Philips GC9315 - Reviews

Beoordeling op basis van 42 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Avhj 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Ideale uitkomst

Wat een verademing, heb nu een paar keer in no time de was weggewerkt. Vooral de bloesjes waar ik vroeger echt tegenop zag zijn nu lekker snel en super netjes gestreken!
Heerlijk grote watertank, zodat je tussendoor niet hoeft bij te vullen!
Ook een pluspunt is dat je de temperatuur niet hoeft te wijzigen, ideaal voor shirts met een print ook!

Pluspunten

• Grote watertank
  • Geen temperatuur wisselingen nodig

Noek71 12-12-2016 Product paar weken in bezit

XL Stoomgenerator met veel kracht

Heb deze stoomgenerator nu een aantal weken in gebruik en hij bevalt uitstekend. Het XL waterreservoir is makkelijk te vullen en de generator is snel opgewarmd. Het apparaat geeft veel stoom en het is niet nodig om te temperatuur in te stellen, dat gaan automatisch. De strijkbout zelf is ultra licht en gaat soepel over de verschillende stoffen heen. De meeste kreukels verdwijnen na een keer. Strijken is nog steeds niet mijn hobby, maar met deze stoomgenerator gaat het wel een stuk sneller en makkelijker.

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Automatische temperatuurregeling
  • Lichtgewicht strijkbout
  • Snel op temperatuur
  • Veel stoom

Minpunten

• Strijkbout kan niet staan

Noek71 12-12-2016

XL Stoomgenerator met veel kracht

Heb deze stoomgenerator nu 3 weken in bezit en hij bevalt prima. Door het grote waterreservoir kun je uren strijken. Hij is snel opgewarmd en daarna hoef je geen standen meer in te stellen, dat gaat automatisch. Helemaal gevuld is het apparaat zelf zwaar, maar de strijkbout is heel licht en ligt goed in de hand. Even wennen dat de strijkbout niet kan staan. Er komt veel stoom uit en de meeste kreukels gaan er makkelijk uit. Strijken is nog steeds geen hobby van me, maar met deze stoomgenerator wordt het wel een stuk makkelijker en sneller.

Willie77 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Krachtig fijn apparaat

Een fijne lichte bout, maar toch een grote reservoir voor uren te strijken. Dat je geen temperatuur hoeft in te stellen is echt ideaal. Blouses en ook tafellakens nog nooit zo snel gestreken. Wel wat zwaar tillen als het reservoir vol is. Maar verder top apparaat

Pluspunten

• Groot reservoir
  • Weinig in te stellen

Minpunten

• Iets wat zwaar apparaat indien vol water

Suusje1986 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Met de Perfect Care Aqua Pro heb je zin om te strijken

Wat vond ik strijken toch een vervelend karwei, het kost veel tijd en vaak zag je niet eens dat een kledingstuk gestreken was. Totdat we de Philips Perfect Care aqua Pro konden gebruiken. Ik strijk nu zelfs dingen die ik voorheen echt niet zou strijken. met het grootste gemak gaat hij dikke kreukels te lijf en binnen no-time is de inhoud van de wasmand klaar.

Pluspunten

• Strijkt gemakkelijk
  • Geen graden instellen, 1 stand
  • Licht

thea 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Snel strijken

Een prachtig apparaat, snel opgewarmd en het voordeel niet te hoeven wisselen van temperatuur voor de verschillende kledingstukken. Geluidloos en mooie uitstraling.

Snoopy1975 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Top Stoomgenerator

Ik heb deze nu sinds ander halve week in huis. De Philips Perfectcare Aqua Pro is heeft een mooie modern design, en is een stuk compacter dan mijn vorige stoomstrijk ijzer. Het strijkijzer zelf is erg licht en ook voor mij met mijn handicap makkelijk hanteerbaar. Er gaat maar liefst 2.5 liter water in het reservoir wat goed is voor ca. 4 uur strijken. Het strijkijzer gaat snel en makkelijk over alle stoffen heen. De Temperatuur hoef je ook niet meer in te stellen. Ook kun je met dit strijkijzer verticaal stomen, maar dit heb ik nog niet geprobeerd. Het opwarmen van dit strijk ijzer is ook zeer snel, in nog geen 2 minuten kun je beginnen. Het enigste min punt wat ik op dit moment heb kunnen bedenken is dat de stoomkapel iets wat langer had mogen zijn (of mijn strijkplank is te groot ;) ).

