Philips GC8735 - Reviews

Druk
6 bar
Stoomdruk
120 gr/min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC8735 op Kieskeurig.nl.

Omar 31-05-2017

Mooi compact en heel licht

Geschreven voor: Philips GC8735

Het product ziet goed uit en daarnaast en werkt perfect. Het is makkelijk in gebruik en strijkt goed en makkelijk.

Pluspunten

• Licht
  • Makkelijk in gebruik
  • Strijkt sopel en makkelijk
  • Temperatuur niet instellen
  • Ontkalken gaat automatisch

Minpunten

• Best prijzig
  • korte snoer

Mirose 20-11-2016

Automatische temperatuursinstelling

Geschreven voor: Philips GC8735

Deze stoomgenerator stelt zelf per stof de juiste temperatuur in...dit vond ik eerst vreemd, maar na een aantal keren strijken heb je er echt vertrouwen in! Dit is echt een luxe en een gemak.
Het strijkijzer zelf ligt fijn in de hand.
Het reservoir is dan misschien maar 1,8L maar dit is ruim voldoende! Ik heb de indruk dat het ook veel minder water verbruikt doordat het de temperatuur instelt. Heb pas na 3 keren van anderhalf uur strijken nieuw water moeten bijvullen.
Het schakelt vanzelf uit na een tijdje niet gestreken te hebben en dat maakt het extra veilig!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Ligt fijn in de hand
  • Automatische temperatuursinstelling
  • Hervulbaar tijdens gebruik
  • Schakelt automatisch uit

Minpunten

• Korte stekkerkabel, ahd iets langer gemogen

sastje 17-06-2019

supermachine

Geschreven voor: Philips GC8735

ligt super in de handen is niet zwaar makkelijk te bedienen je kan alles door elkaar strijken dus ook makkelijk.

MarieRose340 26-05-2019

Duidelijke verbetering na herstelling

Geschreven voor: Philips GC8735

De eerste ervaringen met het product waren matig tot negatief. Na herstelling lijkt het nu wel te voldoen aan de verwachtingen.

MarieRose54 07-05-2019

Betere werking na herstel

Geschreven voor: Philips GC8735

De stoomgenerator met automatische temperatuurregeling zorgde voor veel frustratie omdat het onmogelijk bleek om kleding met gemengde stoffen op een degelijke manier te strijken.
Op aanraden van een verkoper hebben wij uiteindelijk het toestel teruggestuurd om het te laten nakijken en beter afregelen. Tot onze grote opluchting blijkt het nu veel eter te werken en zijn de resultaten goed.

Roos54 23-04-2019

Gevoelige verbetering na interventie

Geschreven voor: Philips GC8735

Onze stoomgenerator, met automatische temperatuurkeuze, werkte niet naar behoren bij gemengde stoffen. Na reparatie lijkt dit nu wel het geval te zijn (al zijn nog wat meer testen nodig om zeker te zijn).
Als het effectief presteert zoals het zou moeten dan is het een zeer goed en aan te raden toestel.

R. Mertens 23-01-2019

Matig strijkresultaat

Geschreven voor: Philips GC8735

Ik heb dit strijkijzer ruim een jaar geleden gekocht. Gelijk aan het begin, 'lekte' het stijkijzer wat water, waardoor er dus natte plekken op de kleding kwamen. Met name bij overhemden is dit zeer irritant. Ik heb het strijkijzer teruggestuurd om te laten repareren. Echter ook na de reparatie lekte het nog steeds. Vervolgens heb ik via bol.com een nieuw exemplaar gekregen. Maar ook bij dit exemplaar kwam er voortdurend (meestal na 10 minuten strijken) water uit het strijkijzer. Ik heb het vermoeden dat er een productiefout is geweest. Echter ik heb er geen vertrouwen meer in en ga een ander merk strijkijzer kopen. Bovendien is het ook vervelend dat de stoom veel later uit het strijkijzer komt. Voor mij dus helaas geen philips meer.

Pluspunten

• geen temperatuur instelling nodig

Minpunten

• strijkijzer lekt water
  • stoom komt er later uit

BernadetteKl 29-10-2017

niet echt tevreden

Geschreven voor: Philips GC8735

het strijkijzer strijkt het beste op turbo stand, maar verbruikt dan veel water en de strijk voelt nadien vochtig aan. Zelfs op turbo stand is hij niet te vergelijken met het vorige strijkijzer dat ik had
Geeft regelmatig bruine vlekken af, ondanks het feit dat we we water gebruiken zonder kalk en het toestel ook regelmatig ontkalkt wordt.
Spijtig, want het is ook geen goedkoop toestel.

Roelof25 23-08-2017

Zeer ontevreden over het gebruik

Geschreven voor: Philips GC8735

Ik heb altijd een Tefal Stoomgenerator gehad. Sinds kort mede door design en positieve reacties voor dit model gekozen.

