Philips GC9324 - Reviews

Druk
6 bar
Stoomdruk
120 gr/min.

Beoordeling op basis van 55 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,4

Arnaud 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige stoomgenerator

Zeer licht strijkijzer dat zeer gemakkelijk in gebruik is met een uitstekend resultaat. Strijken gaat veel vlotter sinds ik de Philips stoomgenerator in gebruik heb. Dankzij het grote waterreservoir kan ik mijn hele hoop was in één keer strijken. Door het niet te moeten wisselen van temperatuur gaat alles vlotter. Het is een duurder toestel die de investering zeker waard is.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • groot waterreservoir
  • OptimalTEMP-technologie
  • eenvoudig, geen temperatuurregeling

Minpunten

• duurder (maar investering waard)
  • waterreservoir niet uitneembaar

RoyS 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Een super strijkijzer

Wat een apparaat, strijken was nog nooit zo leuk als met dit apparaat.

Je kent het misschien wel je rijdt al jaren in je wagentje en op zich niets mis mee je komt van punt a naar punt b en meer heb je ook niet nodig. Maar op een dag gebeurt er iets je kunt eindelijk die fantastische wagen kopen waar je altijd al van gedroomd hebt. Het is nu geen rijden meer van punt a naar punt b maar gewoon genieten van iedere met die u rijdt.

Zo is het ook met deze strijkijzer. Voorheen was strijken gewoon strijken. Maar nu is strijken een belevenis, ik sta iedere dag te kijken of er al genoeg was is om weg te werken met dit prachtige product.

Mijn vrouw zit nu soms vaak alleen op de bank tv te kijken omdat ik op zolder ben om de strijk weg te werken. Feestjes, bezoekjes bij vrienden of familie moet ik soms afzeggen omdat het strijken een feestje op zich is geworden.

Voor mij geen ander strijkijzer dan deze meer

Pluspunten

• Snel
  • Veel stoom
  • Geweldig design

Mart1978 25-11-2016 Product paar weken in bezit

Supersnel strijken!

Ik ben een echte kenner, ik ben van de Perfect Care, naar de Perfect Care Aqua, naar de Perfect Care Aqua Pro gegaan. Ik kan niet anders zeggen dan dat hij zijn beloften waarmaakt. Ideaal dat de temperatuur niet ingesteld hoeft te worden. Zeer krachtige stoom met 6.5 bar, waardoor zelfs verticaal stomen zeer goed lukt. Ruim 3 uur strijken met een gevuld waterreservoir, dit model doet de toevoeging Pro eer aan.
Het meest ideaal is de mogelijkheid tot continue stomen met een dubbelklik op de stoomknop, natuurlijk moet je dan wel het reservoir eerder bijvullen.

Pluspunten

• Groot reservoir
  • Verticaal stomen
  • Licht in gewicht

• Niet afneembaar reservoir

VaneBelga 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Licht en handig strijkijzer

Strijkijzer ligt goed in de hand, ideaal om verticaal te stomen. Het grote reservoir is makkelijk om aan een stuk door door de hele strijkmanden te raken en is het water op, dan is het zeer makkelijk opnieuw bij te vullen. Het toestel is echter redelijk duur ondanks dat het vele voordelen heeft.

Pluspunten

• Licht
  • Groot reservoir

Stefanie 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

eerste keer

de eerste keer dat ik een 'verticale' strijk deed, raar... maar het werk! Een aanrader. Je moet wel wat wennen.

Pluspunten

• snel warm

Minpunten

• ervaring opdoen

Tellwing 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stoomgenerator

De eerste indrukken waren al direct goed. Het apparaat is snel opgewarmd en het strijken gaat zeer snel met dank aan de krachtige stoom en de lichte strijkijzer. Er zit ook genoeg water in om een hele tijd te kunnen strijken. De eco mode is ook handig en levert nog steeds genoeg stoom. Zeker aan te raden maar je moet het bedrag er wel voor over hebben.

Pluspunten

• Krachtige stoom
  • Licht

Vassie 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat om mee te werken

Eerste indruk van het apparaat is dat die een stuk groter en zwaarder is dan een normaal strijkijzer maar dat is normaal voor een dergelijk apparaat.
Eenmaal uitgepakt zit het strijkijzer vol geplakt met stickers met wat die allemaal wel niet kan. Dit vind ik zelf wel zonde en niet mooi staan. Dus deze heb ik er eerst af zitten halen wat gelukkig geen plak resten achter laat.

Eenmaal in gebruik duurt het een minuut of 2 voordat deze warm is maar is daarna fijn in gebruik. Soms warmt die het water tussendoor op en maakt die het geluid van een Senseo koffiezet automaat wat ik zelf nog al een irritant geluid vind.
Daarnaast is de hele bedoeling van het apparaat dat het een stoomstrijk ijzer is. Om stoom te genereren moet je wel constant een knop in drukken. Zelf had ik dat liever andersom gezien omdat je nu dus telkens druk moet zetten op een knopje. Op deze 2 min punten na is het een ideaal apparaat en strijk je de was zo weg.
De grote water bak is wel een pre bij grote stapels strijkwerk en kan je in één keer door met strijken.

