Philips GC9324 - Reviews

120 gr/min.

9,4

Arnaud 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige stoomgenerator

Zeer licht strijkijzer dat zeer gemakkelijk in gebruik is met een uitstekend resultaat. Strijken gaat veel vlotter sinds ik de Philips stoomgenerator in gebruik heb. Dankzij het grote waterreservoir kan ik mijn hele hoop was in één keer strijken. Door het niet te moeten wisselen van temperatuur gaat alles vlotter. Het is een duurder toestel die de investering zeker waard is.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • groot waterreservoir
  • OptimalTEMP-technologie
  • eenvoudig, geen temperatuurregeling

Minpunten

• duurder (maar investering waard)
  • waterreservoir niet uitneembaar

RoyS 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Een super strijkijzer

Wat een apparaat, strijken was nog nooit zo leuk als met dit apparaat.

Je kent het misschien wel je rijdt al jaren in je wagentje en op zich niets mis mee je komt van punt a naar punt b en meer heb je ook niet nodig. Maar op een dag gebeurt er iets je kunt eindelijk die fantastische wagen kopen waar je altijd al van gedroomd hebt. Het is nu geen rijden meer van punt a naar punt b maar gewoon genieten van iedere met die u rijdt.

Zo is het ook met deze strijkijzer. Voorheen was strijken gewoon strijken. Maar nu is strijken een belevenis, ik sta iedere dag te kijken of er al genoeg was is om weg te werken met dit prachtige product.

Mijn vrouw zit nu soms vaak alleen op de bank tv te kijken omdat ik op zolder ben om de strijk weg te werken. Feestjes, bezoekjes bij vrienden of familie moet ik soms afzeggen omdat het strijken een feestje op zich is geworden.

Voor mij geen ander strijkijzer dan deze meer

Pluspunten

• Snel
  • Veel stoom
  • Geweldig design

Mart1978 25-11-2016 Product paar weken in bezit

Supersnel strijken!

Ik ben een echte kenner, ik ben van de Perfect Care, naar de Perfect Care Aqua, naar de Perfect Care Aqua Pro gegaan. Ik kan niet anders zeggen dan dat hij zijn beloften waarmaakt. Ideaal dat de temperatuur niet ingesteld hoeft te worden. Zeer krachtige stoom met 6.5 bar, waardoor zelfs verticaal stomen zeer goed lukt. Ruim 3 uur strijken met een gevuld waterreservoir, dit model doet de toevoeging Pro eer aan.
Het meest ideaal is de mogelijkheid tot continue stomen met een dubbelklik op de stoomknop, natuurlijk moet je dan wel het reservoir eerder bijvullen.

Pluspunten

• Groot reservoir
  • Verticaal stomen
  • Licht in gewicht

• Niet afneembaar reservoir

VaneBelga 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Licht en handig strijkijzer

Strijkijzer ligt goed in de hand, ideaal om verticaal te stomen. Het grote reservoir is makkelijk om aan een stuk door door de hele strijkmanden te raken en is het water op, dan is het zeer makkelijk opnieuw bij te vullen. Het toestel is echter redelijk duur ondanks dat het vele voordelen heeft.

Pluspunten

• Licht
  • Groot reservoir

Stefanie 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

eerste keer

de eerste keer dat ik een 'verticale' strijk deed, raar... maar het werk! Een aanrader. Je moet wel wat wennen.

Pluspunten

• snel warm

Minpunten

• ervaring opdoen

Tellwing 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stoomgenerator

De eerste indrukken waren al direct goed. Het apparaat is snel opgewarmd en het strijken gaat zeer snel met dank aan de krachtige stoom en de lichte strijkijzer. Er zit ook genoeg water in om een hele tijd te kunnen strijken. De eco mode is ook handig en levert nog steeds genoeg stoom. Zeker aan te raden maar je moet het bedrag er wel voor over hebben.

