Tristar ST-8916 Kledingstomer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar ST-8916 Kledingstomer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sanne 27-07-2023

Stoomreiniger Tristar

Op advies van mijn zoon gekocht, meer als test. Ik ben er echt zo blij mee. Het vervangt niet de strijkplank en strijkbout, maar is super handig om kleding enz op de frissen en glad te strijken. Ik heb er een drupje wasparfum bij gedaan zodat het lekker ruikt. Deel de mening van anderen dat het waterreservoir snel leeg is, maar dat neem ik op de koop toe. Volgende voor mij moet btw wel draadloos zijn 😅

Pluspunten

• Makkelijk en snel in gebruik
  • Handig formaat

Minpunten

• Waterreservoir snel leeg.

c****************@h********** 01-06-2021

TOP!

Super! Ik was niet opzoek naar een hele dure, omdat ik het niet dagelijks gebruik. Doet wat het zegt en is makkelijk in gebruik. Ik ben er heel blij mee! Ook nog voor een topprijs!

Pluspunten

• werkt goed
  • makkelijk te vullen met water
  • opzetstukken die je kan veranderen
  • makkelijk in gebruik
  • makkelijk op te ruimen

Goldwell2008 27-11-2017

Handig apparaat

Ik vind het vooral een handig apparaat voor kleding wat niet gewassen of gestreken mag worden. Colbertjes en blazers vooral. Ook voor kleding wat snel kreukelt. Dan haal je even gauw de kreukels eruit zonder gedoe met een strijkplank en strijkijzer. Misschien ook nog mee te nemen op vakantie. Al is ie wel wat groot en zwaar...dus dat moet dan wel passen in je bagage.

Sookie 06-11-2016

Handige handstomer

De handstomer is makkelijk in gebruik en heeft weinig tijd nodig om stoom te maken. Het is een handige vervanger van de strijkbout. Het stomen gaat snel en met de verschillende opzetstukken kan ik het apparaat gebruiken voor kleding en meubilair in huis.

Pluspunten

• produceert snel stoom
  • ligt makkelijk in de hand
  • verschillende opzetstukken

AlmkerkC 23-10-2016

HANDIG IN GEBRUIK

Handig apparaat om even snel de kreukels uit je kleding te halen, je hoeft niet de strijkplank en strijkijzer tevoorschijn te halen, even aanzetten juiste hulpstuk erop en stomen maar. Colberts even snel opfrissen, super makkelijk

Micky79 17-10-2016

Goede kwaliteit voor deze prijs

Het is een klein apparaat en neemt weinig ruimte in beslag. Het warmt snel op en haalt makkelijk de kreukels uit kleding. Kleding ruimt lekker fris na gebruik.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goede prijs
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Handige opzetstukken

Bouke 13-10-2016

Een handstomer voor elke garderobe

Deze handstomer doet precies waarvoor die bedoeld is, verfrissen, kreukels verwijderen en nog veel meer. Voor alle soorten stof, ook voor meubels.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • warmt snel op