Philips GC9324 - Reviews

Druk
6 bar
Stoomdruk
120 gr/min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 39 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC9324 op Kieskeurig.nl.

9,4

Arnaud 01-12-2016

Geweldige stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC9324

Zeer licht strijkijzer dat zeer gemakkelijk in gebruik is met een uitstekend resultaat. Strijken gaat veel vlotter sinds ik de Philips stoomgenerator in gebruik heb. Dankzij het grote waterreservoir kan ik mijn hele hoop was in één keer strijken. Door het niet te moeten wisselen van temperatuur gaat alles vlotter. Het is een duurder toestel die de investering zeker waard is.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • groot waterreservoir
  • OptimalTEMP-technologie
  • eenvoudig, geen temperatuurregeling

Minpunten

• duurder (maar investering waard)
  • waterreservoir niet uitneembaar

RoyS 30-11-2016

Een super strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC9324

Wat een apparaat, strijken was nog nooit zo leuk als met dit apparaat.

Je kent het misschien wel je rijdt al jaren in je wagentje en op zich niets mis mee je komt van punt a naar punt b en meer heb je ook niet nodig. Maar op een dag gebeurt er iets je kunt eindelijk die fantastische wagen kopen waar je altijd al van gedroomd hebt. Het is nu geen rijden meer van punt a naar punt b maar gewoon genieten van iedere met die u rijdt.

Zo is het ook met deze strijkijzer. Voorheen was strijken gewoon strijken. Maar nu is strijken een belevenis, ik sta iedere dag te kijken of er al genoeg was is om weg te werken met dit prachtige product.

Mijn vrouw zit nu soms vaak alleen op de bank tv te kijken omdat ik op zolder ben om de strijk weg te werken. Feestjes, bezoekjes bij vrienden of familie moet ik soms afzeggen omdat het strijken een feestje op zich is geworden.

Voor mij geen ander strijkijzer dan deze meer

Pluspunten

• Snel
  • Veel stoom
  • Geweldig design

Mart1978 25-11-2016

Supersnel strijken!

Geschreven voor: Philips GC9324

Ik ben een echte kenner, ik ben van de Perfect Care, naar de Perfect Care Aqua, naar de Perfect Care Aqua Pro gegaan. Ik kan niet anders zeggen dan dat hij zijn beloften waarmaakt. Ideaal dat de temperatuur niet ingesteld hoeft te worden. Zeer krachtige stoom met 6.5 bar, waardoor zelfs verticaal stomen zeer goed lukt. Ruim 3 uur strijken met een gevuld waterreservoir, dit model doet de toevoeging Pro eer aan.
Het meest ideaal is de mogelijkheid tot continue stomen met een dubbelklik op de stoomknop, natuurlijk moet je dan wel het reservoir eerder bijvullen.

Pluspunten

• Groot reservoir
  • Verticaal stomen
  • Licht in gewicht

• Niet afneembaar reservoir

Zorro40 28-05-2020

Très efficace, très léger. Parfait

Geschreven voor: Philips GC9324

Aucun élément négatif, très simple et très efficace, grand réservoir , légèreté, rapport qualité prix....Rien à redire

Slda 28-02-2020

Superrr

Geschreven voor: Philips GC9324

Très bonne qualité rien a dire il faut même pas réfléchir parceque le
Fer à vapeur réfléchi à notre place

Claudiaaaaaaanijmegen 20-01-2020

Werkt erg fijn

Geschreven voor: Philips GC9324

Erg fijn in gebruik. Mooie resultaten. Fijne grote watertank, meer dan genoeg water kan hierin [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

E.K. 01-01-2020

Fijne stoomgenerator met een groot waterreservoir

Geschreven voor: Philips GC9324

Het strijkijzer is makkelijk in gebruik. Een licht strijkijzer. Er zit een groot waterreservoir bij. Bij het waterreservoir zit een kraantje voor de kalk. Dit is ook handig zo krijg je geen kalkaanslag in het reservoir.
Het strijkijzer is snel warm. Binnen een minuut of 2 kun je al beginnen met strijken.
Ik zou dit strijkijzer zeker aan mensen aanraden vooral als je een licht strijkijzer met een groot reservoir wil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joy15 28-12-2019

Stoomgenerator ook verticaal te gebruiken

Geschreven voor: Philips GC9324

Makkelijk en snel je schone was strijken vooral die vervelende blouses die ik nu dus ook verticaal kon stomen, ideaal dus voor als je veel blouses hebt of jurken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 28-12-2019

Top-apparaat!