Pluspunten

• Goed eindresultaat
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Senseo geluid

Vassie 03-12-2016

Fijn apparaat om mee te werken

TL86 02-12-2016

Positief verrast

We hebben de stoomgenerator pas een week in gebruik, maar de eerste indrukken zijn zeker positief.
Het product ziet er mooi uit qua design. Daarnaast is het vullen van het waterreservoir en het opwarmen in korte tijd gebeurd. Het viel ons al snel op dat het strijken erg makkelijk gaat. De strijkbout is zeer licht en er komt krachtige stoom uit om makkelijk de kleding kreukvrij te krijgen. Het is wel erg wennen dat de strijkbout gewoon horizontaal op de strijkijzer kan blijven staan zonder iets te verbranden. De ondergrond wordt wel aardig warm, maar dat kan vast geen kwaad. Wat erg jammer is, is dat het waterreservoir niet makkelijk geleegd kan worden. Je moet de volledige stoomgenerator meenemen om het water eruit te kunnen gieten. Dit is toch nog een behoorlijk gewicht. Zeker omdat wij op zolder strijken en het water beneden in de badkamer dienen leeg te gooien.

Anoniem 02-12-2016

Positieve beoordeling

Super stoomijzer, had dit veel eerder moeten kopen!!! Het scheelt me super veel in tijd en hij is makkelijk in gebruik.

Angela 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Stoomgenerator

Goede stoomgenerator die aan mijn wensen voldoet. Jammere is wel dat je het reservoir niet eruit kan halen en je dus moet bijvullen.

Pluspunten

• veel druk/bar
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• geen los reservoir
  • beste zwaar

Rennie79 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijngevoelige krachtpatser!

Mijn strijktijd is nu de helft. Het niet meer van temperatuur hoeven te wisselen scheelt enorm. Ook tussendoor geen water bijvullen, 2.5 liter past er in het waterreservoir.

Pluspunten

• Verticaal stomen
  • Automatisch temperatuuraanpassing

Minpunten

• Waterreservoir neemt best wat ruimte in

Lady100 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een fantastisch apparaat.

Echt een fijn strijkijzer. Ligt lekker in de hand en is gelukkig niet te zwaar wat fijn is voor mijn handen. Ben er super gelukkig mee.

Pluspunten

• Ligt fijn in de handen
  • Niet te zwaar

bloesem75 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Super licht en makkelijke stoomstrijkijzer.

Het strijkijzer ligt super in de hand, is licht in het gebruik.
Het strijkt heel erg makkelijk en met de stoomfunctie zijn alle kreukels binnen een mum van tijd weg.
Perfect is ook de automatische temperatuur instelling, je hoeft de temperatuur niet meer zelf in te stellen, ideaal.
Het strijken gaat veel sneller en makkelijker nu.

Pluspunten

• licht
  • ligt goed in de hand
  • groot waterreservoir
  • strijkt snel

jnmrtn 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Super fijne stoomgenerator

Fijne stoomgenerator. Mooi glad resultaat. makkelijk in gebruik. Snel opgewarmd.
Erg fijn dat je niets hoeft in te stellen tijdens het strijken, geen temperatuur of soort stof.
Enige nadeel is dat het waterreservoir niet afneembaar is, dus lastig te vullen.

Pluspunten

• licht
  • Snel opgewarmd
  • Groot waterreservoir
  • strijkt snel

Minpunten

• waterreservoir niet uitneembaar

jnmrtn 30-11-2016

Super fijne Stoomgenerator

Fijn in gebruik, super glad resultaat.
Snel opgewarmt.
Je hoeft niets in te stellen of tijdens het strijken aan te passen zoals normaal gesproken de warmte.
Enige nadeel vind ik dat het water reservoir niet af/uitneembaar is. Bijvullen is daarom lastiger.

bloesem75 30-11-2016

Super licht en makkelijke stoomstrijkijzer.

Het strijkijzer ligt super in de hand, is licht in het gebruik.
Het strijken gaat veel sneller en makkelijker nu.

Lady100 30-11-2016

Wat een fantastisch apparaat.

Had niet verwacht dat strijken nu zo veel sneller en soepeler gaat. Lekker licht in gewicht wat fijn is voor mijn handen. Je kan heerlijk snel beginnen met strijken want het is snel warm.

Noja 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Strijken ging nog nooit zo vlot

Zeer groot waterreservoir, vederlicht ijzer, ijzer past zich automatisch aan aan het type stof, ijzer kan probleemloos op de strijkplank blijven liggen,... Strijken ging nog nooit zo vlot!

Wouter B 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Beste stoomgenerator ooit gebruikt

Makkelijk en snel strijken? Dan is dit ook jouw strijkijzer. Hij is licht in gewicht, je hoeft geen temperatuur meer in te stellen, dus van katoen naar wol naar zijde zonder dat je stoffen beschadigd. Het apparaat is een stuk duurder dan andere stoomgeneratoren, maar als je er langer mee doet, valt het wel mee. 2 kleine verbeterpunten: het waterreservoir is niet afneembaar, dus iets onhandiger in bijvullen. Ik vul hem nu met waterfles bij. En het snoer tussen generator en stopcontact is aan de korte kant, kan bij ons net op de plek waar we strijken.

Pluspunten

• Gemak
  • Temperatuur hoef je niet in te stellen
  • Gewicht: licht
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• Relatief kort electriciteitssnoer