Philips GC8702 - Reviews

Druk
6 bar
Stoomdruk
120 gr/min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC8702 op Kieskeurig.nl.

7,3

Shirin 15-11-2018

Strijk plezier

Geschreven voor: Philips GC8702

Strijken is leuker met deze stoomgenerator Philips GC8702. Het warmt snel aan en zonder bij vulling heb ik 2 uur lang snel en efficient kunnen strijken.

Ykie 11-06-2017

Elite GC9622/20

Geschreven voor: Philips GC8702

De GC9622/20 is superlicht, goed wendbaar en daarom makkelijk en onvermoeibaar te gebruiken.
Het ijzer kan echter niet, tijdens korte strijkpauzes bij het rechtleggen van kledingstukken, even rechtop gezet worden (op de achterklant geplaatst worden). Het is een kwestie van gewenning om deze plat op je strijkplank te laten rusten.
Het apparaat heeft een sjieke uitstraling met mooie strakke lijnen. Ik ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• licht
  • makkelijk wendbaar

Minpunten

• strijkbout kan niet rechtop gezet worden.

Jcl Loonen 30-05-2017

Strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8702

Dit is een fantastisch apparaat herkent de stof die gestreken moet worden. Is snel op de
Temperatuur en je kunt de bout gewoon op de strijkplank zetten, terwijl je aan het strijken bent.

Joop omgeving den haag 20-05-2017

philips stoom strijkijzer met kreukjes

Geschreven voor: Philips GC8702

De Philips GC8702 is met 180 tot 199 euro een erg duur stoom strijkijzer. en ziet er erg mooi uit. het heeft geen temperatuur instelling, en de temperatuur wordt automatisch ingesteld. Philips beweert dat daardoor branden van de kleren niet mogeijk is. Een nadeel is echter dat de kreukjes er niet uit gaan en kleren zijn daardoor niet strak, na een paar uren blijkt dat je vele uren bezig bent voor een matig resultaat. je kunt hier niets aan verbeteren want de temperatuur kan niet ingesteld worden. Erg jammer voor een top bedrijf en een top prijs. Alhoewel blokker een 30 dagen ruil garantie geeft komen zij dat niet na en verwijzen zij naar voorwaarden die ze nooit overhandigd hebben, dit is een beetje verwarrend of zelfs misleidend en misschien wel gemeen.

Pluspunten

• philips is een groot bedrijf
  • het strijkijzer ziet er praktisch uit

Minpunten

• wordt niet voldoende heet
  • strijkresultaat is niet voldoende
  • Blokker komt ruil garantie niet na

philips stoom strijk ijzer met auto temp 25-09-2017

stoom strijkijzer philips met auto temperatuur regeling

Geschreven voor: Philips GC8702

het apparaat heeft een automatische temperatuur regeling, maar daardoor wordt hij niet voldoende warm, en strijkt niet strak. het is beter een apparaat te hebben met een schijf die je kunt instellen. Philips zegt om veel stoom te gebruiken, maar dat kost energie en is niet milieu vriendelijk. Een positief punt is dat ze wel het geld hebben teruggestuurd.

Pluspunten

• geld terug garantie 2 mnd

Minpunten

• strijkt niet strak

HMA van Gemert 11-05-2017

Mooie verpakking

Geschreven voor: Philips GC8702

Goede verpakking en een duidelijke gebruiksaanwijzing en een goed gestalte apparaat. De refund-actie is wel wat omslagtig.

Jokje 05-02-2020

Strijkt prima.

Geschreven voor: Philips GC8702

Dit is mijn 3e stoomijzer. Ben dus bekend met de grote voordelen. Een nadeel van deze is: veel te veel stoom. (Alleen handig bij spijkerbroeken die in de droger hebben gezeten) Heb een molton laag toegevoegd en een nieuwe hoes aangebracht. Alle oude laten zitten maar toch druppels op de (gelukkig)stenen vloer. Jammer.

Josje 09-01-2020

Geavanceerd strijkijzer maar toch geretourneerd

Geschreven voor: Philips GC8702

Na twee Tefal-strijkgeneratoren die allebei vlak na de garantieperiode van 2 jaar stuk gingen, nu maar eens een Philips geprobeerd. Gelijk een mooie dure met geavanceerde functies.
De bout heeft zeker pluspunten maar ik heb hem na drie maanden toch weer teruggebracht en omgeruild voor een ‘normale’ stoomgenerator (met dank aan de coulance van Blokker)
Ook van Philips, die tot nu toe goed bevalt.

Wat ik de pluspunten vond:
- heel stil in gebruik
- het water in het reservoir gaat lang mee
- hij kan nooit te heet worden, het apparaat heeft geen temperatuur insteller, hij strijkt voornamelijk glad door de stoom
- hierdoor kun je de zoolvoet op de plank laten staan en hoef je weinig te tillen
- er zit een handige uittreklus aan de stekker

Dan de nadelen:
- Omdat het apparaat nooit echt heet wordt, kun je er geen applicaties mee opstrijken of kaarsvetvlekken eruit strijken.
- Ook helpt de lage temperatuur niet om snel glad te kunnen strijken. Met mijn vorige bout was ik sneller door mijn was heen.
- Het apparaat wat ik had, druppelde steeds op het strijkgoed. Waarschijnlijk had ik pech, al stonden er wel heel veel items tegen een druppelende bout bij de probleemoplossingen.
- je kunt de bout niet rechtop zetten. Alleen op de zool op de strijkplank of terug op de houder.