Geschreven voor: Philips GC9324

Zeer gemakkelijk in gebruik. Strijken gaat snel en het is in één keer kreukvrij! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fae1992 28-12-2019

Supersnel en perfecte resultaten

Geschreven voor: Philips GC9324

In eerste instantie dacht ik dat het wel een groot onhandig ding was, maar had ik het even mis!
Het reservoir is groot genoeg voor een hele bult was en het lichtgewicht ijzer glijdt over elk oppervlakte zonder enige moeite maar wel met een uitstekend resultaat. Of het nou spijkerbroeken zijn of een zachte stof, alles strijkt glad zonder dat ik er wat voor hoef te doen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

EK55 27-12-2019

Super stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC9324

Met deze stoomgenerator heb je in korte tijd een stapel was weer netjes.
De stoomgenerator stelt automatisch de temperatuur in. De stoomgenerator past de temperatuur aan aan de verschillende stoffen. Hierdoor kun je gewoon door strijken en hoef je niet tussendoor de temperatuur aan te passen.
Door het grote waterreservoir past er genoeg water in voor een strijksessie. Mocht het toch niet voldoende zijn, kun je dit eenvoudig en zonder geknoei aanvullen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

TanyaSka 25-12-2019

Strijken kan veel sneller zijn!

Geschreven voor: Philips GC9324

Met deze stoomgenerator hoeft je veel kleding niet meer van beide kanten te strijken. Allen nog shirts/blouses. Het bespaart mij ~30% tijd. Ook hoeft temperatuur niet meer aangepast worden, dus het is makkelijker om verschillende soorten kleren/prints achter elkaar te strijken (hoeft niet meer te letten op volgorde). Eco mode werkt prima en is sterk genoeg voor de meeste kleding. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Niels_ph 23-12-2019

Groot reservoir, goede stoomfunctie

Geschreven voor: Philips GC9324

Het reservoir waar het water in zit en de automatische temperatuurregeling is erg fijn. Je hoeft zelf niet meer na te denken over het instellen van de temperatuur. Ook de stoomkracht is erg prettig dat je ook hangende stukken snel even glad kunt krijgen.

Je hebt in een relatief korte tijd de kledingstukken gladgestreken, alsook hangende stukken kun je op een snelle manier gladder krijgen. Het grote reservoir zorgt ervoor dat je niet tussendoor bij hoeft te vullen en zo voldoende stukken mooi gladgestreken kunt krijgen. Ten opzichte van mijn oude strijkijzer is het eenvoudiger kledingstukken glad te krijgen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Martina1 04-06-2019

Voldoet uitstekend

Geschreven voor: Philips GC9324

Al eerder een Philips PerfectCare Aqua Stoomgenerator GC8620 in bezit gehad die ook uitstekende strijk eigenschappen had.
Was jammer binnen de garantie defect gegaan: reparatie Trigger schakelaar. Laatst weer hetzelfde euvel. Totaal vijf en een half jaar kunnen gebruiken.
Maar door de zure appel gebeten en een nieuwe gekocht.
Hopelijk nu geen problemen meer met trigger of andere schakelaars en een langere levensduur.

HelemaaMooi 07-05-2019

Top ding

Geschreven voor: Philips GC9324

Doet goed zijn werk. Is snel warm en je doet lang met het grote reservoir. Kleine minpunten zijn dat soms de stoomkabel in de weg zit en dat het reservoir niet los te halen valt.

Nissewaard 21-01-2019

Goed strijkijzer alleen even wennen

Geschreven voor: Philips GC9324

Het was even wennen omdat jezelf niet kan bepalen hoe warm je wilt strijken.
Maar na een tijdje is dat wel ideaal.
Je kan echt alles achter elkaar strijken.

