Philips FastCare HI7716

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips FastCare HI7716 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mirjam 16-02-2017

Niet geschikt bij veel gebruik, afneembaar reservoir slecht

Geschreven voor: Philips FastCare HI7716

In oktober dit apparaat gekocht en apparaat op zichzelf ziet er goed uit en warmt snel op. Bij stomen is het wel zo dat je hem vrij hoog moet zetten en wanneer je hem van kleding omhoog haalt geeft hij nog stoom boost na. Gaat dus minder hard door kleding heen. Daarnaast heeft hij afneembaar reservoir, wel handig maar deze blijkt niet altijd goed vast te zitten maar dan stoomt hij wel gewoon. Bij ons reservoir er dus uitgevallen en dit valt dus niet onder garantie en Philips komt je ook niet tegenmoet. Kost je dan dus EUR 40,00. Ik zou dit apparaat dus ook niet aanraden wanneer je hem veel gebruikt en altijd goed checken of waterreservoir wel echt vast zit.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • licht

Minpunten

• Stoomt slecht door kleding heen
  • Reservoir klikt niet altijd goed vast