Philips GC8733

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC8733 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Elizabeth 30-05-2017

Strijkt perfect

Geschreven voor: Philips GC8733

Prima strijkgenerator. Erg tevreden met deze
nieuwe aankoop. Zelfs zeer diepe kreukels worden glad gestreken.

M.Barbereaux 20-03-2017

Zwaar strijkbout

Geschreven voor: Philips GC8733

Zwaar om mee te strijken! Moet water oppompen maar dan moet je het te strijken item al weer verschuiven! Strijkbout lekt dan druppels water!
Had hiervoor ook philips die beviel beter

Pluspunten

• Af te nemen water reservoir
  • Ondanks warmte verbrandt t niks

Minpunten

• Zware strijkbout
  • Druppelt veel water

Jeenhaa 04-12-2016

Zelfs strijken is leuk met het juiste toestel ...

Geschreven voor: Philips GC8733

Tot een paar jaren geleden vond ik strijken niet zo leuk ... totdat ik mijn eerste Philips stoomgenerator had. Wow wat een verschil. Helaas heb ik mijn vorige toestel niet meer maar intussen ben ik de trotse eigenaar van een Philips PerfectCare Performer stoomgenerator. Ik ben super tevreden van mijn model GC8733.

Hij werkt niet enkel super maar ziet er ook nog eens leuk uit. Een leuk blauw kleurtje en een mooi design. Tegenover mijn vorige toestel is de stoomkabel gemakkelijker uit de houder te halen en is er een klittebandstrip voorzien om de stroomkabel bij elkaar te houden. Een handig lichtsignaal geeft aan wanneer het toestel klaar is voor gebruik wat bovendien amper 2 minuutjes duurt! Het waterreservoir is ruim genoeg maar moest het toch nodig zijn kan je hem op elk moment bijvullen. Zelfs gewoon kraanwater is geschikt... Er is een handig lampje om aan te geven wanneer je moet ontkalken.

Wat geweldig dat je niet elk kledingstuk afzonderlijk moet checken naar strijkinstructies. Laat alles maar gewoon door elkaar liggen en strijken maar, zelfs delicatere stuks. Zalig he! Het ijzer zelf glijdt vlot over de kledingstukken. Voor stuggere kreuken kan je de stoomstootfunctie gebruiken.
Op zich is het best wel een groot toestel maar je kan de kabeltjes handig opbergen en het strijkijzer vastklemmen in de houder. Wanneer je het water dan uit het reservoir haalt kan je hem gemakkelijk in een kast of zelfs er bovenop zetten.

Verder is er een handige turbo functie voor meer stoom en een eco-stand. Je kan je strijkijzer zelfs gewoon op de plank laten staan zonder risico. En verder valt het toestel vanzelf uit na 5 minuutjes zonder gebruik.

Wat ik verder ook erg belangrijk vind en dit toestel maakt het waar is een rustig toestel zonder vervelend lawaai. Natuurlijk heb je het gebruikelijke geluid maar het stoort niet.

Pluspunten

• leuk design, ontkalklampje, stil in gebruik
  • stoomstootfunctie
  • gemakkelijk op te bergen
  • gemakkelijk bij te vullen, turbo functie
  • niet meer sorteren, snel warm

ad 01-11-2016

Stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8733

Mooi en goed product. Wij zijn er heel erg blij mee.
Het strijkresultaat is zondermeer verbluffend.
Wij hadden veel eerder een dergelijk apparaat
moeten aanschaffen

Barbara53 31-10-2016

Ideaal strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8733

We hebben goeie ervaringen met de stoomgeneratoren (strijkijzers) van Philips. Handig in gebruik, snel gebruiksklaar en een prima resultaat. Helaas ging het vorige strijkijzer na 3 jaar stuk (pomp defect). De (verwachte) reparatiekosten waren in verhouding te hoog in vergelijking met de aanschaf van een nieuw apparaat (met cash-back korting).

Pluspunten

• Snel gebruiksklaar
  • Mooi resultaat
  • Altijd de juiste temperatuur

Minpunten

• levensduur?