Philips GC8703

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC8703 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

John 12-08-2018

Zeer slecht strijkresultaat en slechte service door Philips

Geschreven voor: Philips GC8703

Ondanks alle positieve reacties die ik lees zijn wij over ons strijkijzer NIET tevreden. Contact gehad met Philips via meerdere kanalen maar Philips blijft beweren dat het toetel normaal functioneert. Tijdens een eerste retour is de strijkzool weliswaar vervangen, maar het resultaat wordt niet beter. Vandaar deze slechte beoordeling. Ons toetel lekt (veel) water op het textiel tijdens het strijken en het strijkresultaat is zeer slecht. Onze eerdere stoomgenerator van een ander merk had een vele malen beter strijkresultaat en lekte geen water op het textiel. Mn. de slechte service ondersteuning door Philips valt ons erg tegen en we zullen zeker nooit meer een toestel van Philips aanschaffen. Helaas blijven wij zitten met deze slechte aankoop zonder dat Philips verder iets wil betekenen. Gezien de andere beoordelingen kan ik echt niet anders concluderen dan dat er toch echt iets mis is met ons toestel. Dit kan niet de bedoeling zijn. Ik beveel dit product zeker NIET aan.

Pluspunten

• Licht strijkijzer

Minpunten

• lekt water op textiel
  • slecht strijkresultaat
  • zeer slechte service van Philips

Anne 09-06-2017

Een prachtig gebruiksvriendelijk strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8703

Ik ben erg blij met mijn stoomstrijksysteem! hij werkt snel functioneel en heerlijk licht in gebruik. Na anderhalf jaar een ander systeem gebruikt te hebben wat echt niet naar behoren functioneerde strijk ik nu met veel plezier alles wat je maar strijken kan! Ik geniet ervan als alles weer mooi strak en glad is, dan zeg ik nog maar eens een keer tegen mijn man; ''wat ben ik toch blij met mijn strijksysteem!''

Pluspunten

• licht in gebruik.
  • snel warm.
  • makkelijk hervulbaar.

Minpunten

• neemt veel ruimte in bij het opbergen.

Claudia 31-05-2017

Stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8703

Men zegt wel eens dat goed gereedschap werk leuk maakt. Maar met dit strijkijzer is dat echt zo. Waar ik vroeger een hekel had aan strijken vind het het nu niet erg, Het gaat veel makkelijker, sneller en een beter resultaat. Echt een aanrader!

Pluspunten

• snelheid en kwaliteit
  • gebruiksgemak

Minpunten

• aanschafprijs

S. 28-05-2017

Fijne stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC8703

Het is een fijn en lichtgewicht stoomgenerator is makkelijk in gebruik en zo klaar voor gebruik. Je bent in korte tijd klaar met je was . De vouwen strijk je er gemakkelijk uit.
Het is een fijn en duurzaam apparaat. Ik zou hem voor geen houd willen missen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel op temperatuur
  • Krachtige stoom

Rene 27-05-2017

StoomStrijkijzer GC8703/20

Mijn eerste stoomstrijkijzer van Philips GC8703/20
Meer dan 30 jaar een gewone strijkijzer gebruikt en nu is het zo ver dat ik ben over gestapt naar een type dat echt stoom genereerd .
Direct na thuiskomst aan de gang gegaan , ik moet zeggen het is nog wel even wennen.
Maar het eindresultaat is zeer goed .

Pluspunten

• Stoomstrijkijzer is lekker licht
  • makkelijk hanteerbaar
  • watertank is lekker groot
  • Watertank is tijdens het strijken hervulbaar

Minpunten

• Snoer opbergen dat moet beter kunnen
  • Nieuwe stijkplank nodig oude voldoet niet meer

Gijs 26-05-2017

handige dunne zool

Geschreven voor: Philips GC8703

Fijn apparaat zeer eenvoudige bediening. Kan eigenlijk niets mis gaan. Met die dunne zool zeer makkelijk bij de knoopjes.

San 24-05-2017

Snel warm, makkelijk water bij te vullen

Geschreven voor: Philips GC8703

het strijkijzer is handig in gebruik, snel warm, waterreservoir makkelijk te vullen. Stoomt goed en alles zo kreukvrij!

Wendyw 20-05-2017

Philips gc8703/20

Boven verwachting
Snel opgestart, veel stoomuitgifte waardoor het strijken snel gaat. Licht gewicht. Gebruiksvriendelijk

Jokedijksman 16-05-2017

Goede strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8703

werkt super! het strijkijzer werkt goed. altijd op perfecte temperatuur en de kleding ziet er super uit.

Johan van Luijtelaar 14-05-2017

het is een feest om te strijken!

Geschreven voor: Philips GC8703

Zie titel: Het is een feest om te strijken. Geen gezoek meer naar warmte instelling.
Bij de eerste aanzet zie je al reslutaat. Een gijn gevoel geeft je dat.

Pluspunten

• geen gedoe met water

Minpunten

• draad klem

i.schooneman 13-05-2017

mooi design

Geschreven voor: Philips GC8703

dit stoomsysteem aangeschaft ter vervanging van het oude stoomstrijkijzer, wat een verademing, nog nooit zo makkelijk en snel gestreken.
geeft een continu stoom wat zeer gemakkelijk de kreukels wegstrijkt, erg tevreden

Pluspunten

• afneembaar water resservoir
  • stoomt erg goed

Minpunten

• geen tot nu toe

Mark 31-10-2016

snel op temperatuur

Geschreven voor: Philips GC8703

ligt fijn in de hand. enige nadeel is dat je hem niet op zijn kant op de strijkplank kunt zetten.. Verder snel op temperatuur. Voldoende water in het reservoir wat fijn werkt.