Philips GC8702 - Reviews

Druk
6 bar
Stoomdruk
120 gr/min.

Beoordeling op basis van 33 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,6

cc bakker 28-06-2017 Product paar weken in bezit

[messages.giveLives.title]

de strijkijzer bevalt uitstekend ik alleen moet je er een grotere strijkplank bij kopen kan een ander aanraden van deze strijkijzerdus vm maar even gedaan nu is alles compleet dus in een woord geweldig deze producten super

M 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prima

Makkelijk en snel in gebruik! Snel alles gestreken fijne water voorraad.
Ideaal bij stuggere stoffen

Do 13-06-2017

Prima product

prijs/kwaliteit redelijk. Met de geld terug actie, goed. Handig apparaat, licht, makkelijk te ontkalken

Ykie 11-06-2017 Product paar weken in bezit

Elite GC9622/20

De GC9622/20 is superlicht, goed wendbaar en daarom makkelijk en onvermoeibaar te gebruiken.
Het ijzer kan echter niet, tijdens korte strijkpauzes bij het rechtleggen van kledingstukken, even rechtop gezet worden (op de achterklant geplaatst worden). Het is een kwestie van gewenning om deze plat op je strijkplank te laten rusten.
Het apparaat heeft een sjieke uitstraling met mooie strakke lijnen. Ik ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• licht
  • makkelijk wendbaar

Minpunten

• strijkbout kan niet rechtop gezet worden.

C. 10-06-2017 Product paar weken in bezit

Prettig licht apparaat

Fijne stoomgenerator die licht in de hand is. Enige nadeel tot nu toe is dat het strijkijzer zelf niet neer te zetten is..

Pluspunten

• Licht
  • Voldoende stoom

Minpunten

• Niet los neer te zetten op strijkplank

Pierre 02-06-2017 Product paar weken in bezit

Code GC9622/20 Blue stond niet bij de keuzerij/mogelijkheid.

Het produkt is prima en wordt nu al intensief gebruikt.
Het losse waterreservoir en het lichte strijkijzer is ideaal.

BJWM Smit 02-06-2017 Product paar dagen in bezit

Professioneel apparaat met goede antikalk mogelijkheid.

Ook de power en de hoeveelheid water met het nieuwe onderblad was aangenaam mee te werken; het is een bijna professioneel apparaat.

Mariska 01-06-2017 Product paar dagen in bezit

Stoomstrijkijzer

IK heb voor dit product gekozen omdat ik er al eerder bekend mee was en super bevallen is. nu geven wij het cadeau aan mijn moeder. ik hoop dat zij er net zo gelukkig mee is als ik.

Pluspunten

• snel strijken
  • weinig kracht gebruiken

Jcl Loonen 30-05-2017 Product paar dagen in bezit

Strijkijzer

Dit is een fantastisch apparaat herkent de stof die gestreken moet worden. Is snel op de
Temperatuur en je kunt de bout gewoon op de strijkplank zetten, terwijl je aan het strijken bent.

Wilma Vormeer 23-05-2017 Product paar dagen in bezit

Philips Perfect care performer

Goed mee te werken: fijn resultaat en goed in gebruik. Zelfs de moeilijkste plooien kreukels gingen moeiteloos. Hemden en handdoeken keurig glad en strak.

Pluspunten

• Goed strijkvlak
  • Voldoende stoomdruk

Minpunten

• Lastig waterreservoir bij eerste keer
  • Vullen leidt gemakkelijk tot morsen

Joop omgeving den haag 20-05-2017 Product paar weken in bezit

philips stoom strijkijzer met kreukjes

De Philips GC8702 is met 180 tot 199 euro een erg duur stoom strijkijzer. en ziet er erg mooi uit. het heeft geen temperatuur instelling, en de temperatuur wordt automatisch ingesteld. Philips beweert dat daardoor branden van de kleren niet mogeijk is. Een nadeel is echter dat de kreukjes er niet uit gaan en kleren zijn daardoor niet strak, na een paar uren blijkt dat je vele uren bezig bent voor een matig resultaat. je kunt hier niets aan verbeteren want de temperatuur kan niet ingesteld worden. Erg jammer voor een top bedrijf en een top prijs. Alhoewel blokker een 30 dagen ruil garantie geeft komen zij dat niet na en verwijzen zij naar voorwaarden die ze nooit overhandigd hebben, dit is een beetje verwarrend of zelfs misleidend en misschien wel gemeen.