Pluspunten

• Krachtige stoom
  • Licht

Vassie 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat om mee te werken

Eerste indruk van het apparaat is dat die een stuk groter en zwaarder is dan een normaal strijkijzer maar dat is normaal voor een dergelijk apparaat.
Eenmaal uitgepakt zit het strijkijzer vol geplakt met stickers met wat die allemaal wel niet kan. Dit vind ik zelf wel zonde en niet mooi staan. Dus deze heb ik er eerst af zitten halen wat gelukkig geen plak resten achter laat.

Eenmaal in gebruik duurt het een minuut of 2 voordat deze warm is maar is daarna fijn in gebruik. Soms warmt die het water tussendoor op en maakt die het geluid van een Senseo koffiezet automaat wat ik zelf nog al een irritant geluid vind.
Daarnaast is de hele bedoeling van het apparaat dat het een stoomstrijk ijzer is. Om stoom te genereren moet je wel constant een knop in drukken. Zelf had ik dat liever andersom gezien omdat je nu dus telkens druk moet zetten op een knopje. Op deze 2 min punten na is het een ideaal apparaat en strijk je de was zo weg.
De grote water bak is wel een pre bij grote stapels strijkwerk en kan je in één keer door met strijken.

Pluspunten

• Goed eindresultaat
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Senseo geluid

Angela 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Stoomgenerator

Goede stoomgenerator die aan mijn wensen voldoet. Jammere is wel dat je het reservoir niet eruit kan halen en je dus moet bijvullen.

Pluspunten

• veel druk/bar
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• geen los reservoir
  • beste zwaar

Rennie79 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijngevoelige krachtpatser!

Mijn strijktijd is nu de helft. Het niet meer van temperatuur hoeven te wisselen scheelt enorm. Ook tussendoor geen water bijvullen, 2.5 liter past er in het waterreservoir.

Pluspunten

• Verticaal stomen
  • Automatisch temperatuuraanpassing

Minpunten

• Waterreservoir neemt best wat ruimte in

Lady100 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een fantastisch apparaat.

Echt een fijn strijkijzer. Ligt lekker in de hand en is gelukkig niet te zwaar wat fijn is voor mijn handen. Ben er super gelukkig mee.

Pluspunten

• Ligt fijn in de handen
  • Niet te zwaar

bloesem75 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Super licht en makkelijke stoomstrijkijzer.

Het strijkijzer ligt super in de hand, is licht in het gebruik.
Het strijkt heel erg makkelijk en met de stoomfunctie zijn alle kreukels binnen een mum van tijd weg.
Perfect is ook de automatische temperatuur instelling, je hoeft de temperatuur niet meer zelf in te stellen, ideaal.
Het strijken gaat veel sneller en makkelijker nu.

Pluspunten

• licht
  • ligt goed in de hand
  • groot waterreservoir
  • strijkt snel

jnmrtn 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Super fijne stoomgenerator

Fijne stoomgenerator. Mooi glad resultaat. makkelijk in gebruik. Snel opgewarmd.
Erg fijn dat je niets hoeft in te stellen tijdens het strijken, geen temperatuur of soort stof.
Enige nadeel is dat het waterreservoir niet afneembaar is, dus lastig te vullen.

Pluspunten

• licht
  • Snel opgewarmd
  • Groot waterreservoir
  • strijkt snel

Minpunten

• waterreservoir niet uitneembaar

Noja 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Strijken ging nog nooit zo vlot

Zeer groot waterreservoir, vederlicht ijzer, ijzer past zich automatisch aan aan het type stof, ijzer kan probleemloos op de strijkplank blijven liggen,... Strijken ging nog nooit zo vlot!

Wouter B 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Beste stoomgenerator ooit gebruikt

Makkelijk en snel strijken? Dan is dit ook jouw strijkijzer. Hij is licht in gewicht, je hoeft geen temperatuur meer in te stellen, dus van katoen naar wol naar zijde zonder dat je stoffen beschadigd. Het apparaat is een stuk duurder dan andere stoomgeneratoren, maar als je er langer mee doet, valt het wel mee. 2 kleine verbeterpunten: het waterreservoir is niet afneembaar, dus iets onhandiger in bijvullen. Ik vul hem nu met waterfles bij. En het snoer tussen generator en stopcontact is aan de korte kant, kan bij ons net op de plek waar we strijken.

