Philips GC8713 - Reviews

1,8 liter
Continu navulbaar
Kleuren
groen, wit

Beoordeling op basis van 38 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Josine1982 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Doet wat het beloofd

Fijne stoomgenerator. Mooi design en handig in gebruik.
Ideaal dat het apparaat zelf de juiste temperatuur kies.
Hierdoor extra makkelijk in gebruik en je hoeft niet bang te zijn dat je een kledingstuk verprutst door het op een te hoge temperatuur te strijken.

Pluspunten

• Automatische temperatuur sensor
  • Handige antikalk functie

Josine1982 06-12-2016

Doet wat het beloofd

Fijne stoomgenerator. Mooi design en handig in gebruik.
Ideaal dat het apparaat zelf de juiste temperatuur kies.

BertjeBounce 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Phillips PerfectCare een perfect apparaat.Een echte aanrader

Mooi apparaat met een knappe uitstraling. Bij het uit de doos halen van het apparaat viel mij het lichte gewicht op. Dit is erg prettig voor het opbergen. Zonder hem te hebben gebruikt zag ik al veel fijne eigenschappen. O.a. het automatisch ontkalken, het afneembare waterreservoir en de mogelijkheid om tussentijds bij te vullen. Het apparaat wordt snel warm. Wat gelijk opvalt is de stilte in het gebruik. Het apparaat is mooi stil, dit is erg prettig. Vooral prettig als je aan het strijken bent in een ruimte waar bijvoorbeeld iemand anders tv aan het kijken is. Fijn is dat de temperatuur niet ingesteld hoeft te worden en je zo alle stoffen met gemak strijkt. Heel soepel gaat het ijzer over de verschillende stoffen.
Als het apparaat even niet gebruikt wordt gaat het in een stand-by stand en na een langere tijd zelfs helemaal uit. Dit is ideaal en heel veilig, mocht er iets tussen door komen. Veilig is ook dat het ijzer vergrendeld kan worden op zijn generator. Ook zeer veilig met kinderen en ook heel erg fijn bij het opbergen. Het totale apparaat is licht van gewicht dus gemakkelijk op te bergen op een hogere plank in bv uw kast. Ik heb de Phillips perfectcare performer nu bijna drie weken in gebruik en ben er super blij en tevreden over. Het strijken gaat niet vanzelf maar ik doe het met gemak. Een echte aanrader dus. Van mij krijgt het een 10+.

Pluspunten

• Automatisch ontkalken
  • Afneembaar waterreservoir
  • Lichte gewicht

BertjeBounce 05-12-2016

Phillips PerfectCare een perfect apparaat. Een echte aanrade

Mooi apparaat met een knappe uitstraling. Bij het uit de doos halen van het apparaat viel mij het lichte gewicht op. Dit is erg prettig voor het opbergen. Zonder hem gebruikt te hebben zag ik al veel fijne eigenschappen. O.a. het automatisch ontkalken, het afneembare waterreservoir en de mogelijkheid om tussentijds bij te vullen. Het apparaat wordt snel warm. Wat gelijk opvalt is de stilte in het gebruik. Het apparaat is mooi stil, dit is erg prettig. Vooral prettig als je aan het strijken bent in een ruimte waar bv iemand anders tv aan het kijken is. Fijn is dat de temperatuur niet ingesteld hoeft te worden en zo alle stoffen met gemak strijkt. Heel soepel gaat het ijzer over de verschillende stoffen.
Als het apparaat even niet gebruikt wordt gaat het in een stand-by stand en na een langere tijd zelfs helemaal uit. Dit is ideaal en heel veilig mocht er iets tussen door komen. Veilig is ook dat het ijzer vergrendeld kan worden op zijn generator. Ook zeer veilig met kinderen en ook heel erg fijn bij het opbergen. Het totale apparaat is licht van gewicht dus gemakkelijk op te bergen op een hogere plank in bv uw kast. Ik heb de nu bijna twee weken in gebruik en ben er super blij en tevreden over. Het strijken gaat niet vanzelf maar ik doe het met gemak. Een echte aanrader dus. Van mij krijgt het een 10+.

Nurse77 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer handig in gebruik

Super apparaat goed bij te vullen onder de kraan.
Stelt zelf de temperatuur in en een snel op temperatuur.
Niet zwaar in de hand.
Was zo klaar met strijken.

Nurse77 03-12-2016

Zeker aanschaffen

Had nog niet eerder een strijkijzer met een stoomgenerator. Maar had ik dit geweten had ik het zeker eerder gekocht.
Makkelijk bij tevullen
Niet zwaar in de hand
Meet zelf op welke stof hij strijkt stelt zelf temperatuur in.

Was zo klaar met strijken

Mamavaneva 02-12-2016

Ideaal en licht ondanks formaat apparaat

Bij het uitpakken is het al een feestje. Prachtig ontwerp en makkelijke handleiding. Niet meer alles nakijken op welke stand iets gestreken moet worden maar gewoon direct gaan en stoom wanneer ik het wil.

HugoVo 02-12-2016 Product paar maanden in bezit

Heerlijk strijken!

