Philips 1500 W, tot 30 g/min Kledingstomer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 1500 W, tot 30 g/min Kledingstomer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Marianne 02-01-2017

Handig en snel kleding kreukvrij

Op een snelle en handige manier heb je zo je kleding kreukvrij, zonder dat je je zware strijkijzer en strijkplank erbij hoeft te pakken. De stomer ligt makkelijk in de hand en is snel op temperatuur. Echter is het wel van belang om de container goed te vullen met water, want als er te weinig water in zit, doet het apparaat niets. Raak dan niet in paniek, maar kijk dan in de gebruikershandleiding. Oftewel een super handig apparaat om even je blouse bij te werken of na een ziekte periode alles te ontsmetten. Denk hierbij aan een matras of de knuffels van je kind. Het enige nadeel is dat het apparaat niet draadloos is.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Niet draadloos

Rinus-de-derde 22-12-2016

Super stomer!

Hele super snelle stomer die je bloesjes en jasjes in no-time kreukvrij maakt! Handige mat bijgeleverd waar je zo een jasje voor hangt en stomen maar!

Pluspunten

• Snel in gebruik
  • Kleding weer fris en fruitig
  • Handige mat die je aan een kleerhanger hangt

AppleblossomM 21-12-2016

Strijkvrij!

Ik dacht bijna "wat een grote doos, waar moet ik die nou kwijt!?", maar dit ding neemt toch echt veel minder ruimte in dan strijkbout en -plank.
En voor een luie strijker als ik, volstaat het als vervanger!
Echt diepe kreukels zullen wel lastig zijn hiermee, maar om je blouse even "op te piepen", werkt het prima!
Ik vind het een hoop geld en zou het niet snel hebben durven gokken, daarom ben ik heel blij dat ik deze heb mogen ontvangen in ruil voor een review. Ik vind het ook om die reden goed om een eerlijke review achter te laten, voor mensen die dezelfde drempel hebben.
Prijs-kwaliteit verhouding vind ik daarom lastig aan te geven. Als je vaak voor je de deur uit gaat nog even snel je kleding fatsoeneert, dan is dit zeker een aanrader!

Pluspunten

• Niet meer strijken
  • Neemt niet teveel ruimte in
  • Gaat snel

Minpunten

• Nóg een apparaat in huis
  • Niet voor diepe kreukels

Linda 21-12-2016

Student vriendelijke strijker

Voor mij als student is dit een super handig product! Ik doe hem in het stopcontact en kan bijna gelijk beginnen met stomen. De kreukels gaan er in één keer uit en mijn blouse is mooi strak. Ik vind hem heel makkelijk te gebruiken en hij is ook simpel te onderhouden.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Snel

Minpunten

• Kan erg heet worden

Stephanie 19-12-2016

Snel kreukelvrij!

Dankzij een winactie mocht ik van Philips de ‘Philips Style Touch Pure’ testen in ruil voor een review. Voor mij echt een ideale uitkomst, want een kledingstomer aanschaffen stond al een enige tijd op mijn lijstje. Ik reis namelijk ieder weekend heen en weer tussen mijn ouderlijk huis en mijn studentenwoning. Eenmaal weer terug in mijn studentenwoning, is er niets meer over van mijn netjes gestreken kleding. Ideaal apparaat om te testen of ik mijn kleding er weer netjes mee kan krijgen.

In de doos vind je naast het apparaat een opzetborstel en een mat. De mat hang je achter je kledingstuk ter bescherming van de achtergrond, wanneer je je kledingstuk ophangt om te stommen en de borstel is ideaal wanneer je dikkere kledingstukken wilt stommen (bijv. je jas).

Het apparaat is erg licht en staat stevig wanneer je hem neerzet. Bij de eerste keer testen vond ik dat er erg weinig water in het apparaat ging. Ik vreesde daarom dat als ik meerdere kledingstukken wilde stommen, vaak het apparaat moest vullen. Niets is minder waar. Uiteindelijk is dit afhankelijk van de grootte van het kledingstuk en de hoeveelheid kreukels, maar ik heb met één gevulde reservoir, vier kledingstukken gestoomd. Bijvullen is ook geen ramp, want het apparaat is in ≠ 60 seconden opgewarmd en klaar voor gebruik. Wat ik ook erg fijn vind is dat het apparaat snel afkoelt. Je kan hem al snel na het gebruik weer netjes opbergen.

Het is nu al een aantal keer voorgekomen dat ik een blouse uit de kast trok en het apparaat erbij heb gepakt om de kreukels er nog even snel uit te halen. Wel moet ik erbij vermelden dat ik het strijken niet achterwege laat. Zoals de naam van het apparaat al doet verklappen gaat het echt om een ‘touch up’.

Enige minpunt van het apparaat vind ik het korte snoer. Dit maakt de ruimte waar je het apparaat gaat stomen een stuk beperkter. Je kan uiteraard om dit te voorkomen ook een verlengsnoer gebruiken.

Pluspunten

• snel opgewarmd
  • de extra accessoires (mat + opzetborstel)
  • snel afgekoeld
  • apparaat is licht

Minpunten

• korte kabel

Marit 30-11-2016

Heel handig voor een snelle touch up

Philips heeft de Style Touch Pure kledingstomer aan mijn ter beschikking gesteld met het verzoek of ik deze wilde testen en wilde reviewen.
Ik moet erbij vertellen dat ik zó'n hekel heb aan strijken, dat ik laatst nog een leuke blouse terug in het winkelrek hing omdat je deze, je raad het al, wél moest strijken. Na het testen van deze kledingstomer moet ik zeggen, dit apparaat past echt perfect bij mij. Ik haal mijn kledingstuk uit de kast en geef het, indien nodig ter plaatse even een snelle touch up aan de hanger. Geen strijkplank nodig, heerlijk.
Wel moet ik zeggen dat, wanneer je bijvoorbeeld een overhemd helemaal in de plooi wilt hebben, je hier toch echt de strijkbout en plank voor zou moeten pakken, maar voor de kleding die wij zelf in de kast hebben is het perfect..... dus.... ik ga snel kijken of ze die blouse nog hebben! ;-)
Verder is hij ook nog eens super voor mijn werk als vastgoed- en interieur styliste, even een gordijn strijker terwijll hij ophangt of een kussen op de bank.... Nadeel is dan wel dat het snoer erg kort is en ik moet werken met een haspel of verlengsnoer.

Pluspunten

• snel warm
  • werkt snel
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• kort snoer (voor gebruik in styling)

Inge 27-11-2016

Snelle touch up

Via een winactie heb ik dit product van Philips gekregen en ik ben er erg tevreden over. Met de stomer kan je snel je kleding kreukvrij maken. Hij is erg snel op temperatuur en binnen 5 minuten zitten er vouwen en kreukels meer in mijn kleding!

Pluspunten

• Snel opgewarmd