Philips GC8711 - Reviews

Beoordeling op basis van 32 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

monique 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Super strijkijzer

Ik vind het een super strijkijzer wil echt geen ander meer.hij is makkelijk in gebruik en heel snel met een heel goed resultaat je kunt lang door strijken zonder water te hoeven pakken iemand die nog nooit gestreken heeft kan hier mee over weg hij past zelf de temperatuur aan voor elk kleding stuk echt geweldig en hij ontkalkt zich zelf ik ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Past zelf de temperatuur aan
  • Grote water bak
  • Ontkalkt zich zelf

Monique37 07-12-2016

Super strijkijzer

Ik ben er heel blij mee en wil geen ander meer hij is makkelijk in gebruik en hij is snel met heel goed resultaat je kunt er lang mee door strijken zonder water te pakken iemand die nog nooit gestreken heeft kan het met dit strijkijzer hij past zelf de temperatuur in voor elk kleding stuk echt geweldig en hij ontkalkt zich zelf ik vind hem helemaal het einde

Charlie16 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Perfect Smooth

Wat een verademing is dit apparaat!
De stapel met babykleertjes is nu zo gedaan :)

Strijken is nu makkelijk en snel met dit lichte apparaat.

Door de stoomkracht glijd je er zo overheen en zijn in een keer alle kreukels er uit, zo fijn!

Ook heel fijn dat je niets hoeft in te stellen aan temperatuur en het reservoir is groot, dat hoef ik maar een keer te vullen.

Ik ben echt heel tevreden en blij dat ik dit apparaat nu in mijn bezit heb, aanrader!

joshuamor 03-12-2016

Krachtige stoomgenerator

Philips GC8711/20 PerfectCare Performer is een krachtig stoomgenerator. Strijken wordt gemakkelijker en snel. Ik heb veel kleding gestreken met mijn nieuwe stoom generator in een korte tijd en alle kreukels verdwenen. Ik ben zeer tevreden en bevelt hem aan.

Viviana 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super fijn stoomgenerator

Super fijn stoomgenerator. Ik heb veel kunnen kleren strijken in een korte tijd met deze prachtige stoomgenerator. Het is makkelijk in gebruik en mooi ontworpen. Ik vertrouw in Phillips en vind de prijs en kwaliteit prima.

Viviana 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super fijn stoomgenerator

Caroline 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Strijken is leuk met de Philips GC8711/20

Het is een geweldige stoomgenerator op deze manier is strijken leuk, het gaat supersnel 4G is er nog niks bij. De was is mooi glad van het strijken. Ik heb meer tijd over voor leuke dingen of andere huishoudelijke taken.

Pluspunten

• Stoomt goed

Charlie16 01-12-2016

Perfect Smooth

Wat een verademing is dit apparaat!
De stapel met babykleertjes is nu zo gedaan :)

Strijken is nu makkelijk en snel met dit lichte apparaat.

DaisyK 30-11-2016

Fijn apparaat die het strijken een stuk sneller maakt

Fijn en krachtig apparaat die het strijken versnelt. Het uitneembare waterreservoir is ook erg handig en makkelijk te vullen en legen.
Het enige puntje ter verbetering is dat hij nog best lang doorstroomt als je de stoomknop hebt losgelaten. Kortom...fijn apparaat!

annemarie2u 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Zeer prettig strijken!

Ik heb dit apparaat nu twee weken in mijn bezit en deel graag met jullie mijn eerste ervaringen. Ik had reeds een Philips Easy care in mijn bezit, een toestel van gelijkwaardige klasse.

Bij het openen van de doos zie je allereerst hoe prachtig vormgegeven het product is, het maakt het strijken een lust voor het oog. Handig is het hele grote waterreservoir wat je de gehele stijkbeurt kunt gebruiken en niet op zal gaan (tenminste wie strijkt er langer dan 2 uur? - ik niet).

De stoom is krachtig en het is ideaal dat je de temperatuur niet hoeft in te stellen. Met de verschillende stoffen die ik heb geprobeerd, van spijkerbroeken tot delicatere shirts heeft dit niet tot problemen geleid. (Nu moet ik eerlijk zeggen bij mijn oude toestelletje eigenlijk ook niet).

Het toestel is zwaar en stevig en staat degelijk op de plank, het voelt robuust aan en doet perfect wat het moet doen. Hij is erg vergelijkbaar met mijn vorige toestel maar weer net een klasse beter.

Prijs-kwaliteit verhouding is goed, het is de investering waard en geeft een uitstekend strijkresultaat. Echter mijn oude model is ook nog steeds op de markt en in de aanbieding voor 1/3 van de prijs te koop. Bij een wat beperkter budget zou ik daar net iets eerder voor gaan. Maar wil je een mooi, goed model met de laatste technieken dan maak je hiermee een uitstekende keuze.

