SteamOne Unilys - Reviews

linda 31-10-2016 Product paar maanden in bezit

Fijne kledingstomer

Echt een fijne kledingstomer.
We hebben hem aangeschaft omdat we beide regelmatig kleding naar de stomerij brengen en met dit product kunnen we daar behoorlijk op besparen. Mijn man gebruikt de kledingstomer vooral voor zijn colberts, ik gebruik de stomer eigenlijk voor al mijn kleding (jasjes, tops en zelfs mijn spijkerbroeken).

ik vind deze kledingstomer vooral erg makkelijk te bedienen door de tiptoetsen. verder merk je dat het product veel kracht heeft waardoor de kreukels ook echt snel uit de kleding verdwijnen.

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Veel stoomkracht
  • Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• De kledinghanger had wat stabieler gemogen

Miek 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

Super makkelijk in gebruik en alles kreukvrij en fris!

Een ideaal product omdat je kleding heel snel kreukvrij is en weer super fris. Zeker voor blazers, wol en zijde zeer prettig aangezien ik dit normaal gesproken naar de stomerij moest brengen! Scheelt dus ook weer enorm in kosten. De Unisys is makkelijk in gebruik en binnen een minuut te gebruiken.

Pluspunten

• Kreuk -en geurvrije kleding
  • Makkelijk in gebruik

G. Kuiper 25-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

handige stomer met extra mogelijkheden

Na maandenlang gebruik ben ik erg positief over de steam one. Het apparaat warmt snel op en in een mum van tijd heb ik de praktijkkleding (jasjes) uit de kreuk. Daarnaast gebruik ik hem voor tere stoffen en andere materialen die je niet gewoon kunt strijken vanwege de vegen die je dan ziet. Dat is ideaal; b.v. bij vestjes, truien of (zwarte) broeken.

Pluspunten

• snel gebruiksklaar
  • snel kreukvrije kleding
  • gemakkelijk te verplaatsen

Minpunten

• stomer gaat door als je pauzeert

Hans 16-10-2016 Product paar weken in bezit

Gemakkelijk stomen en snel resultaat

Ik gebruik dit apparaat nu ongeveer een maand en ben erg tevreden. Het was wel eventjes oefenen maar weet er nu goed mee om te gaan. Het is eigenlijk heel simpel en snel om mijn kleding te stomen. Erg fijn dat mijn shirts er weer netjes uitzien en dat ze dan ook meteen weer fris ruiken.

Pluspunten

• snel klaar voor gebruik
  • mooi design
  • Standenregelaar

Minpunten

• Snoer mocht wel wat langer
  • wel eerst wennen en oefenen

Niko 14-10-2016 Product paar weken in bezit

Super apparaat!

Wij gebruiken de SteamOne nu een aantal weken en werkt goed. Warmt snel op en is gemakkelijk te gebruiken. Ideaal voor mijn jasjes en we gebruiken het ook voor de kleren van onze kinderen. Daar zijn we nu een stuk sneller mee. Verder vinden we het ook een mooi apparaat en de slang wordt ook niet heet dus je kunt je er ook niet aan verbranden en met name onze kinderen dus ook niet.

• Warmt snel op
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• snoer mocht iets langer

Bart 14-10-2016 Product paar maanden in bezit

Handig apparaat!

Mijn vriendin en ik gebruiken de stomer allebei graag. Mijn vriendin met name voor haar jurkjes en andere kleding, ik met name voor mijn jasjes en chinos. Scheelt weer een ritje naar de stomerij! :)
Snel kreukvrij, geen lomp apparaat/strijkplank in de kleding/waskamer en makkelijk in gebruik.
Ideaal.

Pluspunten

• Stoom werkt echt snel en goed
  • Compact/makkelijk in de hoek zetten

Minpunten

• Even wennen
  • Af en toe water bijvullen

DaandeJongNB 12-10-2016 Product paar weken in bezit

Ideaal voor dagelijks gebruik

Apparaat is snel opgewarmd en klaar voor gebruik. Vooral goed te gebruik bij delicate stoffen zoals linnen, wol en zijde. Gebruik het apparaat (vrijwel) dagelijks om snel mijn kleren op te frissen. Ook gebruik ik deze voor mijn dekbed en matras 1 keer in de maand om deze weer fris te krijgen. Nadeel is dat de broekspanner niet makkelijk te gebruiken, waardoor ik enkel de bovenzijde gebruik en het onderste deel van de broekspanner heb verwijdert.

Pluspunten

• Snel gebruiksklaar
  • Verwijdert geurtjes

Minpunten

• Broekspanner niet makkelijk te gebruiken

Sigrid 06-10-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk en snel ontkreuken

Gebruik het product nu 1 maand en ben zeer tevreden. Makkelijk in omgang en de snelle opstarttijd is ideaal. Ik wordt er blij van dat mijn kreukels snel verdwijnen. Ivm ruimte gebrek bij mij thuis is hij makkelijk op te bergen ivm compact model met wieltjes

Pluspunten

• Snelle opstarttijd
  • Makkelijk in gebruik
  • Compact
  • Krachtig

Ruud 06-10-2016 Product paar maanden in bezit

Erg gebruiksvriendelijk!

Ik heb dit product inmiddels een maand of 4 en ben nog steeds erg tevreden.
Wij gebruiken de kledingstomer beide in huis, ik voornamelijk voor mijn delicate kleding en af en toe ons matras. Mijn man voornamelijk voor zijn colbertjasje en zijn zwarte spijkerbroek.

Ik vind het fijn dat de stomer snel klaar is voor gebruik. Verder is hij erg makkelijk te bedienen door de tiptoetsen. De stoomkop is niet zo zwaar in de hand dus dat is fijn. Je merkt dat deze stomer veel kracht heeft waardoor de kreuken in een mum van tijd uit je kleding zijn.

echt een aanrader voor mensen die veel delicate tops of jasjes dragen!

Pluspunten

• Snel klaar voor gebruik
  • Werkt op kraanwater
  • Handig te bedienen
  • Veel stoomkracht waardoor de klus snel gedaan is

Minpunten

• vervangt het strijkijzer niet volledig