Pluspunten

• Gemak
  • Temperatuur hoef je niet in te stellen
  • Gewicht: licht
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• Relatief kort electriciteitssnoer

BartTilburg 29-11-2016 Product paar weken in bezit

Philips PerfectCare Aqua Pro strijkt met de eer!

De Philips PerfectCare Aqua Pro wordt geleverd in een stevige doos met daarin deze fantastische machine. Wat direct opvalt is het prachtige design met hoogwaardige afwerking, zoals je verwacht bij een product uit de Pro-klasse van Philips.

De specificaties liegen er niet om, een krachtpatser van maar liefst 2100 watt met 6.5 bar stoomdruk en een waterreservoir van een royale 2.5 liter. Op papier dus voldoende stoomcapaciteit om een complete garderobe glad te strijken.

Strijken is over het algemeen niet een bezigheid waar je op zit te wachten, toch moet ik eerlijk bekennen dat ik niet kon wachten om deze bad-boy te gaan gebruiken. Na een korte blik in de handleiding en het vullen van het waterreservoir was ik er dan ook helemaal klaar voor. Binnen no-time was de Philips PerfectCare Aqua Pro opgewarmd, ready to go!

De stoomgenerator staat stabiel op de vloer terwijl ik het zeer ergonomisch gevormde ijzer in de hand neem. Direct valt op hoe de designers bij Philips hier over hebben nagedacht, het is niet alleen een beauty om te zien maar het ijzer is dermate uitgebalanceerd dat het heerlijk in de hand ligt. Wat een fijn gevoel om zo’n degelijke krachtpatser te bedienen, tijd om de kreukels te lijf te gaan!

Een wasmand vol met kleding staat naast de strijkplank, gevuld met pantalons, jeans, hemden, shirts, truien en nog een zijde blouse. De machine geeft een zeer krachtige stoomdruk die diep in de kleding doordringt, onwerkelijk snel werk ik de strijk af met perfect resultaat, keer op keer. De machine regelt zelf de temperatuur voor elk kledingstuk, ongeacht de stof, dus nooit meer aan allerlei knoppen draaien om de juiste instelling te vinden, dat is toch briljant. Zelfs het wegzetten tijdens de strijk van het ijzer op een speciale strijkzool is overbodig geworden. Je kan het warme ijzer gewoon op de kleding zelf óf op de strijkplank laten staan zónder schroeiplekken. Wéér zo’n slimme functie van Philips!

Strijken is allang niet meer een klusje alleen voor vrouwen, elke man die deze krachtpatser eenmaal heeft gebruikt zal enthousiast de strijk gaan doen thuis. Zware (lekkende) strijkijzers behoren tot het verleden, kwaliteit gecombineerd met een geweldig design is wat Philips met deze machine heeft weten te bewerkstelligen.

Kortom, de Philips PerfectCare Aqua Pro strijkt met de eer, want goed gereedschap is het halve werk!

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Stelt zelf de juiste temperatuur in
  • Sterke stoomgenerator
  • Warmt zeer snel op
  • Geweldig design

Bieke74 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima, efficiënt en handig in gebruik

Ik ben zeer tevreden over dit toestel, geen was meer sorteren voor dat je aan je strijk begint omdat dit toestel de temperatuur automatisch regelt en dankzij het grote waterreservoir kan je echt wel een grote berg strijkgoed verzetten ! Ook verticaal strijken is heel handig.