Kijk ook naar mijn reviews :
Unboxing : https://www.youtube.com/watch?v=hHWN9eDw2V0
Review : https://www.youtube.com/watch?v=VFths6driPs&feature=youtu.be

Pluspunten

• Is Snel klaar met opwarmen
  • Mooi strak modern design
  • Instellen van de temperatuur is niet meer nodig
  • 2.5L water reservoir
  • Krachtige verticale stoom

Minpunten

• Stoomsnoer had wat langer gemogen

Snoopy1975 02-12-2016

Top Stoomgenerator

Moosje1972 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Topapparaat

Ik heb sinds een week dit apparaat in huis. Eerst had ik een normaal stoomstrijkijzer, dus ik heb geen vergelijk met andere stoomgenerators. Ik moet zeggen dat dit zeer fijn strijkt. De stoom is krachtig en op 3 standen in te stellen. Eco-stand geeft minder stoom maar voor T-shirts en dergelijke prima. Voor bijvoorbeeld spijkerstof en overhemden is de powerstand het beste heb ik gemerkt. Voor alle andere stoffen (ook wol) was de normale stand perfect.

Het apparaat in totaal is best zwaar, maar daarentegen is de strijkbout zeer licht en deze glijdt heel gemakkelijk over alle stoffen. Daardoor strijkt het apparaat snel en doeltreffend. Het puntje is zeer spits, dus gemakkelijk tussen de knoopjes van een blouse of overhemd te strijken. Je kunt bijvoorbeeld shirts dubbel strijken en dan is een kant voldoende voor een goed strijkresultaat. Dus je kunt ook sneller werken.

Ik ervaar het wel als een hele andere manier van strijken wat wel even wennen is. Je moet de stof echt goed strak trekken om geen vouwen erin te strijken. Overigens als je dat overkomt, strijk je ze gemakkelijk ook weer eruit.

Ik heb ook synthetische stoffen gestreken die ik normaal op de laagste stand moet strijken. Deze gaan prima met het apparaat zonder vrees dat je er een gat in brandt. Dat je de bout gewoon op de strijkplank kunt laten staan als je een volgend kledingstuk pakt vond ik even wat eng. Maar ik heb gemerkt dat het geen probleem was dus dan wen je wel aan het idee.

Ik merk dat ie weinig water gebruikt, ondanks dat het meer stoom geeft dan een regulier strijkijzer.

Het reservoir kun je naar mijn idee het beste op een tafel of zoiets plaatsen. Dan staat het stevig. Vooral als je geen brede strijkplank hebt zoals wij. Anders is het instabiel omdat het apparaat vrij groot is.

Af en toe maakt het apparaat een herrie als het de stoom aan het genereren is. Dit is niet constant.

Kortom ik ben zeer tevreden over het apparaat en zou nooit meer voor een regulier stoomstrijkijzer kiezen. Dit is een topapparaat.

Pluspunten

• lichte strijkbout
  • krachtige stoom
  • snel strijken

Minpunten

• af en toe herrie

Maartenkr 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Verademing

We hadden al een aantal jaar een stoomstrijkijzer van philips thuis staan.
Hier waren wij altijd erg over te spreken. Deze is helaas gevallen en was niet meer te repareren. Goed gezocht op internet wat we nu moesten kopen en al snel viel mijn oog op de Perfect Care Aqua Pro van Philips.
Tot de dag van vandaag heb ik hier geen spijt van. Het waterreservoir is 2,5 liter groot wat gewoon geweldig is als je veel te strijken heb. En mocht je hem vergeten te vullen kan je onder het strijken gewoon water toevoegen.
Was wel een pluspunt is dat je geen temperatuur hoeft in te stellen.

Het strijken ging bij ons thuis al makkelijk maar met de Perfect Care Aqua Pro Stoomgenerator is het hellemaal een fluitje van een cent.
Klein nadeel is dat hij heel af en toe herrie maakt om stoom te maken.

Pluspunten

• Snel
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• soms het geluid

Maartenkr 01-12-2016

Verademing

We hadden al een aantal jaar een stoomstrijkijzer van philips thuis staan.
Was wel een pluspunt is dat je geen temperatuur hoeft in te stellen.

