Philips GC8711/20 - Reviews

Charlie16 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Perfect Smooth

Wat een verademing is dit apparaat!
De stapel met babykleertjes is nu zo gedaan :)

Strijken is nu makkelijk en snel met dit lichte apparaat.

Door de stoomkracht glijd je er zo overheen en zijn in een keer alle kreukels er uit, zo fijn!

Ook heel fijn dat je niets hoeft in te stellen aan temperatuur en het reservoir is groot, dat hoef ik maar een keer te vullen.

Ik ben echt heel tevreden en blij dat ik dit apparaat nu in mijn bezit heb, aanrader!

Viviana 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super fijn stoomgenerator

Super fijn stoomgenerator. Ik heb veel kunnen kleren strijken in een korte tijd met deze prachtige stoomgenerator. Het is makkelijk in gebruik en mooi ontworpen. Ik vertrouw in Phillips en vind de prijs en kwaliteit prima.

Viviana 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super fijn stoomgenerator

Caroline 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Strijken is leuk met de Philips GC8711/20

Het is een geweldige stoomgenerator op deze manier is strijken leuk, het gaat supersnel 4G is er nog niks bij. De was is mooi glad van het strijken. Ik heb meer tijd over voor leuke dingen of andere huishoudelijke taken.

Pluspunten

• Stoomt goed

annemarie2u 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Zeer prettig strijken!

Ik heb dit apparaat nu twee weken in mijn bezit en deel graag met jullie mijn eerste ervaringen. Ik had reeds een Philips Easy care in mijn bezit, een toestel van gelijkwaardige klasse.

Bij het openen van de doos zie je allereerst hoe prachtig vormgegeven het product is, het maakt het strijken een lust voor het oog. Handig is het hele grote waterreservoir wat je de gehele stijkbeurt kunt gebruiken en niet op zal gaan (tenminste wie strijkt er langer dan 2 uur? - ik niet).

De stoom is krachtig en het is ideaal dat je de temperatuur niet hoeft in te stellen. Met de verschillende stoffen die ik heb geprobeerd, van spijkerbroeken tot delicatere shirts heeft dit niet tot problemen geleid. (Nu moet ik eerlijk zeggen bij mijn oude toestelletje eigenlijk ook niet).

Het toestel is zwaar en stevig en staat degelijk op de plank, het voelt robuust aan en doet perfect wat het moet doen. Hij is erg vergelijkbaar met mijn vorige toestel maar weer net een klasse beter.

Prijs-kwaliteit verhouding is goed, het is de investering waard en geeft een uitstekend strijkresultaat. Echter mijn oude model is ook nog steeds op de markt en in de aanbieding voor 1/3 van de prijs te koop. Bij een wat beperkter budget zou ik daar net iets eerder voor gaan. Maar wil je een mooi, goed model met de laatste technieken dan maak je hiermee een uitstekende keuze.

Pluspunten

• groot reservoir
  • goede kwaliteit
  • prachtig design

Minpunten

• geluid van de stoom

Sabrina1982 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat

Ik heb deze strijkgenerator nu sinds een week om hem uit te testen....
heel fijn apparaat en strijkt alles erg makkelijk, dus de berg kleding is zo weg.
En een extra pluspunt er hoeft geen temperatuur ingesteld te worden

Pluspunten

• Automatische temperatuur

MarijkeRiley 30-11-2016 Product paar maanden in bezit

Makkelijk in gebruik

Het maakt niet uit watvoor stof er gestreken word, het is allemaal in een handomdraai mooi glad gestreken! Zeer makkelijk waterreservoir en super snel klaar voor gebruik. Top ding! Goeie prijs voor deze kwaliteit

Pluspunten

• Makkelijk waterreservoir
  • Geen gedoe met temperatuur

Minpunten

• Je moet m terugzetten in het apparaat

fynnsmom 30-11-2016 Product paar weken in bezit

We vliegen door de strijk!

en heerlijk apparaat! Ondanks dat de bout ietsje groter had mogen zijn, vlieg ik werkelijk door mn strijk heen. Het gaat sneller, ik hoef niks in te stellen en strijk zelfs over applicaties heen. Daar waar er voorheen nog wel een kreukje hier en daar overbleef is alles nu strak. Om te zeggen dat strijken opeens leuk is gaat te ver maar een stuk makkelijker en sneller is het zeker!! Het is een investering maar een die het zeker waard is!

Pluspunten

• Licht
  • Je hoeft niet in te stellen welke stof je strijkt
  • Groot reservoir

Minpunten

• Bout mag ietsje groter

Boj 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Aardige middenklasser onder de stoomgenerators

Het is een prima apparaat. Stoomt goed alleen niet direct. Duurt even bij het indrukken van de knop, en stoomt nog na bij het loslaten. Knop moet je bij continu stoom ingedrukt houden. Mooi groot waterreservoir. Niet te zwaar in de hand.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • groot reservoir
  • geen temperatuur instellen

Minpunten

• geen direct bediening

Salinda 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn strijkijzer, aanrader!