Bor57 21-11-2018

Prima stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC9324

Dit apparaat is licht, solide, modern en ligt prettig in de hand. Strijkt prima en is snel op temperatuur. We wisten het natuurlijk voor aankoop: reservoir is niet afneembaar. Blijkt in praktijk toch onhandig(er) te zijn dan gedacht . Na slechts drie keer (!) strijken al bruin water op kleding ondanks consequent elke keer leegmaken reservoir. We hebben hier "zacht" water: gebruiken we nu toch maar gedestilleerd water.

Sefke 28-06-2018

Goed product, niet voor linkshandigen

Geschreven voor: Philips GC9324

Zeer handig strijkijzer. Snel opgewarmd, kreuken uitstomen zonder moeite, ...
Alleen is het ontwerp heel zeker van een rechtshandige, kabels en draden zitten niet centraal, maar net perfect voor rechtshandigen en net niet voor wie links is. Bvba watertoevoer slang zit links, wanneer je links strijkt is heb je al een heel stuk minder beweegruimte.
Maar verder zeer tevreden.

JORRIT VAN DEN BERG 15-11-2017

Roll Royce onder de Stoomgenerators.

Geschreven voor: Philips GC9324

Dit wordt geschreven door een mannelijke gebruiker!!
Ben een earlier adaptor wat bertreft stoomgenerators.
Dit is al mijn 5e machine eerst 3 Tefals (slechte service) gaat niet lang mee.
De voorlaatste was een Siemens en hield er na 5 jaar me op.

Door een kennis werd ik gewezen op Philips ging na veel wikken en wegen
heb ik gekozen voor e Perfect Aqua Pro.

Geen moment spijt van gehad heb er ook de strijkplank van Philips bij gekocht een echte aanrader. (maakt het strijken echt makkelijker) Wanneer je niet van strijken houdt koop deze machine.

Er is maar een min puntje en dat ik het lock systeem van de strijkijzer. Dit is een zwak onderdeel en is voor verbetering vatbaar. Voor de rest een prima machine.

De machine is in gebruik de best die ik heb gehad hij is alle punten beter dat de vorige machines.

Heb de machine nu 3 maanden en heb hem nu 2 keer ontkalkt wat totaal geen moeite kost.
De machine geeft vanzelf aan wanneer dit moet gebeuren en kan ook niet worden overgeslagen omdat de machine niet werkt.

Strijken is echt een plezier met deze machine en gaat heel vlot.
Het is veel geld maar elke euro waard.

Succes

Pluspunten

• mooi design
  • ligt en handzaam
  • anti kalk
  • groot reservoir
  • ergonomisch de best

Minpunten

• lock systeem

barbiesnow 12-12-2016

Presque parfait :D

Geschreven voor: Philips GC9324

Je ne vais pas répéter tous les aspects positifs énoncés ci-dessous qui correspondent également à ma pensée générale (rapidité d'allumage, design, pas de réglage de température, etc. tout ça J'ADORE :D ). Je vais juste attirer quelques points qui font qu'il ne soit pas parfait...
1) la lumière bleue est trop puissante et me gène lors de mon repassage car il y a un effet d'optique avec les mouvements de repassage.
2) la manette de verrouillage est difficile à clipper d'une seule main (ou je ne suis vraiment pas douée...possible^^ mais à 30ans, avoir du mal à verrouiller un fer à repasser ce n'est pas génial). Donc au moment de ranger mon fer, j'arrête d'être rapide comme le fer et je me concentre 30sec pour bien le fermer... sans m'énerver!
3) le cordon est un peu trop chaud pendant l'utilisation, sans doute que c'est la même chose pour tous les fers, mais tant qu'à innover... Autant y aller jusqu'au bout (plus facile à dire qu'à faire j'imagine ;) ).
4) le rangement de ce cordon n'est pas aisé non plus... là aussi il faut s'armer de concentration pour bien ranger tout ça.
5) habituée à déposer mon fer sur la planche pour repositionner le vêtement, ici j'ai été un peu perturbée avec le fait qu'on ne sait pas le tenir en position debout... C'est juste une question d'habitude ;)
Dommage pour ces quelques points négatifs (principalement les 1-2-4) qui me font un peu regretter mon ancien fer... Néanmoins, le but premier de faciliter mon repassage sans devoir régler sans cesse la température est atteint, et c'est ça le principal :D