super bevallen is. nu geven wij het cadeau aan mijn moeder. ik hoop dat zij er net zo gelukkig mee is als ik.

Pluspunten

• snel strijken
  • weinig kracht gebruiken

Jcl Loonen 30-05-2017

Strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8702

Dit is een fantastisch apparaat herkent de stof die gestreken moet worden. Is snel op de
Temperatuur en je kunt de bout gewoon op de strijkplank zetten, terwijl je aan het strijken bent.

Wilma Vormeer 23-05-2017

Philips Perfect care performer

Geschreven voor: Philips GC8702

Goed mee te werken: fijn resultaat en goed in gebruik. Zelfs de moeilijkste plooien kreukels gingen moeiteloos. Hemden en handdoeken keurig glad en strak.

Pluspunten

• Goed strijkvlak
  • Voldoende stoomdruk

Minpunten

• Lastig waterreservoir bij eerste keer
  • Vullen leidt gemakkelijk tot morsen

Joop omgeving den haag 20-05-2017

philips stoom strijkijzer met kreukjes

Geschreven voor: Philips GC8702

De Philips GC8702 is met 180 tot 199 euro een erg duur stoom strijkijzer. en ziet er erg mooi uit. het heeft geen temperatuur instelling, en de temperatuur wordt automatisch ingesteld. Philips beweert dat daardoor branden van de kleren niet mogeijk is. Een nadeel is echter dat de kreukjes er niet uit gaan en kleren zijn daardoor niet strak, na een paar uren blijkt dat je vele uren bezig bent voor een matig resultaat. je kunt hier niets aan verbeteren want de temperatuur kan niet ingesteld worden. Erg jammer voor een top bedrijf en een top prijs. Alhoewel blokker een 30 dagen ruil garantie geeft komen zij dat niet na en verwijzen zij naar voorwaarden die ze nooit overhandigd hebben, dit is een beetje verwarrend of zelfs misleidend en misschien wel gemeen.

Pluspunten

• philips is een groot bedrijf
  • het strijkijzer ziet er praktisch uit

Minpunten

• wordt niet voldoende heet
  • strijkresultaat is niet voldoende
  • Blokker komt ruil garantie niet na

J. ten Hagen 19-05-2017

groot reservoir, goede pompdruk

Geschreven voor: Philips GC8702

lichtgewicht, krachtige persstoom de voet is zeer ergonomisch en gaat makkelijk onder knoopjes door, werk zeer snel

Pluspunten

• snel werkend
  • lichtgewicht

Minpunten

• dikke stugge slang
  • netsnoer zou net iets langer mogen

Edie 18-05-2017

Strijken gaat een stuk sneller

Geschreven voor: Philips GC8702

Werkt goed, is snel op temperatuur. Apparaat presteert uitstekend. Wel te kort in bezit om een goede review te geven.

HMA van Gemert 11-05-2017

Mooie verpakking

Geschreven voor: Philips GC8702

Goede verpakking en een duidelijke gebruiksaanwijzing en een goed gestalte apparaat. De refund-actie is wel wat omslagtig.

Dokterdre 06-05-2017

Super stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC8702

Had ik eerder moeten aanschaffen. Werkt heel snel, kan op elke stof. Zelfs mijn man is nu aan het strijken

Utu 28-11-2016

Is goed spull

Geschreven voor: Philips GC8702

Goed en makkelijk te gebruiken het is een veadeau voor me moeder en weet niet hoe zijnet gaay vinden maar ik denk fay het positief is