Na de eerste keer gebruik ben ik zeer ontevreden. Het apparaat kan niet normaal neergezet worden en moet tussen het gebruik door op het apparaat geplaatst worden. Nog erger is dat de stoom pas na enkele seconden na het indrukken van de knop uit het apparaat komt. Dit is in gebruik enorm onhandig.

Ik heb het apparaat nu enige tijd in gebruik. We kunnen er niet aanwennen. Ik ben zo ontevreden dat ik op zoek ga naar een ander apparaat. Ik probeer er achter te komen of ik dit apparaat kan retourneren maar nog niet ontdekt.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Bonnie86 02-07-2017

Een goed en mooi product, maar wel met enige opmerkingen.

Geschreven voor: Philips GC8735

Op 08-06-2017 dit apparaat gekocht, en vóór de vakantie slechts 1maal gebruikt. Nu alle vakantiewas gestreken maar de stoom komt langzaam op gang, en er komt een vervelend tikkend of gorgelend geluid uit zodra de stoomknop wordt ingedrukt. Zeer irritant. Hoort dit bij dit apparaat of is het stuk?
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Yasemin 24-06-2017

Stoomkracht

Geschreven voor: Philips GC8735

Wij zochten al een hele lange tijd naar een goeie strijk/stoom ijzer, en deze past heel.goed bij onze eisen, het gebruik is perfect precies zoals.verwacht

Vermeer 19-06-2017

Strijkt super!

Geschreven voor: Philips GC8735

Samen met de Philips strijkplank werkt dit zo veel sneller en prettiger dan mijn oude strijkijzer! Is zo warm en zonder veel gedoe of instellingen te gebruiken.

Pluspunten

• snelheid
  • gemakt

Minpunten

• even wennen aan het stoom

Yafbol 18-06-2017

Geweldig!!

Geschreven voor: Philips GC8735

Ik had hiervoor een stoomstrijkijzer ook van philips. Deze was zwaar en stoom hielp niet om kreuken uit de kledingen te strijken.
Deze stoomgenerator is lichter in gewicht om mee te strijken vergeleken met het vorige apparaat. Daarnaast gaan de kreuken er perfect uit. Ik hoef een shirt slechts aan 1 kant te strijken en alles is glad. Het vorige apparaat moest ik alles aan beide kanten strijken,maar alsnog waren er kreukels.
Kortom,niet goedkoop, maar het zeker waard. Strijken is nu stuk leuker.

Pluspunten

• Perfect glad
  • Lichtgewicht
  • Snel

• Stoom komt iets later

Oney 10-06-2017

Licht, perfect voor strijken

Geschreven voor: Philips GC8735

Het product is erg licht voor het strijken, ik hiervoor gekozen omdat ik zat ben om stoomstrijkijzer te gebruiken en elke keer maar het temperatuur te wisselen. Het product is echt ideaal omdat het vanzelf van temperatuur wijzigt! zeker een aanrader! Geen kalk filter meer nodig!!!

Philips 24-05-2017

Hij strijkt goed en verbruikt weinig water.

Geschreven voor: Philips GC8735

Hij werkt prima. Makkelijk te gebruiken. En hij is beter dan mijn vorige strijkijzer. Ik beveel de product aan. Hij is heel goed.

Robert 23-05-2017

Gebruiksvriendelijk en prima stoomkracht

Geschreven voor: Philips GC8735

Het strijkijzer is licht van gewicht en prettig in gebruik. De temperatuur hoef je niet te verstellen voor de verschillende materialen. Groot waterreservoir en veel stoompower zorgen voor veel gebruiksgemak en kreukvrije resultaten. Strijken is niet leuk maar wordt wel aangenamer met dit apparaat.

Pluspunten

• Stoomkracht
  • Groot waterreservoir
  • Lichtgewicht strijkijzer
  • Automatische temperatuurinstelling

Minpunten

• Stevig aan de prijs, maar waar voor het geld

Sergey Nychyporuk 23-05-2017

Groot scherm

Geschreven voor: Philips GC8735

Good product, very convient to use, easy to iron in short time, great value for money if you are looking for durable and versatile iron

Darianna 09-05-2017

Snel en comfortabel strijken

Geschreven voor: Philips GC8735

Strijken gaat super vlot, je hoeft geen aandacht te besteden aan temperatuur regelen en hij is makkelijk in gebruik. Zeker een aanrader! Hij is elke cent waard.

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Makkelijk en soepel in gebruik
  • Geen temperatuur meer instellen
  • Lichtgewicht

Claudia 09-05-2017

Super product

Geschreven voor: Philips GC8735

Super product! heel licht. makkelijk in gebruik en strijkt super snel. zeker een aanrader. Strijken wordt heel gemakkelijk met dit aparaat.

Bart 06-05-2017

veel stoom

Geschreven voor: Philips GC8735

Volgens mijn aanstaande, volgende week vrijdag gaan we trouwen, is het een geweldig apparaat. Comfortabel en veel stoom. Strijken gaat in zucht en een scheet.