Pluspunten

• philips is een groot bedrijf
  • het strijkijzer ziet er praktisch uit

Minpunten

• wordt niet voldoende heet
  • strijkresultaat is niet voldoende
  • Blokker komt ruil garantie niet na

J. ten Hagen 19-05-2017 Product paar weken in bezit

groot reservoir, goede pompdruk

lichtgewicht, krachtige persstoom de voet is zeer ergonomisch en gaat makkelijk onder knoopjes door, werk zeer snel

Pluspunten

• snel werkend
  • lichtgewicht

Minpunten

• dikke stugge slang
  • netsnoer zou net iets langer mogen

Edie 18-05-2017 Product paar dagen in bezit

Strijken gaat een stuk sneller

Werkt goed, is snel op temperatuur. Apparaat presteert uitstekend. Wel te kort in bezit om een goede review te geven.

HMA van Gemert 11-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie verpakking

Goede verpakking en een duidelijke gebruiksaanwijzing en een goed gestalte apparaat. De refund-actie is wel wat omslagtig.

Dokterdre 06-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super stoomgenerator

Had ik eerder moeten aanschaffen. Werkt heel snel, kan op elke stof. Zelfs mijn man is nu aan het strijken

Plaatje 06-12-2016

Fijn strijkijzer

Strijkijzer ligt makkelijk in de hand en is makkelijk te vullen met water. Gaat lang mee, dus niet halverwege naar de kraan om water bij te vullen. Na het strijken kan het snoer makkelijk om de generator geregen worden en het strijkijzer vastgeklikt aan de generator zodat alles in een keer opgeruimd kan worden. Door de stoom is het fijn strijken. Makkelijk is ook dat het ijzer gewoon kan blijven staan als de kleding verlegd wordt. Het enige nadeel vind ik dat het een groot apparaat is om op te bergen.

Jochem1978 06-12-2016

Snel en makkelijk strijken en bijvullen

Hele fijne stoomgenerator. Past temperatuur automatisch aan aan de stof die je gaat strijken. Het beste is wel om eerst een katoen stof te strijken en daarna iets wat nog warmer moet ivm kreukels, dat lijkt hij namelijk anders niet goed te herkennen. Ook fijn is, ten opzichte van mijn oude stoomgenerator, dat water makkelijk bijgevuld kan worden en niet eerst afgekoeld hoeft te zijn. Ik ben erg tevreden.

Klein nadeel, ratel geluid als je gebruik maakt van de stoom knop.

stokbrood 05-12-2016

Geweldig apparaat

Dit is een geweldig apparaat! Het strijken gaat dankzij dit apparaat vele malen sneller en het is zeer gebruikersvriendelijk. Ik wil geen andere meer.

Iloon77 03-12-2016

Wat een gebruiksvriendelijk apparaat

Oké, het was even wennen. Van een ouderwets bakbeest naar zo'n hypermodern apparaat. Maar wat ben ik er blij mee! Het fijnst vind ik dat er geen temperatuurknop op zit en je dus gewoon de gevoelige shirtjes direct na een spijkerbroek kan strijken. De bout kun je tijdens het verleggen van je kleding gewoon op de plank laten staan zonder dat het verbrandt. Ideaal! De stoom is krachtig en het reservoir gaat behoorlijk lang mee voordat je hem bij moet vullen. Het enige minpuntje vind ik dat de stoomfunctie nog een paar seconden doorgaat nadat je de knop hebt losgelaten. Dus je moet hem iets eerder loslaten. Dat is even vreemd, maar na een paar kledingstukken ben je daar eigenlijk al aan gewend. Ik ben heel tevreden!

babybecca 02-12-2016

Maakt strijken makkelijker

Deze stoomgenerator/strijkijzer is een erg fijn product als je veel strijkt. Er is een groot water reservoir waardoor je tussendoor niet hoeft bij te vullen. Verder is het strijkoppervlak erg glad je glijdt gemakkelijk over de kleding heen. Wat verder het grote voordeel is van deze strijkijzer is dat je de temperatuur niet hoeft bij te stellen dit gebeurt namelijk automatisch. Dit is echt een heerlijke ervaring want geen gehannes meer met labels checken en temperatuur bijstellen want je kan alles door elkaar strijken. De stoom uit dit apparaat is zeer krachtig en strijkt kreukels er gemakkelijk en snel uit. Wat ik nadelen vind is de grootte van het apparaat. Het is minder handig als je klein behuisd bent en het opruimen ervan is onhandig. Verder werkt het slot waarmee de strijkbout op het reservoir wordt bevestigd bij mij niet optimaal. Wanneer het geheel wordt opgeslagen bovenin de kast en ik het er weer uithaal wordt het slot op een of andere manier ontgrendeld waardoor het reservoir naar beneden kan vallen. Al met al is het een goed apparaat wat de moeite waard is om te kopen wanneer je veel strijkt en veel verschillende materialen door elkaar wilt strijken.