Pluspunten

• heel stil in gebruik
  • het water in het reservoir gaat lang mee
  • er zit een handige uittreklus aan de stekker
  • hij kan nooit te heet worden
  • licht in gebruik

Minpunten

• soms heb je wel een hoge temperatuur nodig
  • een ‘gewone’ stoomgenerator strijkt sneller
  • het apparaat lekte tijdens het strijken
  • de bout kan niet rechtop staan.

L. Dikkescheij 21-10-2019

het product werkt wat traag

Geschreven voor: Philips GC8702

Mijn oude stoomstrijker gaf geen stoom meer dus over gegaan op een nieuwe de Philips GC8702/30 de strijk goed allen de stoomproductie komt wat later op gang.

van minder belang, bij de aanschaf werd mij verteld dat de cadeau actie via Philips zou lopen maar tot op heden nog niets gehoord.

Moest 09-10-2019

Stoom te heet

Geschreven voor: Philips GC8702

De 9650/20 ook in gebruik. Van deze is de stoom veel te heet. Komt langs strijkijzer omhoog.Zelfs op de eco stand verbranden je handen.

Van Den Brande 27-09-2019

Super aankoop

Geschreven voor: Philips GC8702

De verkoopster heeft mij overtuigd om deze stoomgenerator te kopen. Ik ben heel blij dat ik naar haar heb geluisterd, want het is super dat je zelf je ijzer kunt laten staan op je strijkplank zonder schroei vlekken

Mart69 20-06-2019

Licht in gebruik

Geschreven voor: Philips GC8702

Deze strijkijzer is heel licht . Zeker een aanrader voor mensen met klachten aan schouder/arm/pols/hand.

geengebruiksaanwijzing 21-05-2019

prima apparaat

Geschreven voor: Philips GC8702

even wennen aan het feit dat de temperatuur niet hoeft te worden ingesteld. En de stoom komt met vertraging. Verder prettig in gebruik.

fabs 13-04-2019

perfect voor zware stoffen, zeer moeilijk op dunne katoenen stoffen

Geschreven voor: Philips GC8702

om jeans en zware katoenen stoffen, wol,...te strijken is het een zeer goed apparaat, strijken gaat vlot en snel. Maar om dun katoen, hemden, blouses, t shirts te strijken gaat het niet goed, de strijkzool gaat niet vlot over de stof, ze hapert precies over de stof, blijft steken

Willph 02-04-2019

De Philips PerfectCare Performer Stoomgenerator GC8702/30

Geschreven voor: Philips GC8702

Met dit stoomstrijkijzer is het een genot om te strijken (als man zijnde)
Normaal keek ik altijd op als ik moest strijken, dit strijkijzer is zo een verlichting dat ik tegen het strijken niet meer opzie.
Ik beveel het echt aan, het is een TOP product van Philips.

Mvg,

Will

Mjon 02-04-2019

kan er moeilijk aan wennen

Geschreven voor: Philips GC8702

Heb moeite met stoom toevoer, als je de stoom knop indrukt duurt het even voordat je werkelijk stoom krijgt. Als je de knop los laat blijft hij nog doorstomen. Ligt je de de strijkijzer dan van het kledingstuk dan krijg je nog een behoorlijke stoomwolk dus moet je door blijven strijken tot de stoom toevoer stopt

HVH58 18-01-2019

niet gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips GC8702

Sinds anderhalve maand dit apparaat in gebruik. Valt tegen. Stoom niet te regelen. Dan komt er wel stoom en dan niks of enige tijd wachten voordat weer stoom komt. Ook gaat de stoom soms langer door waardoor stoomwolk in kamer. Heb het idee dat ik meer strijkbewegingen moet maken voor resultaat of door het feit dat de stoom doorgaat. Apparaat ook niet makkelijk in hand; krijg pijn in de schouder.

elzalindeboom 11-11-2018

goede en minder goede punten

Geschreven voor: Philips GC8702

++ strijkzool is aangenaam om te strijken

- wordt niet warm genoeg om een katoenenhemd te
strijken, katoenenbroek, nu doe ik er veel langer
over, dan met mijn simpel stijkijzertje.

- warm op 2 min klopt ook niet, bij de eerste
stoombeurten lekt er water uit, wat vlekken geeft
op het wasgoed, nu nog nieuw , ik vrees voor
kalkvlekken op het wasgoed.

- snoer had ook iets langer mogen zijn , nu
verlengsnoer nodig.

dus ik zou het niet aanraden!

inge62 14-08-2018

stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8702

de stoomstrijkijzer doet wat er verteld wordt. Je bent zo klaar met strijken. Nu helemaal sinds er een nieuw strijkplank er is. Je hoeft ook geen graden meer in te stellen en dat is zeer handig.

cc bakker 28-06-2017

[messages.giveLives.title]

Geschreven voor: Philips GC8702

de strijkijzer bevalt uitstekend ik alleen moet je er een grotere strijkplank bij kopen kan een ander aanraden van deze strijkijzerdus vm maar even gedaan nu is alles compleet dus in een woord geweldig deze producten super