Het stoomstrijkijzer is makkelijk in gebruik en de gebruiksaanwijzing is duidelijk. Snel opgewarmd ongeveer 2 minuten en meteen gebruiksklaar. Kleding hoeft maar van 1 kant gestreken te worden. Alleen bij dikkere kleding zoals spijkerbroeken, moeten beide kanten gestreken worden. Je bent dus veel sneller klaar met strijken, dan bij een gewoon strijkijzer! Stoomhendel is makkelijk in te drukken en zit in handvat verwerkt. Strijkbout glijd makkelijk over kleding. Je kunt alle kleding met 1,2 of 3 punten strijken zonder dat je de warmte hoeft aan te passen. De warme strijkbout kan op de strijkplank blijven staan zonder dat het verbrand. Erg fijn dat het reservoir eraf kan zodat je hem iedere keer kunt legen en laten drogen anders snel vuile opvangbak. Ziet er ook erg mooi uit op de strijkplank. Er zit een vergrendeling op, erg makkelijk als hij warm is zodat de kinderen niet de strijkbout kunnen pakken. De antikalk functie is zeer eenvoudig uit te voeren. Geen reden meer om het niet te doen ;-). Ja, ik ben zeker een tevreden klant en zal dit toestel zeker aanraden.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Sneller strijken
  • Mooie design
  • Kinderproof

Hugo88 02-12-2016

Heerlijk strijken!

mamavaneva 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Lichtgewicht met groot reservoir en makkelijk in gebruik.

Erg blij met de Philips PerfectCare Performer GC8713/20. Het apparaat is makkelijk in gebruik, erg stil en glijd soepel over de stof heen. Het apparaat warmt snel op, dus je kunt snel aan de slag. Het ontkalken heb ik nog niet getest maar volgens de handleiding is dat een fluitje van een cent.
Het is fijn dat je niet constant stoom hebt waardoor je bij mijn oude apparaat meerder malen het reservoir moest bijvullen.

Ik ben er super blij mee en raad het zeker aan bij anderen. Hij is zelfs al mee geweest naar mijn zus die hem wel eens wilde testen. En zij was ook blij verrast met het resultaat.

Pluspunten

• Strijkt makkelijk
  • snel opgewarmd
  • mooi design
  • groot water reservoir

Tegelzetter1 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Strijk snel en glad

Stijk alles mooi glad met dit super stoom apparaat van Philips met een groot water resvoir wat heel handig is.

Pluspunten

• Goeie stoom

Melanie007 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijn product
Snel op temperatuur.
Strijkt super smooth en de was ziet er weer te gek uit. De lange snoer maakt het strijken ook makkelijk.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Afneembaar waterreservoir

Groenhagen 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat

Ik heb de strijkijzer nu een aantal keer gebruikt en moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Hij strijkt erg fijn en ligt niet zwaar in de hand. Ook een voordeel is de lange snoer waardoor de werkruimte groter wordt.
Doordat deze strijkijzer een groot reservoir heeft, hoeft hij niet vaak bijgevuld worden.
Ik heb het idee dat de opwarming langer duurt dat die ik eerder gebruikte, ook van Philips.
Wat ook een voordeel is is dat de temperatuur niet ingesteld hoeft te worden.
Al met al dik tevreden, wou dat ik deze eerder in gebruik had.

milusca 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

strijken met plezier!!

Strijken is niet mijn leukste hobby maar,,,Dit is strijken met plezier. Dit is mijn eerste strijkijzer met stoomstation superrr!! Lekker Compact, lichtgewicht erg krachtig!! Een automatische temperatuurregeling werkt echt superr!! en het vult continu water bij voor mij super handig heb veel te strijken elke week en de tankstation gaat echt geweldig lang mee Ik ben echt om superr apparaat.

Pluspunten

• de tankstation gaat echt geweldig lang mee
  • goeie regeling (temparatuur
  • licht gewicht
  • makkelijk op te bergen

Milusca13 29-11-2016

Strijken doen ik nu met plezier.

Strijken is niet mijn leukste hobby maar nu strijk ik zo alles lekker weg.Je kan 2 uur onafgebroken met een vol reservoir strijken.Alles kreukvrij gestreken ik ben om.De strijkijzer glijd lekker in mijn hand en is super handig.

Debstra 28-11-2016

Fijn apparaat

Heb de strijkijzer nu een paar week in mijn bezit. Ik moet zeggen dat ik het een zeer fijn apparaat vind.
Hij is ligt in gebruik doordat de waterreservoir apart zit van de strijkijzer. Ook is hij stil in gebruik.
Hij glijdt makkelijk over de stoffen heen en bijvullen hoeft niet zo vaak door het 1,5 liter reservoir. Wat ook fijn is, is dat er een lange snoer aan zit zodat je meer werkruimte hebt. Al met al, zeer tevreden.

Strijk en zet 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Strijkplezier

Als je een hekel hebt aan strijken. zoals ik, investeeer dan in een Philips stoomgenerator, zoals ik. Dan wordt strijken een plezier! Deze heeft een afneembaar waterreservoir, en strijkt alle soorten stoffen zonder in te stellen.

Pluspunten

• Afneembaar water reservoir
  • lichte bout

Marjolijn77 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Strijkt snel en glad

Het strijken met dit apparaat geeft een mooi resultaat! Het enige minpunt is dat er af en toe stoom uitkomt terwijl je niet op de stoomknop drukt. Maar als je dat weet, geen probleem.

Pluspunten

• strijkt snel

Minpunten

• komt soms stoom uit als je niet op knop drukt

Marjolijn77 26-11-2016

Mooi resultaat

Bianca82 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi lichtgewicht apparaat

Een super stoomgenerator. Erg gebruiksvriendelijk en heerlijk licht in gebruik. Tevens een erg groot pluspunt, in vergelijking met eerdere stoomgeneratoren is de Philips GC8713/20 erg stil tijdens het gebruik. Zelfs tijdens de turbo functie is hij stil in gebruik. Het apparaat geeft zelf aan wanneer het ontkalkt dient te worden, ook dit werkt erg makkelijk en is zo gebeurd. Kortom erg blij met de stoomgenerator van Philips.