Pluspunten

• groot reservoir
  • goede kwaliteit
  • prachtig design

Minpunten

• geluid van de stoom

Sabrina1982 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat

Ik heb deze strijkgenerator nu sinds een week om hem uit te testen....
heel fijn apparaat en strijkt alles erg makkelijk, dus de berg kleding is zo weg.
En een extra pluspunt er hoeft geen temperatuur ingesteld te worden

Pluspunten

• Automatische temperatuur

MarijkeRiley 30-11-2016 Product paar maanden in bezit

Makkelijk in gebruik

Het maakt niet uit watvoor stof er gestreken word, het is allemaal in een handomdraai mooi glad gestreken! Zeer makkelijk waterreservoir en super snel klaar voor gebruik. Top ding! Goeie prijs voor deze kwaliteit

Pluspunten

• Makkelijk waterreservoir
  • Geen gedoe met temperatuur

Minpunten

• Je moet m terugzetten in het apparaat

Anoniem 30-11-2016

Geweldig apparaat

fynnsmom 30-11-2016 Product paar weken in bezit

We vliegen door de strijk!

en heerlijk apparaat! Ondanks dat de bout ietsje groter had mogen zijn, vlieg ik werkelijk door mn strijk heen. Het gaat sneller, ik hoef niks in te stellen en strijk zelfs over applicaties heen. Daar waar er voorheen nog wel een kreukje hier en daar overbleef is alles nu strak. Om te zeggen dat strijken opeens leuk is gaat te ver maar een stuk makkelijker en sneller is het zeker!! Het is een investering maar een die het zeker waard is!

Pluspunten

• Licht
  • Je hoeft niet in te stellen welke stof je strijkt
  • Groot reservoir

Minpunten

• Bout mag ietsje groter

Fynnsmom 29-11-2016

We vliegen door de strijk!

Gladdegluiper 28-11-2016

Fijn stil apparaat

Erg fijn apparaat waar je geen temperatuur hoeft in te stellen en hierdoor elk kledingstuk kan strijken. Dit in combinatie met de stoomkracht is een het appeltje eitje voor de bergen was. Ook het geluidsniveau van de boiler is erg fijn als je onder het.strijken de tv ook nog wilt volgen.

Boj 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Aardige middenklasser onder de stoomgenerators

Het is een prima apparaat. Stoomt goed alleen niet direct. Duurt even bij het indrukken van de knop, en stoomt nog na bij het loslaten. Knop moet je bij continu stoom ingedrukt houden. Mooi groot waterreservoir. Niet te zwaar in de hand.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • groot reservoir
  • geen temperatuur instellen

Minpunten

• geen direct bediening

Jbo80 28-11-2016

Het is het net niet

Wij mochten dit apparaat testen. En met een PerfectCare Elite er naast is het makkelijk vergelijken. Maar het is niet een eerlijk vergelijk omdat je een middenklasse vergelijkt met een hoofdklasse.
Deze PerfectCare Performer is minder fijn dan de PerfectCare Elite. Ik zou iets meer betalen en dan echt een heel fijn apparaat kopen en wel om het volgende:
Bij het indrukken van de stoomknop duurt het even voor het stoomt en bij het loslaten stoomt hij nog door. Wanneer je continu stoom wilt gebruiken moet je steeds de knop indrukken. Voor sommige lastige overhemden geeft ie in vergelijking met de PerfectCare Elite net niet voldoende druk. Maar dat is ook omdat wij het kunnen vergelijken.
Ten opzichte van een traditioneel stoomstrijkijzer een vooruitgang, maar in vergelijking tot de duurdere en betere apparaten vind ik deze minder wat je terug ziet in het aankoopbedrag.

Salinda 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn strijkijzer, aanrader!

Sinds enkele dagen de Philips PerfectCare Performer in mijn bezit. Ervaringen hiermee zijn alleen maar positief! Licht in gewicht dus fijn in gebruik, genoeg druk om de kreuken uit je kleding te krijgen, reservoir groot genoeg voor uren strijkplezier, strijkijzer verbrand je strijkplank niet als je hem erop laat staan en temperatuur past zichzelf aan aan je kleding. Voor mij echt een super uitvinding! Werkt voor mij beter dan de Tefal versie. Hier ben ik fan!

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Temperatuur past zichzelf aan
  • Kreuken gaan goed uit de kleding

Minpunten

• Bij lang inhouden stoom knop komt er veel stoom

Salinda 27-11-2016

Aanrader!