Princess 332834

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 332834 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jeannette1968 09-02-2018

fijne kledingstomer

Geschreven voor: Princess 332834

fijn apparaat, werkt prima om kleding te stomen. maar zeker ook om bekleding van stoelen schoon te maken. veelzijdig apparaat. zeer tevreden.

floor 12-01-2018

Yes, ik kan mijn stoelen reinigen!

Geschreven voor: Princess 332834

Ik ben super blij met dit apparaat. Ik heb stoelen, waarvan de armleuningen helemaal vies waren door het vele gebruik. 2 opties: volledig opnieuw bekleden of dit apparaat proberen. Volledig schoongekregen is niet gelukt, maar dat had ik ook niet verwacht (het zijn toch oude stoelen), maar het grootste deel is eraf en de stoelen kunnen minimaal weer 1 jaar mee. Dus niet alleen voor kleding, maar ook zeker voor stoffen meubels een aanrader!

Pluspunten

• Snel warm
  • Bijna stil

Minpunten

• Best groot apparaat voor in de kast

Shirley 07-11-2016

Fijne geluidsarme stomer

Geschreven voor: Princess 332834

Het is een fijne stomer waar weinig geluid uit komt. De stomer is heel snel op temperatuur waardoor het makkelijk is om 'even' iets te stomen. Ik ben er heel tevreden over!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Zeer snel warm
  • Compact

Marga 19-10-2016

Prettige nieuwe aanwinst in ons huishouden

Geschreven voor: Princess 332834

Na enige malen in het begin wat onwennig gebruik blijkt het een fantastische aanwinst naast de traditionele stoomgenerator.
Op de eerste plaats ontlast het mijn rsi arm omdat het apparaat zeer licht en ergonomisch in de hand licht.
Opvallend is dat er geen zgn. Stoom geluiden zijn, dus lekker rustig.
Makkelijk voor kostuums ,colberts en de doorgaans moeilijk te strijken mouwen met veel naden.

sanne 17-10-2016

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Princess 332834

Ik ben ontzettend blij met deze kledingstomer! Je gaat er even overheen en je kleren zijn schoon. Ik gebruik het voor de pakbroeken, hemden en jasjes van mijn vriend, maar ook voor mijn eigen jurkjes. Zijn weer schoon en alle kreukels er zo uit zonder dat ze krimpen/beschadigen in de was.

Pluspunten

• Mobiel
  • Handig mee te nemen

M van Moorsel 17-10-2016

Goed om te hebben

Geschreven voor: Princess 332834

Fijn apparaat,erg makkelijk als ik weer eens een dag met pak aan in de file heb gezeten,kostuum gekreukt dus even makkelijk opzetten zeer snel stoom, makkelijk te gebruiken d.m.v de hanger,kortom een must have voor de zakenman.

Pluspunten

• snelheid
  • gebruiks gemak

Minpunten

• geen
  • geen

agkwiek 16-10-2016

Very useful product

Geschreven voor: Princess 332834

This steamer is easy to use, easy to assemble and disassemble, requires little space. Irons well, quickly and what is the best, price does not differ from traditional, good irons. Clothes hang on a hanger, which greatly facilitates the work. The powerful jet of steam makes quickly get rid of wrinkles, removes bacteria and removes odors (like cigarettes). Will not scorch delicate fabrics. The nozzle is light, so you won't get tired even with a large amount of clothes to ironing. It can also refresh outerwear such as jackets and easily irons curtains. This multifunctional device makes ironing quick and easy.

Pluspunten

• prise
  • quality
  • heats up quickly