Pluspunten

• optimal temp technologie
  • groot waterreservoir
  • gewicht (licht)

Minpunten

• je kan de strijkbout niet rechtzetten

Saskia 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super strijkijzer

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe strijkijzer! Het is superlicht, het heeft een gladde zool die goed glijdt over de kleding en je hoeft zelf geen temperatuur meer in te stellen, het strijkijzer regelt dit volledig zelf. Ook de stoomfunctie werkt perfect en is superkrachtig waardoor het eigenlijk niet meer nodig is om beide zijden van een kledingstuk te strijken.
Het grote waterreservoir is ook heel handig want je hoeft tijdens het strijken geen water bij te vullen.
Daarnaast kan je er ook verticaal mee stomen wat ook superhandig is
Het was wel even wennen dat je het strijkijzer niet meer verticaal op de strijkplank kan zetten om het kledingstuk even goed te leggen maar hier was ik snel aan gewoon.
Mijn strijk is zoveel sneller gedaan dan met mijn oude toestel!

Pluspunten

• Gladde zool
  • krachtige stoomstoot
  • groot waterreservoir
  • verticaal stomen
  • heel licht en wendbaar

Voxies 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Een super strijkijzer

Deze stoomgenerator werkt echt super. Het strijken gaat heel soepel en licht. Door het grote waterreservoir van 2,5 liter kun je een heleboel was achter elkaar door blijven strijken. Helemaal ideaal is de automatische temperatuur regeling, je hoeft niet meer naar de kledingstukken om te kijken want deze machine regelt de temperatuur voor je. En je kunt hem gewoon plat op de strijkplank laten staan, zonder dat er een schroeiplek ontstaat. Het stugge snoer was wel even wennen, alleen na een aantal strijkbeurten weet je niet meer anders en wil je ook niet meer anders!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Strijk gemakkelijk
  • Automatische temperatuurregeling
  • Wegzetten zonder schroeiplek

Minpunten

• Stugge snoer
  • Zwaar met leeggooien van het water

Morrison 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Philips Perfect Care Aqua Pro is een topper

Philips Perfect Care komt zijn naam na

Strijken is niet mijn hobby, maar met deze Perfect Care Aqua Pro wordt het bijna een leuke bezigheid.
Ik heb menig stoomgenerator versleten, maar deze Philips zit toch op een hoger niveau.
Hij strijkt heel soepel en de stoomkracht is hoog. Een stuk hoger dan vorige modellen die ik heb gebruikt.
Met de krachtige modus (aan/uit knop 5 seconden inhouden) kun je zelfs de lastigste kleding strijken.

Eerste kledingstuk was een lastig dun wit overhemd, maar dit ging prima. Daarna jeans, truien, chino, je kunt 'm alles voorschotelen en het strijken gaat met gemak.

Kortom, top stoomgenerator.

Pluspunten

• Snelheid van strijken
  • Krachtige stoom
  • Licht strijkijzer

Minpunten

• De strijkzool wordt niet heel heet

Annelore 26-11-2016 Product paar weken in bezit

XL reservoir = 3 uur strijken zonder bijvullen!

Ik gebruik de Philips GC9324/20 nog niet zo lang maar vind het nu al een super apparaat! Ik hoef niet steeds het water bij te vullen doordat het reservoir extra groot is. Er zit een ontkalkmodule bij, maar ik gebruik gedemineraliseerd water. De stoom die eruit komt is echt heel heet en dus hoef ik niet steeds shirts en broeken langs twee kanten te strijken. Er komt ook voldoende stoom uit en heeft buiten eco modus, die ik standaard gebruik, ook een modus voor extra stoom om kleding te stomen die op een kapstok hangen. Handig voor je net naar een feestje gaat en je kostuum nog even wil stomen. Het strijkijzer heeft een heel mooi design en ligt goed in de hand. Het glijdt net als boter doorheen de kleding. Het strijken gaat echt vlotter dan mijn vorige strijkijzer. En ik kan het strijkijzer gewoon op de plank of de kleding laten staan, het zal niet verbranden!

Pluspunten

• Grote tank, niet altijd bijvullen!
  • Eco modus en stoomstoot modus
  • Na 2 minuten al strijkklaar