Klein nadeel is dat hij heel af en toe herrie maakt om stoom te maken.

Moosje1972 30-11-2016

Topapparaat

bibiC 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooie stoomgenerator, kwalitatief goed.

Design:
Mooi ontworpen, ziet er stevig en solide uit. Mooie ledverlichting.

Prestaties:

Praktisch:

Conclusie: Fijn apparaat, gemakkelijk in het gebruik, licht qua gewicht en met een goed resultaat. Het grote waterreservoir is prettig. De omvang van het basisstation kan nadelig zijn.

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • veilig
  • groot reservoir

Minpunten

• groot basisstation

Mikke 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Veel power, makkelijk strijken kan dus echt

Erg fijn strijksysteem. Het begint al met het grote reservoir, tussentijds water bijvullen is niet nodig. Sterker nog, ik kan een aantal strijkbeurten doen voordat ik weer bij hoef te vullen.
Geen temperatuur instellen voelt in het begin wat onwennig, maar in praktijk blijkt dat het toch allemaal goed gaat. En zelfs het hete ijzer op de plank laten staan gaan goed, geen ingebrande vlekken inderdaad!
Het strijken zelf gaat erg makkelijk, door de flinke druk/power stomen kan je echt in 1x de stof glad krijgen, ook bij stugge spijkerbroeken.
Het verticale strijken vind ik niet ideaal, en horizontaal met harde ondergrond werkt uiteraard ook een stuk beter.
Het ontkalken is ook super simpel en kost haast geen tijd.
Geen goedkoop systeem, maar al met al kan ik tot nu toe verder alleen maar pluspunten vinden.

Pluspunten

• Veel power
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Flink aan de prijs

Mikke 30-11-2016

Sterk in wat het moet doen!

Het ontkalken is ook super simpel en kost haast geen tijd.

BibiC 30-11-2016

Fijne stoomgenerator, mooie kwaliteit

Design: Mooi ontworpen, ziet er stevig en solide uit. Mooie ledverlichting.

Prestaties: Bijzonder om te ervaren dat er geen temperatuurinstelling nodig is. Het is in het begin even wennen, een vreemd idee, maar voelt toch al snel heel veilig en prettig. Dat het apparaat niet terug op het basisstation gezet hoeft te worden is prettig, dit scheelt tijd en is gemakkelijk. Bovendien is een kreukloos strijkresultaat erg snel en zonder veel moeite verkregen, uiteindelijk toch het belangrijkste.

Praktisch: Licht in het gebruik, glijdt soepel over de stof. Het grote reservoir is fantastisch. Fijn dat je ook kan zien hoeveel water er nog in het reservoir zit. Het apparaat is gemakkelijk bij te vullen en te ontkalken. De regeling van stoomkracht is erg gemakkelijk. De draagvergrendeling is makkelijk, het maakt het apparaat gemakkelijk - ook heet- te verplaatsen. Voelt ook veilig met kinderen in de buurt. Het geluid valt me erg mee. Handig dat verticaal strijken mogelijk is. Een van de weinige nadelen is dat het basisstation toch best groot is, ook vanwege de grote tank. Hij past bij ons goed op de strijkplank, maar bij mindere moderne strijkplanken is dit iets om rekening mee te houden.

Kimmy 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijk

Een heel fijn strijkijzer. Strijken zou bijna leuk worden. Licht in gewicht en makkelijk in gebruik.

Stefanb 30-11-2016

Fantastisch apparaat

De watertank is apart van het strijkijzer, ik had nog nooit eerder zoiets gezien, maar het bevalt tot nu toe erg super. Het maakt het strijken zelf lichter en makkelijker en dat is een groot voordeel.
Zou deze absoluut aanraden

Stefan 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat

Lichtgewicht, want je zeult het water niet meer mee. Perfect apparaat, heb behoorlijk wat strijkwerk op dagelijkse basis. Absoluut aan te bevelen!!

Pluspunten

• Waterreservoir apart

misty 30-11-2016 Product paar weken in bezit

stoomgenerator

ik mag de stoomgenerator van the insiders testen en ben er super tevreden over
je kan alles strijken zonder de temeratuur steeds te moeten instellen
ik kan dit product aan iedereen aanraden.

Pluspunten

• geen temperatuur instellen
  • groot waterreservoir