Sinds enkele dagen de Philips PerfectCare Performer in mijn bezit. Ervaringen hiermee zijn alleen maar positief! Licht in gewicht dus fijn in gebruik, genoeg druk om de kreuken uit je kleding te krijgen, reservoir groot genoeg voor uren strijkplezier, strijkijzer verbrand je strijkplank niet als je hem erop laat staan en temperatuur past zichzelf aan aan je kleding. Voor mij echt een super uitvinding! Werkt voor mij beter dan de Tefal versie. Hier ben ik fan!

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Temperatuur past zichzelf aan
  • Kreuken gaan goed uit de kleding

Minpunten

• Bij lang inhouden stoom knop komt er veel stoom

Aniger2309 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Strijkt lekker snel weg

Zeer tevreden over dit strijkijzer!
In het begin even wennen, omdat het wel een strijkijzer is dat wat pruttelend geluid maakt tijdens het gebruik van de stoomfunctie, maar dat is niet echt hinderlijk.
Ik had mijn berg was zó weggestreken.

Pluspunten

• strijkt snel weg

Minpunten

• geluid
  • grootte

Gladdegluiper 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn stil apparaat

Fijn stil apparaat die naarmate je langer strijkt beter op stoom komt. Wat fijn is dat je geen temperatuur hoeft in te stellen, zodat je alles kunt strijken.

• Opti therm
  • Gladde zool

Minpunten

• Op stoom komen

sebasvanw 22-11-2016

Strijken een makkie! Wie had dat gedacht!

Een hypermoderne stoomgenerator. Als man was ik niet zo'n ster in het strijken, ik deed er 3 keer langer over dan mijn vrouw op aanraden van kennissen hebben wij nu deze stoomgenerator gekocht en wat een geweldig apparaat. Buiten dat ie er hypermodern en robuust uitziet zijn de resultaten subliem. Binnen 2 minuten stoom en met een enorm waterreservoir genoeg voor een uur of 4 strijken. De strijkzool is superglad en vliegt over je kleding. Ook het even opfrissen met stoom is voor deze generator geen probleem. Bovendien hoef je niet in hetkleding label te kijken, dit slimme strijkijzer kiest zelf de juiste temperatuur. Met de handige vergrendeling en de opbergruimte voor de slang zet je hem zo weg. Je moet wel ruimte hebben in je kast, het is wel een groot apparaat. Een investering die zijn geld zeker waard is! Zelf voor een man wordt strijken nu een makkie!

Pluspunten

• Zeer gebruiksvriendelijk
  • Groot reservoir
  • Hypermodern uiterlijk
  • Geen temperatuurinstelling meer nodig!

Minpunten

• Wel wat groot

Borisje 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Maakt strijken gemakkelijker

Deze stoomgenerator maakt het strijken echt een stuk gemakkelijker dan mijn oude strijkijzer. Het strijken gaat veel sneller en je hoeft niet op de temperatuur te letten. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je iets te heet strijkt. Het waterreservoir is groot genoeg om de hele strijk te doen zonder water bij te vullen. Ik moet er nog aan wennen dat ik het ijzer gewoon op de strijkplank kan zetten als ik een nieuw kledingstuk pak, want je kunt het niet op zijn zijkant zetten. Er komt zeer krachtige stoom uit waardoor de kreukels er in één keer uitgaan.

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Je hoeft geen temperatuur in te stellen
  • Warmt snel op
  • Krachtige stoom

ladyarachnia 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Perfect strijkresultaat

Jarenlang met een gewoon stoomstrijkijzer gewerkt, maar deze stoomgenerator overtreft al mijn verwachtingen.

Het strijkresultaat is verbluffend. De strijkzool glijdt makkelijk over elke stof.

Mooi design, het enige nadeel wat ik tot nu toe ervaar is het gewicht van de strijkbout, maar das ook een kwestie van gewenning.

Pluspunten

• Strijkzool glijdt makkelijk over elke stof
  • Kan met gewoon leidingwater gevuld worden

Minpunten

• Strijkbout is zwaarder dan ik gewend ben

hanoemannetje 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

doet waar hij voor gemaakt is

kan niet anders zeggen dan dat deze stoom generator gewoon doet waar hij voor gemaakt is.
Werkt zeer snel en effectief. Omdat je geen temperatuur in kan stellen hoef je niet meer eerst de kleding stukken uit te zoeken op stof. Je kan alle stoffen door elkaar heen strijken van spijkerbroek tot zijde van katoen tot wol, en alles is even makkelijk snel en netjes kreuk vrij. door het grote water resservoir kun je achter elkaar door gaan. en als je je kleding stuk verplaatst kun je de bout gewoon op de plank laten staan erg handig.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • hoge stoom druk
  • kan alle stoffen door elkaar heen strijken
  • groot water resservoir
  • mooi disign

Tinusje81 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Philips GC8711/20 - PerfectCare Performer

Zojuist na aanschaf voor het eerst de Philips PerfectCare Performer gebruikt en moet zeggen wat een verademing. De Strijkzool is zo glad en glijdt echt zeer soepel over de stoffen heen.
Wat ook ideaal is dat je geen temperatuur meer in hoeft te stellen en je in 1 ruk gewoon de hele wasmand afstrijkt..

Eerste kennninsmaking is super positief

Pluspunten

• Je hoeft geen termperatuur in te stellen
  • Turbo stoomstoot voor de hardnekkige kreuk
  • ijzer op plank laten staan zonder brandvlekken

Minpunten

• Tot nu toe geen